quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Dark het volgende:
Brian is behoorlijk pissig op Amanda en haar .........vermeende.........alcoholverbruik
Hij staat nu weer als een de debiel te koetsjiekoetsjien bij de paarden................
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef pullup het volgende:
Kan iemand die clini-clown bij Tanner weghalen ?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:37 schreef Dark het volgende:
Brian heeft slechts 5 biertjes op in een tijdspanne van 3 uur.
Amanda - Ik zit nu aan m'n tweede drankje.....
Brian - Begrijp je me niet of wil je me niet begrijpen?
Amanda - Ja maar, ik..............
Brian - Hou maar op, laat me maar, ik word boos!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef Marieke_B het volgende:
Aman wil met Brian naar de chill.
Brian is boos vraagt zich af waarom ze nu al wil praten.
Aman vindt dat ze niet haar ding heeft kunnen zeggen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Brian wil nu niet met Amanda praten, hij komt vanzelf wel naar haar toe.
Maar door langer wachten wordt Amanda nog bozer, zegt ze.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij!! Ik niet, neem geen blad voor me mond![]()
Amanda: doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..jeezus hoer, toon eens ballen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:47 schreef Marieke_B het volgende:
Aman heeft als laatste een sneer gegeven.
da's natuurlijk een doodzonde
Aman is boos!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:49 schreef agter het volgende:
Tja, Amanda en Brian zijn tot elkaar verbannen.
Een soort Molotov-Ribbentroppact.
Eentje gaat er verliezen...
Ja, nou!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:51 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk ook wel zielig als je zo tot elkaar aangewezen bent
Ondertussen in de ruhlaassie van H&C:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef kahaarin het volgende:
Het begint nu al, Amanda mag de komende tijd wel een bodyguard oid, bij stress is hij echt niet te vertrouwen, FEBO, kijken jullie goed?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Claire laat zich ook nog even in de luren leggen door haar "lover".
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef fredfik het volgende:
clair is echt verliefd op huubje denk ik,ik ken ze van vroeger dus ze is echt niet zo dom als jullie denken!!!!!!
de febo zal ook wel mee spelen ,en ik hoop echt dat huub haar er niet uit stemt
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:09 schreef kahaarin het volgende:
Para days are here again, Brian kan het zich niet meer veroorloven zich te verstoppen en zich aan het spel te onttrekken, hij moet nu met ideeën komen en zijn stem laten horen, misschien was het wel niet zo'n goed idee om de finale aan de spelers over te laten en inbreng te vragen, vanuit zijn standpunt bezien dan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Ziet het volgende:
het mooie van een grote bek hebben: het maakt je winst 20 x sterker, maar je verlies 30 x harder
mooie uitspraak
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef cindy10 het volgende:
ahhh ik zie dat er mot is tussen amanda en brian?![]()
gaat brian weer wachten tot ze in bed liggen....?
tja das makkelijker met stompen he?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef petraa het volgende:
Ja wat onder de dekens beft hij haar alleen tussen de benen!!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef kahaarin het volgende:
En likt haar ongestelde bloed?![]()
*hij blijft leuk sorry,*
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef petraa het volgende:
H: Brian en Amanda zijn gewoon een heel goed team!!
Ja dagggggggg Huub, je zou eens een dagje mee mogen kijken !! Dan denk je daar geheid anders over.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maak je maar niet ongerust. In bed gaan de benen weer uit elkaar onder een hoop spijt geroep van Amanda en het Kubatz-konijntje mag hem er weer in wiebelen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef cindy10 het volgende:
ik gun het winnen aan eric,maar die is eruit!![]()
dus blijf dan maar ondanks de soms mindere dingen...huub trouw.
die is vanaf het begin eerlijk geweest,dat hij alles doet om te winnen.(en dat doet hij ook)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
Amanda zegt dat hij laatst ook lam binnenkwam en toen zei zij ook niks.
Brian: heb je niet begrepen dat het niet goed is voor je keel?
Amanda: ja maar dan scheld je me uit voor alcoholist.
dan voorkom je iig dit soort dingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef coldstar het volgende:
Huub heeft zich voor genomen, ook al zou zijn alcohol verbod opgeheven worden, niet meet te drinken tot de finale. Ik vind dat helemaal niet zo stom van hem. Je bent niet scherp en je kan alles verkeerd doen wat niet in belang voor jezelf is, in het spel. Dit is natuurlijk ook wat Brain, Amanda probeerd bij te brengen. Ook dat vind ik niet zo echt gek.
De manier waarop Brain het brengt, is klote en niet meer van deze tijd. Anno 2008 werkt dit niet meer bij een vrouw (althans zo hoort het). We leven niet meer in de tijd van de batavieren. Maar kennelijk hebben de jongemannen in DGK daar nog ggen kaas van gegeten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
Alcoholist is geen schelden vindt Brian.
Amanda: je gaat alleen maar verder in je Brian-taal.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:53 schreef tipsch het volgende:
Inmiddels zegt rat dat het voor haar keel is? Voorheen moest ze altijd scherp blijven, zoiets.
Brian vind het allemaal leuk en lacht zich te pletter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:57 schreef agter het volgende:
jammer dat amanda niet nog even door gaat.
ze heeft namelijk wel een punt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:57 schreef Marieke_B het volgende:
tjongejongejonge wat een eikel.
Ik zou 'm allang gehookt hebben.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die gast is echt gestoord!!
Nu lacht hij nog, maar als Amanda haar boosheid door zet, zal het lachen hem vergaan en wordt hij weer para. Kan hij weer zijn handen gaan gebruiken om haar tot de orde te roepen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:03 schreef pullup het volgende:
Brian is ook al een rekenwonder 5 biertjes x 4 % is 20 % en 1 bacardi is ook 20 %
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef tho_Omas het volgende:
Hoop dat Huub en Claire morgen aan het ontbijt B&A ondervragen. Zoals andersom ook wel eens gebeurt.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef petraa het volgende:
A: Gaan we dreigen? Dan ga je maar douche
B: Wil je dat ik iets kapot maakt, praat anders, anders sla ik met me focking vuist op de tafel.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef tho_Omas het volgende:
B: Stik maar met je keel dan.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
A: Nu is het opeens me keel
B: Ja ik wil je beschermen met je keel
A: Op deze manier wil ik dat liever niet
B: Stik maar met je keel dan
A: Ja dat doe ik dan ook liever
B: Dus je wil niet meer dat je bescherm met alcohol
A: Nee doe maar niet
De blik van Mannie:quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:08 schreef Ziet het volgende:
brian staat op en zegt: dit was het, doei
hij vindt dat ze er uit zijn gekomen
zij zoekt het uit met haar alcohol en haar keel
en dat was het
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:12 schreef agter het volgende:
ah, ze gaan verder...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
Ze gaat nog even door...ze is meteen schor...komt door dat zuipen natuurlijk...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
Morgen zeggen Brian en Amanda weer dat ze in hun relatie gegroeid zijn: ze praten alles uit........
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Marieke_B het volgende:
Onderbreking...Huub gaat pianospelen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haha.B en A mogen niet naar bed.
Deze ruzie moet flink uitgemolken worden.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef Desii het volgende:
Amanda: het spijt me het is fout van mij dat ik zei dat ik een glas martini in je gezicht wou gooien
maar ik ben zo pissed dat je mij in de zeik aan het nemen was
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef Mokum020 het volgende:
Ronde drie....Amanda maakt al excuses...precies zoals Brian het graag ziet...
mijn god...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:21 schreef Scandalous het volgende:
Opvallend dat de plasma's ineens uit beeld zijn
Ik heb al een wijntje, ik ben ook een focking alcoholistquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:24 schreef eusjuh het volgende:
Hallo...........iemand een borrel ...als het mag van Brainless hoor
Wanneer komt de canvasmeneer voor die paranoïde kooi-bewoner?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:22 schreef Desii het volgende:
Volgens Brian hoort Jaap alles en gaan ze nu in kantoor zitten
Mijne ook al niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:24 schreef Desii het volgende:
Brian: ik heb je de boodschap overduidelijk aangegeven
wat gebeurd er vervolgens.... jij drinkt
en Tommie... wat doet tie hij... hij verzorgt weer een fokking cocktail-shotje voor je
en toen vielen mijn streams stil.... zo'n overdosis aan brianless-talk trekt mij pc niet![]()
B: Je hebt zelf de keuze gemaakt door niet meer te drinken en wat doe je!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:24 schreef Guuskeee het volgende:
brian: over alcohol heb ik je de boodschap elke keer duidelijk aangegeven
????
te triest voor woorden dat mannetje!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef L0t.. het volgende:
Ik moet hier toch echt even reageren![]()
MIJN GODDDDDD, Brian bij die paarden![]()
![]()
![]()
Ik heb het filmpje even gezien en ik heb nog nooit iets gezien waarbij ik zoveel last had van plaatsvervangende schaamte![]()
![]()
![]()
Iemand, schiet die kerel af(om meerdere redenen trouwens
)
De streams ookquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef petraa het volgende:
Brian is gestoord!
Ik hou het bij een biertjequote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb al een wijntje, ik ben ook een focking alcoholist
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:29 schreef Guuskeee het volgende:
kots kots kots kots kots kots kots kots kots kots kots
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar zag dit filmpje helaas staanquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef kissa het volgende:
[quote]Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef L0t.. het volgende:
Ik moet hier toch echt even reageren![]()
MIJN GODDDDDD, Brian bij die paarden![]()
![]()
![]()
Ik heb het filmpje even gezien en ik heb nog nooit iets gezien waarbij ik zoveel last had van plaatsvervangende schaamte![]()
![]()
![]()
Iemand, schiet die kerel af(om meerdere redenen trouwens
)
[/quote
Watwat? Ik heb geen streams?
Om met Clair te spreken 'ik snap je'quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag dit filmpje helaas staan![]()
http://www.clipser.com/watch_video/123187&mvpageno=1
Ik praat ook tegen m'n kat maar als ik ooit ZO achterlijk zou doen zouden ze me echt naar het gesticht mogen brengenOpzich ook geen slecht idee voor de rat.
Daar is ze helaas te dom voor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:31 schreef Musje456 het volgende:
Thanks Kahaarin!
Heb even bijgelezen en zit te vloeken achter mijn PC. Wat een vreselijke misselijke eikel is Brian ook, en Amanda... Ik hoop dat ze hem in die fantastische finale toch een vreselijke natrap geeft (ala Youri!). Zou dat een leuk einde zijn?!
Ik lig het hier te bescheuren. Jammer dat ik dit gemist heb.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik praat ook tegen m'n kat maar als ik ooit ZO achterlijk zou doen zouden ze me echt naar het gesticht mogen brengenOpzich ook geen slecht idee voor de rat.
Ik hoop dat je je nieuw aangelegde pijpleiding gebruiktquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:29 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Mattel heeft barbies nooit hersens mee gegevenquote:
Daar wordt je inderdaad goed onpasselijk van.............quote:
Tja, maar Brian wil Amanda altijd redden, zelfs met een doucheslang...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:35 schreef Ziet het volgende:
amanda moet niet dingen door de war brengen (ff in brian zijn taal he)
hij gooit alles op zijn hulp door het tegenhouden van haar alcoholgebruik om haal keel en stembanden te redden.
zij zegt dat ze het laatst over het scherp blijven hadden
Laat hem gewoon eens vreselijk schrikken, en trek je pruik afquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:36 schreef Guuskeee het volgende:
tis vast heel interessant
[ afbeelding ]
Jaap nu wel volgens mijquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:40 schreef Musje456 het volgende:
Btw... laat me raden: Huub en Jaap krijgen niks mee van deze ruzie zeker...?
Maar dat is logisch als de winnaar al bekend is............quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:40 schreef Musje456 het volgende:
Btw... laat me raden: Huub en Jaap krijgen niks mee van deze ruzie zeker...?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:38 schreef Guuskeee het volgende:
amanda: ik leef nog steeds, enn da ga ik niet beperken
HAHAHAHA
welterusten ruud!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gebeurt niks meer, zal wel op de plasma gestaan hebben: Brian hou je rustig of we halen je er weer een keer uit![]()
Ik ga even slapen tot 5 uur![]()
Bij romantisch kan ik me weinig voorstellen tussen die 2 dwazen.......dus ..as usually..flink grofquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:45 schreef jimmyw het volgende:
Welk standje gaat het worden?
Moeten we toch eens een snood plan smeden om te infiltreren in dat hok.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:43 schreef Borga het volgende:
Kan iemand die pianoklep niet eens op Held Huub zijn vingers gooien. Dat suicidale gepingel elke avond.
Slaap lekker Ruudquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gebeurt niks meer, zal wel op de plasma gestaan hebben: Brian hou je rustig of we halen je er weer een keer uit![]()
Nou vooruit dan:quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sorry...ik was te snelquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mokum ook weganders krijg ik weer "Heintjes"
Slaap lekker!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moeten we toch eens een snood plan smeden om te infiltreren in dat hok.
tis dat huub uiteraard wil winnen,maar het zou wel een gouden actie zijn,als die poort opengaat en hij loopt doodleuk en op zn gemakkie dat gekkenhuis uit!quote:
LMFAO!!!! Zoveelste keer vandaag dat ik kei en keihard moet lachen om Brian. Holy shit...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En Tannertje pesten met dat broodje....... En Fries zich helemaal uit laten rekken.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:56 schreef avonne het volgende:
ik heb net het filmpje bij de paarden gezien.
Wat een debiel
En hij vindt het pesten van dieren (o.a. aan lippen trekken) ont-zet-tend grappig.
Hij zit gewoon Fries uit te lokken om kopstoten te geven
Idioot
Nee, holy scheißequote:Op woensdag 12 maart 2008 00:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
LMFAO!!!! Zoveelste keer vandaag dat ik kei en keihard moet lachen om Brian. Holy shit...
Zou het niet mooi zijn als Fries 'm gewoon knock out zou stotenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:56 schreef avonne het volgende:
ik heb net het filmpje bij de paarden gezien.
Wat een debiel
En hij vindt het pesten van dieren (o.a. aan lippen trekken) ont-zet-tend grappig.
Hij zit gewoon Fries uit te lokken om kopstoten te geven
Idioot
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou het niet mooi zijn als Fries 'm gewoon knock out zou stoten
Beetje milde oplossingquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou het niet mooi zijn als Fries 'm gewoon knock out zou stoten
Indirect vragen ze de streamers voor een antwoord ook, dat kan (gecombineerd natuurlijk) hun eigen antwoord zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:16 schreef Kinga het volgende:
Ow ik lees net dat de bewoners zelf een finale moeten verzinnen?
Nou redactie, chapeau hoor, rock bottom hebben jullie bereikt, stelletje idiote, incapabele, ongeinspireerde mongolen.
Ik vrees van niet...ze weet hoe haar zusje uit een relatie gekomen is (en er weer ingedoken is ook trouwens) en dat stemt Amanda kennelijk niet vrolijk als je je zusje half verlamd terugziet...dus..om dat te voorkomen: luisteren naar Brian en zijn bevelen opvolgen.......quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
Ik vraag me een ding af: Amanda lijkt de laatste tijd toch wat opstandiger richting Brian... Is dat doordat ze dingen ziet (Clair en Huub samen), hoort (dat wat Lieke tegen haar zei) of is het puur de drank, of misschien een combi, dat ze tegen hem in durft te gaan doordat....(combinatie).
Ze heeft dit de laatste tijd sterker dan voorheen in mijn gevoel
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:16 schreef Kinga het volgende:
Ow ik lees net dat de bewoners zelf een finale moeten verzinnen?
Nou redactie, chapeau hoor, rock bottom hebben jullie bereikt, stelletje idiote, incapabele, ongeinspireerde mongolen.
Klopt *zucht* maar met drank op...quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik vrees van niet...ze weet hoe haar zusje uit een relatie gekomen is (en er weer ingedoken is ook trouwens) en dat stemt Amanda kennelijk niet vrolijk als je je zusje half verlamd terugziet...dus..om dat te voorkomen: luisteren naar Brian en zijn bevelen opvolgen.......
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien heeft de redactie al een masterplan. Het zorgt er in ieder geval voor dat sommige mensen zich er erg druk over maken. In het huis en hier
Amanda, gaat direct aan de straight Wodka om te kalmerenquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
What to do, what to do, en wie is er tegen de druk bestand, that's the question!
Brian beschermt haar wel hoor, no sweat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:38 schreef Musje456 het volgende:
Amanda, gaat direct aan de straight Wodka om te kalmeren
Pammetjes, SL's en rulebending.quote:Brian gaat compleet door zijn dak daardoor en door de stress
quote:Jaap kotst de hele boel onder en lacht
quote:Clair zegt dat ze al die reacties begrijpt
Imagine......quote:En Huub ziet het aan en tracht de hoofdprijs te pakken?
Welkom in utopia!quote:Tja,een ideetje?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
Musje gaat haar nestje opzoeken *kus*
Good luck to the rest of the nighters (en dank voor diegene die de dag zo lekker hebben beschreven!)
Welterustenquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
Musje gaat haar nestje opzoeken *kus*
Good luck to the rest of the nighters (en dank voor diegebe die de dag zo lekker hebben beschreven!)
quote:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, ga maar lekker slapen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jij ook, En ook dank voor allen ( en ja, ook jij Kahaarin) voor de vele schaterlachen die ik vanavond heb gehad vanavond vanwege de commentaren. Ik mis het soms dat ik geen streams heb, maar lag vanavond echt heel vaak dubbel vanwege het commentaar, en was oook soms geweldig blij dat ik die streams niet heb... dan had ik vast niet zoveel gelachen... dus dank folk! Ik heb een heerlijke en leuke avond gehad... Love you!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, ga maar lekker slapen!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:57 schreef Musje456 het volgende:
[..]![]()
U is lief![]()
Doe ik. Truste voor nu, of op zijn Noors... natta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |