Nog niet, ben bezig...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vroeg me net af hoe het met Rondje zou zijn afgelopen. Maar je bent dus bij hem weg. Goede zaak.
Werkt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe is het gegaan bij de woningstichting?
Wat werkt niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:18 schreef Rondje het volgende:
[..]
Werkt niet
Aan de ene kant hoopte ik toch van wel, aan de andere kant ben ik blij dat het niet werkt,want het is natuurlijk helemaal niet eerlijk.
Maar de buurt waar ik graag wil zitten, is niet heel erg geliefd, dus de kans is best groot dat ik daar redelijk bovenaan eindig.
Als er tenminste huizen vrij komen.
Zielig doen bij de woningstichting.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat werkt niet?
Je hebt toch recht op urgentie als je een kind onder de 18 hebt
Het allermooiste zou zijn dat hij weg zou gaan! Naar een flatje en jij gewoon kon blijven waar je nu bent met de kinderen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:30 schreef Rondje het volgende:
Ik ben ermee bezig.
Als ik alleen was geweest, was ik allang weggeweest.
Ik wil niet mijn kinderen van hot naar her meeslepen, want dat is voor hen ook niet fijn.
Dat lijkt me voor hen zelfs nog vervelender, dan hebben ze geen enkele zekerheid.
Het is kiezen tussen twee kwaden en vooralsnog kies ik ervoor te blijven tot ik iets anders heb.
Zolang het te doen is en niet al te gek wordt.
Voor mijn kinderen.
Ik wil ze ook graag op hun eigen school laten, zodat niet alles ineens verandert...
Allemaal dingen waar ik over na heb gedacht en die het voor mij minder gemakkelijk maken.
En misschien beoordeel ik dat wel verkeerd, misschien is het het beste om nu gewoon mijn spullen te pakken en ze mee te slepen naar een vriendin, dat weet ik niet.
In elk geval doe ik wat ik denk dat het beste is.
Nee een scheiding is geen reden voor urgentie ook al heb je kinderen. Athans over het algemeen is dat zo bij elke gemeente.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat werkt niet?
Je hebt toch recht op urgentie als je een kind onder de 18 hebt
Apart weer dat er weer vanuit wordt gegaan dat de moeder bepaalt wat er gebeurt met de kinderen. Dat er standaard vanuit wordt uitgegaan dat de kinderen bij de moeder blijven.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het allermooiste zou zijn dat hij weg zou gaan! Naar een flatje en jij gewoon kon blijven waar je nu bent met de kinderen!
Eens in de twee weken een weekend minimaal? Daar zal het dan wel weer bij blijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:38 schreef Rondje het volgende:
Ik doe daar helemaal niet moeilijk over, dat zit er bij mij gewoon niet in.
Ik ga er wel vanuit dat ze met mj meegaan.
Hij wil ze eens in de twee weken een weekend sowieso, verder zien we wel.
En hij hoeft hier niet weg, want dit is zijn huis en niet het mijne, zo heeft het ook nooit gevoeld.
Hij wil ze zelf niet vaker.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:44 schreef housewous het volgende:
[..]
Eens in de twee weken een weekend minimaal? Daar zal het dan wel weer bij blijven.
![]()
Zo wordt het vooroordeel dat vaders een weekendregelingtje wel prima vinden weer eens bevestigd
Hier in Veldhoven wel, alleen de persoon bij wie de kinderen de vaste verblijfplaats hebben. Maar dan zit je alsnog aan allerlei regels gebonden. Ik val bv net buiten de boot bijvoorbeeld, omdat ik niet in aanmerking zou komen voor huursubsidiequote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:01 schreef housewous het volgende:
[..]
Nee een scheiding is geen reden voor urgentie ook al heb je kinderen. Athans over het algemeen is dat zo bij elke gemeente.
Hier welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:38 schreef Rondje het volgende:
En hij hoeft hier niet weg, want dit is zijn huis en niet het mijne, zo heeft het ook nooit gevoeld.
Je durft niet te zeggen dat je weg gaat voor je weg gaat maar een regeling is al wel besproken?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:38 schreef Rondje het volgende:
Nog een keer lezen, ze heeft het wel gezegd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je durft niet te zeggen dat je weg gaat voor je weg gaat maar een regeling is al wel besproken?
Naja
Ja 2 dagen geleden of zoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:08 schreef n0a het volgende:
[..]
Nog een keer lezen, ze heeft het wel gezegd.
Ah ik dacht dat je het anders bedoelde. My bad.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja 2 dagen geleden of zo
Waarna er geen serieuze reactie kwam uit vriend
En de omgangsregeling ligt al klaar
Maar goed het ligt vast aan mij allemaal
Jezus muts......... GA DAN!!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:12 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nog niet, ben bezig...
Het schiet alleen niet hard genoeg op.
Liever gisteren dan vandaag.
Ik vind je conclusie een beetje slecht maar over het algemeen ben ik het er toch wel mee eens hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:31 schreef NED het volgende:
[..]
Jezus muts......... GA DAN!!!!!
En dat zit hier maar te zeiken en te mekkeren.
Als het je niet meer bevalt dan stap je op.
Je kan vast wel tijdelijk bij je ouders terecht (en als dat niet zo is dan zijn ze of dood, of slechte ouders). Voor mijn part bij vrienden tijdelijk, al vraag ik me af of je die hebt.
Vette bluf man.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:31 schreef NED het volgende:
[..]
Jezus muts......... GA DAN!!!!!
En dat zit hier maar te zeiken en te mekkeren.
Als het je niet meer bevalt dan stap je op.
Je kan vast wel tijdelijk bij je ouders terecht (en als dat niet zo is dan zijn ze of dood, of slechte ouders). Voor mijn part bij vrienden tijdelijk, al vraag ik me af of je die hebt.
Mocht een vriendin van mij in zulke situatie zitten dan haalde ik haar desnoods zelf weg.
Conclusie: je hebt óf dooie, of kut-ouders en je hebt óf geen vrienden, óf kutvrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |