Er bestaan vast wel 1 persoons kamertjes op ameland tochquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:31 schreef Yoni het volgende:
Als je wel met zijn tweeën bent moet je ook meer betalen hoorDan moet je gewoon 2x het arrangement betalen...en dat is dan wel weer duurder dan die eenpersoonstoeslag...
Ik vind het gewoon zo zonde. Arrangement is 129 euro en daar komt dan 45 euro bij als "leeg bed toeslag". En dan vind ik het dus net geen leuk bedrag meer..
ey! Je vergeet je datequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:58 schreef becky27 het volgende:
vriendinnetje van me heeft er een vakantieboerderij, vast een kamer alleen te boeken denk ik, anders moet je maar PM-en. .Wel Nobeltje drinken he!
ik ga nu feeeeeesten![]()
quote:
quote:
Gaan we alleen die zondag?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Aaaaw
Gelukkig heb je mij wel op tijd gewaarschuwd. Je kunt toch wel he hoop ik, 27 april?
Ow, ik heb geen vakantiequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:41 schreef Yoni het volgende:
Neeej ook maandag en dinsdagOfzo
![]()
Ik heb vakantie die week
Congratzquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:36 schreef ook_gek het volgende:
Whoei gesprek ging woensdag perfect. Ruim 1.5 uur een sollicitatie gesprek gehad en vandaag kreeg ik bericht van ze. Ik ben aangenomen
Maandag beginnen
Gefeliciteerd! Waar, eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:36 schreef ook_gek het volgende:
Whoei gesprek ging woensdag perfect. Ruim 1.5 uur een sollicitatie gesprek gehad en vandaag kreeg ik bericht van ze. Ik ben aangenomen
Maandag beginnen
Was je aangeschoten schatje?? Of kwam je er inderdaad achter dat je me vergeten wasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef becky27 het volgende:
????
ik was je inderdaad vergeten!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Was je aangeschoten schatje?? Of kwam je er inderdaad achter dat je me vergeten was.
Katten en poesjeshumor # 9 BRBquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:36 schreef Elegy het volgende:
Ik heb mijn collega's massaal aan de Icanhascheezburger lolcats gekregen
http://icanhascheezburger.com
Ter hoogte van?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef Viro het volgende:
Zo vandaag vrij...lekker en dan nog eens mooi weer...
Als er straks iemand van jullie langs de laan van meerdervoort komt en keihard bob marley hoort : That's Me![]()
Kruising laan van meedervoort en goudenregenstraatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ter hoogte van?![]()
Ik ga zo even de CPC route fietsen vandaar.
Veel plezier op vakantie!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef becky27 het volgende:
mensen, ik ben op vakantie! tot over een dag of 10, niet te veel schrijven anders kom ik niet in de OP
bye b ye
ik ken dit klote gevoel, baal er ook steeds van dat men als men alleen reist altijd de pineut isquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als je wel met zijn tweeën bent moet je ook meer betalen hoorDan moet je gewoon 2x het arrangement betalen...en dat is dan wel weer duurder dan die eenpersoonstoeslag...
Ik vind het gewoon zo zonde. Arrangement is 129 euro en daar komt dan 45 euro bij als "leeg bed toeslag". En dan vind ik het dus net geen leuk bedrag meer..
Hoe laat beginnen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga in Bergschenhoek werken. En ga daar op de garantie afdeling werken.
Simpel gezegt moet ik defecte computeronderdelen retour sturen naar de leverancier en zorgen dat ik zo snel mogelijk een credit en of omruil krijg.
Dat staat ook wel bekend onder de naam RMA.
Iemand enig idee hoe het verkeer in de ochtend is naar rotterdam via de A13? Moet er bij berkel en rodenrijs af.
moet daar om 9 uur zijnquote:
Oeh, toch wel, word straks met de auto gebrachtquote:
Heel veel plezier Becks! Geniet ervan en maak wat mooie sneeuwplaatjesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef becky27 het volgende:
mensen, ik ben op vakantie! tot over een dag of 10, niet te veel schrijven anders kom ik niet in de OP
bye b ye
Dat is een km of 5. De file gaat betrekkelijk snel. Na Prins Clausplein staat het direct vast, je moet daar zo asociaal mogelijk naar links en dan is er een hele lange ritsstrook die je tot het einde moet rijden. Daarna is het verschil in snelheid minder groot tussen verschillende banen.quote:
als ik daar om 9 uur moet zijn uurtje of 8 vertekken hier dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:54 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is een km of 5. De file gaat betrekkelijk snel. Na Prins Clausplein staat het direct vast, je moet daar zo asociaal mogelijk naar links en dan is er een hele lange ritsstrook die je tot het einde moet rijden. Daarna is het verschil in snelheid minder groot tussen verschillende banen.
De file is zoals gezegd goed te doen, maar bij bijzonderheden (ook op de A20 of A16) staat het direct muurvast.
Zou ik zeker de eerste dagen wel doen. Dan kan het een keertje tegenzitten. Ik denk dat het meestal niet zo lang rijden is. Maandag is natuurlijk drukker en ook bij regen is het verstandig om een uurtje te rekenen. Jij moet natuurlijk ook de halve stad door voor je op de A12 zit, ik weet niet hoelang je daarvoor moet rekenen met stadsverkeer. Ik heb de A12 op 2 minuten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ik daar om 9 uur moet zijn uurtje of 8 vertekken hier dan?
Ja soort van 10min ongeveer hahaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:01 schreef XL het volgende:
[..]
Zou ik zeker de eerste dagen wel doen. Dan kan het een keertje tegenzitten. Ik denk dat het meestal niet zo lang rijden is. Maandag is natuurlijk drukker en ook bij regen is het verstandig om een uurtje te rekenen. Jij moet natuurlijk ook de halve stad door voor je op de A12 zit, ik weet niet hoelang je daarvoor moet rekenen met stadsverkeer. Ik heb de A12 op 2 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |