Ja dat heb ik dus ook. Maar al met al heb ik daardoor nu nog steeds niks gevondenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:36 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik ken dit klote gevoel, baal er ook steeds van dat men als men alleen reist altijd de pineut is
ze bieden ook voor 30 euro al een hotelkamer aan pp , ga je over om te boeken komt er doodleuk nog 30 euro eenspersoonstoeslag bij
hou je bed maar zelfdenk ik dan
Nah, heb je aan mij niet genoeg danquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Maar al met al heb ik daardoor nu nog steeds niks gevondenEn verslaafd als ik ben, moet er wel internet zijn daar, dus dat beperkt ook nog eens de keuze...
Tis dat ik niets aan haar muziek leuk vind, maar een gratis concertje is nooit weg. Ik mag aanstaande maandag naar James Blunt met een vriendinnetje in Ahoy, 'sookleukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:17 schreef m@x het volgende:
Tien minuten in de spits? Geloof er helemaal niks van
Ik kreeg net een telefoontje. Moet maandag met een vriendin mee naar concert van Alicia Keys. He, wat vervelend nou
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:47 schreef m@x het volgende:
James Blunt is ook een beetje een zeikerdje, vind ik
Vriendelijk? Iemand die zo je oren teistert mag wat mij betreft per direct fysiek van zijn tong worden gescheiden!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:55 schreef m@x het volgende:
Tja, ik dacht "laat ik het een beetje vriendelijk houden"
Mooie opdracht voor RATMEN dus. Kom op kerel, je kan het. Beklim dat podium en doe je dingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vriendelijk? Iemand die zo je oren teistert mag wat mij betreft per direct fysiek van zijn tong worden gescheiden!
Als 'ie dat doet, krijgt 'ie van mij een biertje op de meet!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:05 schreef m@x het volgende:
Mooie opdracht voor RATMEN dus. Kom op kerel, je kan het. Beklim dat podium en doe je ding
Afgesproken!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef m@x het volgende:
Wedden dat hij niet durft. Als ie het niet doet krijg ik van jou een biertje op de meet
#4782 meld zich. De halve marathon.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef Chiquitina het volgende:
Alowah,
Gaat er morgen iemand mee lopen cpc?
Ik ga gaan supporteren
Waar juist da weetk nog niet maar ik ga in de namiddag collega's aanmoedigen in scheveningen op de bowlingbaan en daarvoor nog ff lopers kijken, dus dat zal daar ergens in de buurt zijn danquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
#4782 meld zich. De halve marathon.
Waar kom je me aanmoedigen?
Ik drink geen bierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie dat doet, krijgt 'ie van mij een biertje op de meet!
Gezellig!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Waar juist da weetk nog niet maar ik ga in de namiddag collega's aanmoedigen in scheveningen op de bowlingbaan en daarvoor nog ff lopers kijken, dus dat zal daar ergens in de buurt zijn dan
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gezellig!
Veel plezier in elk geval!
Ik doe er 10min over om op de snelweg te komen bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:17 schreef m@x het volgende:
Tien minuten in de spits? Geloof er helemaal niks van
Ik kreeg net een telefoontje. Moet maandag met een vriendin mee naar concert van Alicia Keys. He, wat vervelend nou
Aaaaaaaaaargh, wat heb je nu op mijn computer gezetquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:48 schreef Atreidez het volgende:
nah lekker, zit nu James Blunt te luisteren en dacht laat ik topic ff bijlezen
Haha leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:49 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Jij ook veel plezieren als ik je nummer zie dan zal ik roepen he
Mwha, ja. Maar goed, regen en wind is helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaargh, wat heb je nu op mijn computer gezet![]()
Succes CPC-lopers. Zou niet graag met jullie ruilen. Wordt morgen rotweer, toch?
You're horrible,quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:48 schreef Atreidez het volgende:
nah lekker, zit nu James Blunt te luisteren en dacht laat ik topic ff bijlezen
Jij kon niet!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nah, heb je aan mij niet genoeg dan!?
Had ik net vandaag die dagen vrij genomen voor jequote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Had ik net vandaag die dagen vrij genomen voor je.
quote:
Oude mensen hebben minder slaap nodig...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:18 schreef RATMEN het volgende:
Waarom kan ik niet meer uitslapen ... ik vind het maar naar!.
Kleine kinderen ook. Het was hier vanmorgen kwart over 5quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude mensen hebben minder slaap nodig...
Als hier ooit kinderen komen dan weet ik wel wie hier de sjaak is. Mijn vrouw slaapt echt overal doorheen...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:37 schreef m@x het volgende:
Kleine kinderen ook. Het was hier vanmorgen kwart over 5
Als je in je eentje bent is dat iets lastigerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hier ooit kinderen komen dan weet ik wel wie hier de sjaak is. Mijn vrouw slaapt echt overal doorheen...
Klopt... Al kan ik me ook zomaar voorstellen dat je door al die moedergevoelens door het kleinste geluid van je kind wel weer wakker wordt...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:44 schreef m@x het volgende:
Als je in je eentje bent is dat iets lastigerIk sliep eerst ook overal doorheen maar heb nu geen keuzen.
Je bedoelt: je probeert je kind zelfstandig op te voeden, in plaats van dat hij / zij aanleert bij de minste of geringste tegenvaller om zijn moeder te roepen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:49 schreef m@x het volgende:
Eh, nee. Niet dus. Denk dat er iets mis is met mij
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:49 schreef m@x het volgende:
Eh, nee. Niet dus. Denk dat er iets mis is met mij
Psies! In ieder geval die paar uurtjes die ik kan slapen dan!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:00 schreef m@x het volgende:
Mijn slaap is gewoon heilig
Dat belgischquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:48 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemiddag
Net terug van de markt, groentjes en fruit gekocht
en dadelijk naar scheveningen supporteren
En mijn slaap is ook heilig zenne...
In Amsterdamquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:21 schreef Charisma het volgende:
ben je nu al moe ???![]()
nou nou- het is zo blijkt heerlijk buiten, maar zit in Amsterdam, binnen ...wat gaan jullie nog doen vandaag? ik pak dadelijk de fiets voor mijn boodschapjes . lekker uitwaaien
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:34 schreef Atreidez het volgende:
PresentWas wakker gebleven voor quali, val ik alsnog weer 5 min. voor t eind in slaap, dus net herhaling gezien. Hamilton
Mijn team is trouwens Fisi, Davidson, Red Bull chass, Toyota motor.
* RATMEN gaat zo lekker slapenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:49 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat zich lam zuipen vannacht
Goedenavond Rijswijk, hoe was het op Scheveningen?quote:
Ik heb vandaag puur toevallig de koplopers nog voorbij zien komen toen ik op de Laan van Meerdervoort liep!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:11 schreef RATMEN het volgende:
Goedenavond Rijswijk, hoe was het op Scheveningen?
Ik probeerde met de auto de stad in te komen, ben halverwege maar omgedraaid en heb de fiets gepakt, wat een chaos was het!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag puur toevallig de koplopers nog voorbij zien komen toen ik op de Laan van Meerdervoort liep!
Alles was inderdaad afgezet... Heb een hoop rijden auto's gezien die muurvast stonden...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:30 schreef RATMEN het volgende:
Ik probeerde met de auto de stad in te komen, ben halverwege maar omgedraaid en heb de fiets gepakt, wat een chaos was het!
Doosje, daar is tot nu toe het enige spektakel geweestquote:Op zondag 16 maart 2008 05:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik had me 10 m. verslapen en heb de start gemist
Uhuh, Webber er ook al uit, Fisi en Davidson betrokken bij de startcrashquote:Op zondag 16 maart 2008 06:08 schreef Atreidez het volgende:
Ja, balenAls je punten kreeg voor het grootste pechteam stonden we vast bovenaan
Stuurfout na de eerste bocht, moest over corrigeren nadat de achterkant uitbrak, stuurde em zo de muur in. Moest vervolgens pitten om de neus te vervangen.quote:Op zondag 16 maart 2008 06:12 schreef Atreidez het volgende:
Wat had Massa gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |