Sterkte ermeequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Qu.
Thuis? Och, eigenlijk weinig anders.Het gaat tot nu toe nog steeds relaxt.
Vanalles aan het regelen, verdelen enz. we werken goed samen.
Vanmorgen hebben we echter Pebbles , mijn lieve kleine meid laten inslapen. Dat voelt wel ergja.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
het waait hier. Keihard.
Je kunt ook even buiten in de wind gaan staanquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef leonieke het volgende:
Iemand die me even kan wakker schoppen?
* Bengeltje Leo schop geeftquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef leonieke het volgende:
Iemand die me even kan wakker schoppen?
Hey, hier in de lounge geven we users dat waar ze om vragen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Je kunt ook even buiten in de wind gaan staan
Jij wil wel heel graag hequote:Op woensdag 12 maart 2008 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, hier in de lounge geven we users dat waar ze om vragen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, hier in de lounge geven we users dat waar ze om vragen.
1, ik wist niet meer wanneer ik geboren wasquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
1, ik wist niet meer wanneer ik geboren was
Zo zo, die laat er ook geen gras over groeienquote:
half uur extra slapenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat kijk ik niet. Bakkie thee en dan nog bedenken wat ik het laatste half uur moet doen.
Daarna slapen.
Ja, daar zaten we net op te wachtenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:33 schreef Sjowhan het volgende:
Ben er weer.
Het waren wel Spanjaardenquote:
zonde van het etenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Scheelt weer iets,
maar die beelden van percussie op tapas he
quote:
zo ff naar de vuilstortplaats, en vanavond TwinZz kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Nog plannen voor vandaag?
vuilstort al gehadquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo ff naar de vuilstortplaats, en vanavond TwinZz kijken
Een vriendin van me doet mee
Toen was ik al wegquote:
die maten van je die opgepakt zijn zekerquote:
Domme jij, gewoonquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:48 schreef leonieke het volgende:
Ik heb daarnet op mijn trui gemorst en nu heb ik het koudDomme brochette met currysaus ook
Niet zomaar als hoofdbeleg iigquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:37 schreef Sjowhan het volgende:
Kan me er niets bij voorstellen. Pesto smeer je niet op je brood
Broodje roosteren en dan pesto er opquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zomaar als hoofdbeleg iigNet zoiets als een broodje zout of peper.
je rug werkt weer mee?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan me weer iets bewegen
Rust doet goed
je moet dus eigenlijk blijven bewegen? of alleen niet zitten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Soort van, zolang ik maar niet te lang ga zitten
Zo nog eens richting fysio
dat is maar net hoe je het ziet natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef mcDavid het volgende:
Dat ik nog leef is iig een gunstig teken.
vorige week maandag de hele dag niks gegeten tot 22.00 ongeveerquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:59 schreef mcDavid het volgende:
Is het eigenlijk gezond als je een hele dag niets eet?
Tot het 9 uur is en je iets van avondeten gaat regelen?
Hij kon het allemaal verklaren, dus viel mee. En mag nog terugkomen ookquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet dus eigenlijk blijven bewegen? of alleen niet zitten?
fysio zal blij met je zijn
Het gaat om het onderdeel "wachten op een elke-vijf-minuten-bus". Deze zomer demonstratiesport in Pekingquote:
Hij werd opgehouden door 2 bussen die niet op kwamen dagenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat om het onderdeel "wachten op een elke-vijf-minuten-bus". Deze zomer demonstratiesport in Peking
Stond op 12 minuten, wordt vandaag 14![]()
Hoe dat kan? 2 bussen achter elkaar die niet komen opdagen, en de derde zwaar te laat.
Hoe DAT kan?
jaaa dat denk ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:55 schreef qu63 het volgende:
Hij werd opgehouden door 2 bussen die niet op kwamen dagen
of er lag een gebroken WiFi-kabel op de wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |