In Amsterdamquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:21 schreef Charisma het volgende:
ben je nu al moe ???![]()
nou nou- het is zo blijkt heerlijk buiten, maar zit in Amsterdam, binnen ...wat gaan jullie nog doen vandaag? ik pak dadelijk de fiets voor mijn boodschapjes . lekker uitwaaien
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:34 schreef Atreidez het volgende:
PresentWas wakker gebleven voor quali, val ik alsnog weer 5 min. voor t eind in slaap, dus net herhaling gezien. Hamilton
Mijn team is trouwens Fisi, Davidson, Red Bull chass, Toyota motor.
* RATMEN gaat zo lekker slapenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:49 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat zich lam zuipen vannacht
Goedenavond Rijswijk, hoe was het op Scheveningen?quote:
Ik heb vandaag puur toevallig de koplopers nog voorbij zien komen toen ik op de Laan van Meerdervoort liep!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:11 schreef RATMEN het volgende:
Goedenavond Rijswijk, hoe was het op Scheveningen?
Ik probeerde met de auto de stad in te komen, ben halverwege maar omgedraaid en heb de fiets gepakt, wat een chaos was het!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag puur toevallig de koplopers nog voorbij zien komen toen ik op de Laan van Meerdervoort liep!
Alles was inderdaad afgezet... Heb een hoop rijden auto's gezien die muurvast stonden...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:30 schreef RATMEN het volgende:
Ik probeerde met de auto de stad in te komen, ben halverwege maar omgedraaid en heb de fiets gepakt, wat een chaos was het!
Doosje, daar is tot nu toe het enige spektakel geweestquote:Op zondag 16 maart 2008 05:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik had me 10 m. verslapen en heb de start gemist
Uhuh, Webber er ook al uit, Fisi en Davidson betrokken bij de startcrashquote:Op zondag 16 maart 2008 06:08 schreef Atreidez het volgende:
Ja, balenAls je punten kreeg voor het grootste pechteam stonden we vast bovenaan
Stuurfout na de eerste bocht, moest over corrigeren nadat de achterkant uitbrak, stuurde em zo de muur in. Moest vervolgens pitten om de neus te vervangen.quote:Op zondag 16 maart 2008 06:12 schreef Atreidez het volgende:
Wat had Massa gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |