abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:49:19 #201
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57379335
Ik vroeg me net af hoe het met Rondje zou zijn afgelopen. Maar je bent dus bij hem weg. Goede zaak.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:12:47 #202
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57379809
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vroeg me net af hoe het met Rondje zou zijn afgelopen. Maar je bent dus bij hem weg. Goede zaak.
Nog niet, ben bezig...
Het schiet alleen niet hard genoeg op.
Liever gisteren dan vandaag.
ook geen andere vorm
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:12:54 #203
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_57382516
Hoe is het gegaan bij de woningstichting?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:18:07 #204
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57382637
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe is het gegaan bij de woningstichting?
Werkt niet
Aan de ene kant hoopte ik toch van wel, aan de andere kant ben ik blij dat het niet werkt,want het is natuurlijk helemaal niet eerlijk.
Maar de buurt waar ik graag wil zitten, is niet heel erg geliefd, dus de kans is best groot dat ik daar redelijk bovenaan eindig.
Als er tenminste huizen vrij komen.
ook geen andere vorm
pi_57382723
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:18 schreef Rondje het volgende:

[..]

Werkt niet
Aan de ene kant hoopte ik toch van wel, aan de andere kant ben ik blij dat het niet werkt,want het is natuurlijk helemaal niet eerlijk.
Maar de buurt waar ik graag wil zitten, is niet heel erg geliefd, dus de kans is best groot dat ik daar redelijk bovenaan eindig.
Als er tenminste huizen vrij komen.
Wat werkt niet?

Je hebt toch recht op urgentie als je een kind onder de 18 hebt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:26:24 #206
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57382847
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wat werkt niet?

Zielig doen bij de woningstichting.

En als ik urgentie aanvraag,duurt het 6 tot 8 weken voor het toegewezen wordt, dan kan het daarna nog een half jaar duren voor je iets hebt(=8 maanden).
Omdat ik al regelmatig in de top 10 sta, raadden ze me aan gewoon veel te reageren,omdat dat ws sneller gaat.
(En dat is ook de reden dat ik geen urgentie aan heb gevraagd)
ook geen andere vorm
pi_57387194
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:30 schreef Rondje het volgende:
Ik ben ermee bezig.
Als ik alleen was geweest, was ik allang weggeweest.
Ik wil niet mijn kinderen van hot naar her meeslepen, want dat is voor hen ook niet fijn.
Dat lijkt me voor hen zelfs nog vervelender, dan hebben ze geen enkele zekerheid.

Het is kiezen tussen twee kwaden en vooralsnog kies ik ervoor te blijven tot ik iets anders heb.
Zolang het te doen is en niet al te gek wordt.

Voor mijn kinderen.
Ik wil ze ook graag op hun eigen school laten, zodat niet alles ineens verandert...
Allemaal dingen waar ik over na heb gedacht en die het voor mij minder gemakkelijk maken.

En misschien beoordeel ik dat wel verkeerd, misschien is het het beste om nu gewoon mijn spullen te pakken en ze mee te slepen naar een vriendin, dat weet ik niet.

In elk geval doe ik wat ik denk dat het beste is.
Het allermooiste zou zijn dat hij weg zou gaan! Naar een flatje en jij gewoon kon blijven waar je nu bent met de kinderen!
Dat hij gewoon normaal zou reageren op een scheiding, en daarna samen met jou tot een redelijke oplossing zou komen voor bezoeken aan de kinderen, omgangsregeling etc.
Helaas, ....
zijn er soms mensen die fucked up zijn!
Helaas voor jou en je kinderen! Been there done that, met als gevolg een stalkende ex!
Heel fijn! Daarom fok ik ook, wordt ik lekker assertief van!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_57387961
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:18 schreef Rondje het volgende:

[..]

Werkt niet
1 keer langs gaan niet nee
pi_57390951
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wat werkt niet?

Nee een scheiding is geen reden voor urgentie ook al heb je kinderen. Athans over het algemeen is dat zo bij elke gemeente.
Co-ouder van twee geweldige kinderen
pi_57390952
Heeft rondje al nagedacht over de omgangsregeling voor de kinderen? Ik zou je daar in ieder geval in willen adviseren om als je weg bent niet een regeling te gaan opleggen aan de vader van je kinderen maar er in gezamenlijk overleg uit te komen.

Laat daarbij jouw emoties geen rol spelen.
pi_57390955
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Het allermooiste zou zijn dat hij weg zou gaan! Naar een flatje en jij gewoon kon blijven waar je nu bent met de kinderen!
Apart weer dat er weer vanuit wordt gegaan dat de moeder bepaalt wat er gebeurt met de kinderen. Dat er standaard vanuit wordt uitgegaan dat de kinderen bij de moeder blijven.

Dan kan je tegenwoordig van een koude kermis thuiskomen bij een rechter. Bovendien is mishandeling van de partner geen reden om de kinderen per definitie aan de moeder toe te wijzen.

Rechters zijn vrouwen die vaders denken te kunnen opleggen wat er gebeurt met de kinderen na een scheiding, tegenwoordig een beetje zat
  zaterdag 15 maart 2008 @ 08:38:34 #212
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57391156
Ik doe daar helemaal niet moeilijk over, dat zit er bij mij gewoon niet in.
Ik ga er wel vanuit dat ze met mj meegaan.
Hij wil ze eens in de twee weken een weekend sowieso, verder zien we wel.
En hij hoeft hier niet weg, want dit is zijn huis en niet het mijne, zo heeft het ook nooit gevoeld.
ook geen andere vorm
pi_57391191
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:38 schreef Rondje het volgende:
En hij hoeft hier niet weg, want dit is zijn huis en niet het mijne, zo heeft het ook nooit gevoeld.
Eens in de twee weken een weekend minimaal? Daar zal het dan wel weer bij blijven.

Zo wordt het vooroordeel dat vaders een weekendregelingtje wel prima vinden weer eens bevestigd
  zaterdag 15 maart 2008 @ 08:51:58 #214
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57391229
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:44 schreef housewous het volgende:

[..]

Eens in de twee weken een weekend minimaal? Daar zal het dan wel weer bij blijven.

Zo wordt het vooroordeel dat vaders een weekendregelingtje wel prima vinden weer eens bevestigd
Hij wil ze zelf niet vaker.
Ik heb gevraagd of hij ze op di en wo uit school wil halen , dat ze dan di bij hem blijven slapen en eerst zei hij ja en nu zegt ie weer nee. En of dat nu is om mij te pesten of niet(is fijner voor mijn werk en ik vind het belangrijk dat ze hun vader blijven kennen) maakt geen zak uit,als hij het niet wil, houdt het op.
Maar misschien verandert hij wel weer van gedachten en wil hij ze wel vaker.

Ik ga iig niet pushen dat ie ze meer in huis moet nemen.
O en ik ben toch wel bang dat hij tegen hen gaat zitten zeiken over mij, dus heel erg prettig vind ik het idee idd niet.
ook geen andere vorm
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:05:19 #215
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57391280
En ik wil toch nog even kwijt dat jij kennelijk ook het vooroordeel hebt dat vrouwen hun ex-partners alleen maar willen naaien over de ruggen van de kinderen.
Is ook niet echt eerlijk he, om dat zomaar aan te nemen?
ook geen andere vorm
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:34:23 #216
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57391424
Potversnikkie zeg; zomaar heeft Rondje ballen gekregen
Voor Krea & Ned : ze kan haar kinderen pas helpen als ze zichzelf helpt.
Als een vliegtuig in de lucht in problemen raakt; moet je ook altijd eerst je eigen zuurstofmasker opdoen en daarna die van je kinderen.
Is dat gemeen? Nee, dat is logica. Als je niet eerst voor jezelf zorgt, kun je ook je kinderen niet meer helpen.

Ik vind het natuurlijk nog steeds ongelofelijk dat ze het zo lang heeft volgehouden bij die schlemiel, maar zo te lezen lijkt er verandering op komst.
Daar moet je wonderlijke cojones voor hebben en dat had ik niet achter haar gezocht.

Succes dame en als je hulp/spulletjes/bank nodig hebt, dan PM je maar even.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:51:25 #217
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_57391531
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 07:01 schreef housewous het volgende:

[..]

Nee een scheiding is geen reden voor urgentie ook al heb je kinderen. Athans over het algemeen is dat zo bij elke gemeente.
Hier in Veldhoven wel, alleen de persoon bij wie de kinderen de vaste verblijfplaats hebben. Maar dan zit je alsnog aan allerlei regels gebonden. Ik val bv net buiten de boot bijvoorbeeld, omdat ik niet in aanmerking zou komen voor huursubsidie .
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_57395353
quote:
Hier wel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_57395366
quote:
Je durft niet te zeggen dat je weg gaat voor je weg gaat maar een regeling is al wel besproken?
Naja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_57395432
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je durft niet te zeggen dat je weg gaat voor je weg gaat maar een regeling is al wel besproken?
Naja
Nog een keer lezen, ze heeft het wel gezegd.
pi_57395523
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:08 schreef n0a het volgende:

[..]

Nog een keer lezen, ze heeft het wel gezegd.
Ja 2 dagen geleden of zo
Waarna er geen serieuze reactie kwam uit vriend
En de omgangsregeling ligt al klaar

Maar goed het ligt vast aan mij allemaal
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_57395684
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja 2 dagen geleden of zo
Waarna er geen serieuze reactie kwam uit vriend
En de omgangsregeling ligt al klaar

Maar goed het ligt vast aan mij allemaal
Ah ik dacht dat je het anders bedoelde. My bad.
pi_57395731
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 18:12 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nog niet, ben bezig...
Het schiet alleen niet hard genoeg op.
Liever gisteren dan vandaag.
Jezus muts......... GA DAN!!!!!

En dat zit hier maar te zeiken en te mekkeren.
Als het je niet meer bevalt dan stap je op.
Je kan vast wel tijdelijk bij je ouders terecht (en als dat niet zo is dan zijn ze of dood, of slechte ouders). Voor mijn part bij vrienden tijdelijk, al vraag ik me af of je die hebt.

Mocht een vriendin van mij in zulke situatie zitten dan haalde ik haar desnoods zelf weg.

Conclusie: je hebt óf dooie, of kut-ouders en je hebt óf geen vrienden, óf kutvrienden.

pi_57395946
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:31 schreef NED het volgende:

[..]

Je kan vast wel tijdelijk bij je ouders terecht (en als dat niet zo is dan zijn ze of dood, of slechte ouders). Voor mijn part bij vrienden tijdelijk, al vraag ik me af of je die hebt.
Ik vind je conclusie een beetje slecht maar over het algemeen ben ik het er toch wel mee eens hoor
Veel van je posts zijn zo van ja maar het is dan niet precies zoals ik wil....
Helaas het is kut maar het zal de komende tijd misschien niet precies zijn zoals je wil...
Geen huisje precies waar je het wil of een tijdje bij een vriendin maar ik kan me niet voorstellen dat je een vent die slaat en verkracht daar boven verkiest....
(en nu niet allemaal gaan lopen mekkeren je hebt niks mee gemaakt tuurlijk kun je je er niets bij voorstellen, helaas kan ik me dat wel)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_57396000
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:31 schreef NED het volgende:

[..]

Mocht een vriendin van mij in zulke situatie zitten dan haalde ik haar desnoods zelf weg.

Conclusie: je hebt óf dooie, of kut-ouders en je hebt óf geen vrienden, óf kutvrienden.

Vette bluf man.
jij kan nog niet eens opstappen uit een topic wat je niet bevalt.

"en dat zit hier maar te zeiken en mekkeren" lijkt me stukken meer van toepassing op jou dan op TS.
Doe eens in de spiegel kijken enzo.
twee violen en een trommel en een fluit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')