Ja dat heb ik dus ook. Maar al met al heb ik daardoor nu nog steeds niks gevondenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:36 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik ken dit klote gevoel, baal er ook steeds van dat men als men alleen reist altijd de pineut is
ze bieden ook voor 30 euro al een hotelkamer aan pp , ga je over om te boeken komt er doodleuk nog 30 euro eenspersoonstoeslag bij
hou je bed maar zelfdenk ik dan
Nah, heb je aan mij niet genoeg danquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Maar al met al heb ik daardoor nu nog steeds niks gevondenEn verslaafd als ik ben, moet er wel internet zijn daar, dus dat beperkt ook nog eens de keuze...
Tis dat ik niets aan haar muziek leuk vind, maar een gratis concertje is nooit weg. Ik mag aanstaande maandag naar James Blunt met een vriendinnetje in Ahoy, 'sookleukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:17 schreef m@x het volgende:
Tien minuten in de spits? Geloof er helemaal niks van
Ik kreeg net een telefoontje. Moet maandag met een vriendin mee naar concert van Alicia Keys. He, wat vervelend nou
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:47 schreef m@x het volgende:
James Blunt is ook een beetje een zeikerdje, vind ik
Vriendelijk? Iemand die zo je oren teistert mag wat mij betreft per direct fysiek van zijn tong worden gescheiden!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:55 schreef m@x het volgende:
Tja, ik dacht "laat ik het een beetje vriendelijk houden"
Mooie opdracht voor RATMEN dus. Kom op kerel, je kan het. Beklim dat podium en doe je dingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vriendelijk? Iemand die zo je oren teistert mag wat mij betreft per direct fysiek van zijn tong worden gescheiden!
Als 'ie dat doet, krijgt 'ie van mij een biertje op de meet!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:05 schreef m@x het volgende:
Mooie opdracht voor RATMEN dus. Kom op kerel, je kan het. Beklim dat podium en doe je ding
Afgesproken!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef m@x het volgende:
Wedden dat hij niet durft. Als ie het niet doet krijg ik van jou een biertje op de meet
#4782 meld zich. De halve marathon.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef Chiquitina het volgende:
Alowah,
Gaat er morgen iemand mee lopen cpc?
Ik ga gaan supporteren
Waar juist da weetk nog niet maar ik ga in de namiddag collega's aanmoedigen in scheveningen op de bowlingbaan en daarvoor nog ff lopers kijken, dus dat zal daar ergens in de buurt zijn danquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
#4782 meld zich. De halve marathon.
Waar kom je me aanmoedigen?
Ik drink geen bierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie dat doet, krijgt 'ie van mij een biertje op de meet!
Gezellig!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Waar juist da weetk nog niet maar ik ga in de namiddag collega's aanmoedigen in scheveningen op de bowlingbaan en daarvoor nog ff lopers kijken, dus dat zal daar ergens in de buurt zijn dan
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gezellig!
Veel plezier in elk geval!
Ik doe er 10min over om op de snelweg te komen bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:17 schreef m@x het volgende:
Tien minuten in de spits? Geloof er helemaal niks van
Ik kreeg net een telefoontje. Moet maandag met een vriendin mee naar concert van Alicia Keys. He, wat vervelend nou
Aaaaaaaaaargh, wat heb je nu op mijn computer gezetquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:48 schreef Atreidez het volgende:
nah lekker, zit nu James Blunt te luisteren en dacht laat ik topic ff bijlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |