welterusten ruud!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gebeurt niks meer, zal wel op de plasma gestaan hebben: Brian hou je rustig of we halen je er weer een keer uit![]()
Ik ga even slapen tot 5 uur![]()
Bij romantisch kan ik me weinig voorstellen tussen die 2 dwazen.......dus ..as usually..flink grofquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:45 schreef jimmyw het volgende:
Welk standje gaat het worden?
Moeten we toch eens een snood plan smeden om te infiltreren in dat hok.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:43 schreef Borga het volgende:
Kan iemand die pianoklep niet eens op Held Huub zijn vingers gooien. Dat suicidale gepingel elke avond.
Slaap lekker Ruudquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gebeurt niks meer, zal wel op de plasma gestaan hebben: Brian hou je rustig of we halen je er weer een keer uit![]()
Nou vooruit dan:quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sorry...ik was te snelquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mokum ook weganders krijg ik weer "Heintjes"
Slaap lekker!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moeten we toch eens een snood plan smeden om te infiltreren in dat hok.
tis dat huub uiteraard wil winnen,maar het zou wel een gouden actie zijn,als die poort opengaat en hij loopt doodleuk en op zn gemakkie dat gekkenhuis uit!quote:
LMFAO!!!! Zoveelste keer vandaag dat ik kei en keihard moet lachen om Brian. Holy shit...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag dit filmpje helaas staan![]()
http://www.clipser.com/watch_video/123187&mvpageno=1
Ik praat ook tegen m'n kat maar als ik ooit ZO achterlijk zou doen zouden ze me echt naar het gesticht mogen brengenOpzich ook geen slecht idee voor de rat.
En Tannertje pesten met dat broodje....... En Fries zich helemaal uit laten rekken.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:56 schreef avonne het volgende:
ik heb net het filmpje bij de paarden gezien.
Wat een debiel
En hij vindt het pesten van dieren (o.a. aan lippen trekken) ont-zet-tend grappig.
Hij zit gewoon Fries uit te lokken om kopstoten te geven
Idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |