Nee, holy scheißequote:Op woensdag 12 maart 2008 00:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
LMFAO!!!! Zoveelste keer vandaag dat ik kei en keihard moet lachen om Brian. Holy shit...
Zou het niet mooi zijn als Fries 'm gewoon knock out zou stotenquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:56 schreef avonne het volgende:
ik heb net het filmpje bij de paarden gezien.
Wat een debiel
En hij vindt het pesten van dieren (o.a. aan lippen trekken) ont-zet-tend grappig.
Hij zit gewoon Fries uit te lokken om kopstoten te geven
Idioot
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou het niet mooi zijn als Fries 'm gewoon knock out zou stoten
Beetje milde oplossingquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zou het niet mooi zijn als Fries 'm gewoon knock out zou stoten
Indirect vragen ze de streamers voor een antwoord ook, dat kan (gecombineerd natuurlijk) hun eigen antwoord zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:16 schreef Kinga het volgende:
Ow ik lees net dat de bewoners zelf een finale moeten verzinnen?
Nou redactie, chapeau hoor, rock bottom hebben jullie bereikt, stelletje idiote, incapabele, ongeinspireerde mongolen.
Ik vrees van niet...ze weet hoe haar zusje uit een relatie gekomen is (en er weer ingedoken is ook trouwens) en dat stemt Amanda kennelijk niet vrolijk als je je zusje half verlamd terugziet...dus..om dat te voorkomen: luisteren naar Brian en zijn bevelen opvolgen.......quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
Ik vraag me een ding af: Amanda lijkt de laatste tijd toch wat opstandiger richting Brian... Is dat doordat ze dingen ziet (Clair en Huub samen), hoort (dat wat Lieke tegen haar zei) of is het puur de drank, of misschien een combi, dat ze tegen hem in durft te gaan doordat....(combinatie).
Ze heeft dit de laatste tijd sterker dan voorheen in mijn gevoel
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:16 schreef Kinga het volgende:
Ow ik lees net dat de bewoners zelf een finale moeten verzinnen?
Nou redactie, chapeau hoor, rock bottom hebben jullie bereikt, stelletje idiote, incapabele, ongeinspireerde mongolen.
Klopt *zucht* maar met drank op...quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik vrees van niet...ze weet hoe haar zusje uit een relatie gekomen is (en er weer ingedoken is ook trouwens) en dat stemt Amanda kennelijk niet vrolijk als je je zusje half verlamd terugziet...dus..om dat te voorkomen: luisteren naar Brian en zijn bevelen opvolgen.......
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien heeft de redactie al een masterplan. Het zorgt er in ieder geval voor dat sommige mensen zich er erg druk over maken. In het huis en hier
Amanda, gaat direct aan de straight Wodka om te kalmerenquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
What to do, what to do, en wie is er tegen de druk bestand, that's the question!
Brian beschermt haar wel hoor, no sweat.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:38 schreef Musje456 het volgende:
Amanda, gaat direct aan de straight Wodka om te kalmeren
Pammetjes, SL's en rulebending.quote:Brian gaat compleet door zijn dak daardoor en door de stress
quote:Jaap kotst de hele boel onder en lacht
quote:Clair zegt dat ze al die reacties begrijpt
Imagine......quote:En Huub ziet het aan en tracht de hoofdprijs te pakken?
Welkom in utopia!quote:Tja,een ideetje?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
Musje gaat haar nestje opzoeken *kus*
Good luck to the rest of the nighters (en dank voor diegene die de dag zo lekker hebben beschreven!)
Welterustenquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
Musje gaat haar nestje opzoeken *kus*
Good luck to the rest of the nighters (en dank voor diegebe die de dag zo lekker hebben beschreven!)
quote:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, ga maar lekker slapen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:49 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jij ook, En ook dank voor allen ( en ja, ook jij Kahaarin) voor de vele schaterlachen die ik vanavond heb gehad vanavond vanwege de commentaren. Ik mis het soms dat ik geen streams heb, maar lag vanavond echt heel vaak dubbel vanwege het commentaar, en was oook soms geweldig blij dat ik die streams niet heb... dan had ik vast niet zoveel gelachen... dus dank folk! Ik heb een heerlijke en leuke avond gehad... Love you!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, ga maar lekker slapen!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:57 schreef Musje456 het volgende:
[..]![]()
U is lief![]()
Doe ik. Truste voor nu, of op zijn Noors... natta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |