Goed zo, laat hem maar krom liggen voor seks in plaats van gewoon seks op te eisenquote:Op zondag 16 maart 2008 21:11 schreef Rondje het volgende:
Hij reageert ook heel vreemd, ik had verwacht dat hij boos zou zijn, maar buiten wat lullige opmerkingen (Ik ga zo naar de hoeren he, dus als het geld op is... dat soort dingen)
Hm, en zodra hij in gaat zien dat zijn "lieve" gedrag niet werkt heb je grote kans dat hij boosaardig gaat worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef Rondje het volgende:
Nu heeft hij een periode dat hij niet wil dat ik ga, hij zit steeds te slijmen en te zeggen dat hij van me houdt en bij me wil zijn en dat hij niemand anders wil...
Best moeilijk om hem zo te zien, maar ik ben er klaar mee.
Nou ja, niet helemaal, het blijft moeilijk, maar het is "af" genoeg om toch te gaan, een tijdje geleden was ik blijven hangen als hij zo had gedaan.
Ik kan hier sowieso blijven posten hoor
Morgen huisje kijkenben benieuwd
Precies. De oorlog is nog niet begonnen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, en zodra hij in gaat zien dat zijn "lieve" gedrag niet werkt heb je grote kans dat hij boosaardig gaat worden.
Als hij maar niet gaat denken van: ik niet, dan een ander ook niet, wees voorzichtig, als zijn manipuleren niet meer werkt kan hij nog wel eens naar gaan doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef Rondje het volgende:
Nu heeft hij een periode dat hij niet wil dat ik ga, hij zit steeds te slijmen en te zeggen dat hij van me houdt en bij me wil zijn en dat hij niemand anders wil...
Best moeilijk om hem zo te zien, maar ik ben er klaar mee.
Nou ja, niet helemaal, het blijft moeilijk, maar het is "af" genoeg om toch te gaan, een tijdje geleden was ik blijven hangen als hij zo had gedaan.
Ik kan hier sowieso blijven posten hoor
Morgen huisje kijkenben benieuwd
Jouw lichaam is belangrijker dan je persoonlijkheid? Hij ziet je imho echt als eigendom ipv als partner, het kan zijn dat hij wel een ander heeft maar jou nog steeds als de zijne beschouwt, vooral omdat jullie kinderen hebben, dat heb ik helaas van nabij mogen aanschouwen bij een vriendin.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:59 schreef Rondje het volgende:
Dat zei hij ook ja, dat hij niet wil dat iemand anders mijn lichaam vasthoudt
Zou best kunnen dat hij vervelend gaat doen, maar ws heeft hij tegen de tijd dat ik een ander zou hebben zelf alweer een ander, dus ben ik daar niet zo bang voor.
(en om eerlijk te zijn, zit ik wel weer te dubben over mijn gevoelens voor hem, maar ik weet dat dat nergens op slaat, dus ik negeer het... Al scheelt het wel dat ik ook wist dat dat zou gebeuren, ben allang blij dat ik niet twijfel over gaan of niet )
Famous last words...quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef Rondje het volgende:
Ik ben van hem zegt hij.
Dat zal wel overgaan.
Dat ben ik ook, in sommige dingen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Famous last words...
Ik vind je wel wat naief overkomen, in sommige dingen
Niet vanzelf, echt niet, misschien kan hij er nog mee omgaan dat je apart van hem woont maar als je een nieuwe relatie krijgt dan ben je nog niet klaar met hem, oh en geef hem aub niet de sleutel van je nieuwe huis, echt niet doen, hij zal je er wel om vragen onder het mom van bv de kinderen maar het einde van het liedje is dat hij te pas en te onpas bij jou komt checken en dat hij je opwacht als je bent gaan werken, in je spullen neust en uitleg eist als je een keer iets nieuws koopt of een keer geen zin had in afwassen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef Rondje het volgende:
Ik ben van hem zegt hij.
Dat zal wel overgaan.
Ik moet er niet eens aan DENKEN hem mijn sleutel te geven !quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet vanzelf, echt niet, misschien kan hij er nog mee omgaan dat je apart van hem woont maar als je een nieuwe relatie krijgt dan ben je nog niet klaar met hem, oh en geef hem aub niet de sleutel van je nieuwe huis, echt niet doen, hij zal je er wel om vragen onder het mom van bv de kinderen maar het einde van het liedje is dat hij te pas en te onpas bij jou komt checken en dat hij je opwacht als je bent gaan werken, in je spullen neust en uitleg eist als je een keer iets nieuws koopt of een keer geen zin had in afwassen.
En hou hier 100% aan vast!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik moet er niet eens aan DENKEN hem mijn sleutel te geven !
Hij wilde komen schilderen (Hij is schilder) maar dat mag hij niet eens, desnoods doe ik het in mijn eentje en ben ik drie weken bezig, hij doet NIKS in mijn huisje.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij wilde komen schilderen (Hij is schilder) maar dat mag hij niet eens, desnoods doe ik het in mijn eentje en ben ik drie weken bezig, hij doet NIKS in mijn huisje.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Wat jammer, hopelijk heb je gauw iets gevonden, succes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:07 schreef Rondje het volgende:
Nou, dat huisje waar ik gisteren ben gaan kijken, is niets geworden, er waren mensen voor me.
Maar in die buurt komen binnenkort weer twee woningen vrij en ik heb nog gereageerd op een aantal andere woningen, dus wie weet.
Goedzo!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Que?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
LOL, Bianca. Je nieuwe naam!
Bah wat vervelend, laat de moed niet zakken en reageer op zoveel mogelijk huisjes, ik was er al bang voor dat hij naar zou gaan doen, kun je echt niet tijdelijk bij je ouders gaan zitten oid?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:48 schreef Rondje het volgende:
Nou, niks dus, had ik ook niet verwacht trouwens..
Maar ik word toch wel heel erg gestresst van het thuis zitten bij hem.
Af en toe doet ie aardig, op het moment alweer vanaf donderdag niet.
Me een schuldgevoel tov de kindjes aan proberen te praten, zeggen dat ik maar huur moet gaan betalen en dat ik niet meer ZIJN geld uit mag geven (Dikke neus, als ik dat niet doe, kan ik niks sparen om straks uberhaupt te KUNNEN verhuizen)Hij eet en drinkt er net zo goed van en onze kinderen ook, ik ben in totaal iets van 8 kilo afgevallen inmiddels, dus arm zal ik hem niet eten.
Ik hoop dus dat hij de pas niet blokkeert ofzo.
Hij doet ook ineens geheimzinnig, ik mag niet meer zien wat hij doet als hij achter de computer zit, hij zegt niet waar hij heen gaat, maar wil wel steeds weten waar ik ben... Word er moe van.
Hij is hard op zoek.
Kwetsend is dat, maar goed.
Ik wil dus weg zsm.
En ben ongeduldig en boos en verdrietig.
Heb je eigenlijk al met een jurist gesproken om te kijken waar je straks recht op hebt? Alimentatie e.d.?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:57 schreef Rondje het volgende:
Ik ben niet helemaal afhankelijk van hem, maar ik moet wat geld sparen voor als ik verhuis.
Omdat ik wel zeker weet dat hij niet zal zeggen: hier heb je wat geld om gordijnen te kopen.
Dus eet ik van zijn rekening.
Hij wil dat niet meer, kan.
Maar hoe ziet hij dat? naamstickertjes plakken op het eten, dat hij niet meer mag pakken van wat ik heb gekocht en andersom? Moet het echt zo kinderachtig?
Hij zegt dat ik altijd al van hem geprofiteerd heb, dat ik ervoor gekozen heb te gaan, dus dat ik het dan maar moet bekijken.
Dat ik de kindjes verpest, dat ik een slechte moeder ben (nu ineens) dat ik alleen aan mezelf denk...
Word er zo moe van.
Hij trekt de registers wel open he? En het bekende verhaal, het is net een kind.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:57 schreef Rondje het volgende:
Ik ben niet helemaal afhankelijk van hem, maar ik moet wat geld sparen voor als ik verhuis.
Omdat ik wel zeker weet dat hij niet zal zeggen: hier heb je wat geld om gordijnen te kopen.
Dus eet ik van zijn rekening.
Hij wil dat niet meer, kan.
Maar hoe ziet hij dat? naamstickertjes plakken op het eten, dat hij niet meer mag pakken van wat ik heb gekocht en andersom? Moet het echt zo kinderachtig?
Hij zegt dat ik altijd al van hem geprofiteerd heb, dat ik ervoor gekozen heb te gaan, dus dat ik het dan maar moet bekijken.
Dat ik de kindjes verpest, dat ik een slechte moeder ben (nu ineens) dat ik alleen aan mezelf denk...
Word er zo moe van.
Tja dat zeuren dat hij van je houdt is een beetje too little too late toch?quote:Op maandag 7 april 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:
Nog geen huisje, hij doet wel weer nromaal, alleen zit hij steeds te zeggen dat hij niet wil dat ik ga en dat hij van me houdt enzo, dat is heel vermoeiend. En ik wacht nu dus maar weer af tot hij weer raar gaat doen.
Ik heb vrijdag gekeken bij een huisje en daar waren minimaal vier mensen voor me, verder heb ik nog kans om uitgenodigd te worden bij een stuk of drie a 4 huisjes waar ik op gereageerd heb.
Ik zie wel dus.
Zoals het nu gaat, is het wel te doen thuis.
Maar dat verschilt dus per week.
Nou ja, in elk geval heb ik goede hoop dat ik ergens terecht kan binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |