Het was te verwachten, die gasten gaan NOOIT meer weg en PSV kan de kampioenshirts tot 2020 alvast drukkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:07 schreef Blight het volgende:
Er gaan dingen veranderen bij Ajax, jongens! Alles gaat op de schop na het vernietigende rapport.
quote:
Nog nooit iets over gehoord, waar heb je dat gelezen dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:47 schreef kevin6188 het volgende:
Wist men hier trouwens dat Stekelenburg aan een oor doof is? Ik las dat vandaag pas voor het eerst...
Kon ik allemaal niet zien, was aan de andere kant van het stadionquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Met Pienaar en De Jong en hun dansje na de beslissende goal, diep in de blessuretijd..
Nope, nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:47 schreef kevin6188 het volgende:
Wist men hier trouwens dat Stekelenburg aan een oor doof is? Ik las dat vandaag pas voor het eerst...
Stond in de Sportweek, ik wist het trouwens ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nog nooit iets over gehoord, waar heb je dat gelezen dan?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Stond in de Sportweek, ik wist het trouwens ook niet
Serieus?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:47 schreef kevin6188 het volgende:
Hoeven we hem ook niet meer toe te zingen, hij verstaat het toch niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:34 schreef Jasza het volgende:
Wtf Stekelenburg doof?
Hij kan snel liplezen in het veldquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:34 schreef Jasza het volgende:
Wtf Stekelenburg doof?
PSV mag van mij verliezen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:28 schreef notunreal het volgende:
Nou psv even verlengen, daar mag geen goal vallen en uiteindelijk psv door strafschoppen naar de volgende ronde.. prima toch?![]()
En dan maar hopen op roda
Zo'n onzin dit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef Nashje het volgende:
Ajax gaat de komende 20 jaar niet gezond worden.
Mark my words.
Gewoon niet op ingaan, hij is gewoon een beetje negatief en dat kan ik gedeeltelijk wel begrijpenquote:
Hopelijk zuipen ze zich vanavond helemaal lam en morgen een kater van hier tot Londenquote:
nou, maak daar maar 5 jaar van, zie het staafincident bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, 1995 had men ook nooit meer verwacht 10 jaar van tevoren
Ook dat nog ja.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, maak daar maar 5 jaar van, zie het staafincident bijvoorbeeld.
Kom op zeg, dan hoeft niet iedereen huilie te doen dat de club dood isquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? In 87 en 92 wonnen jullie ook nog een EC hoor. Jullie zijn nooit zo lang weggeweest.
Now we'r talkingquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wij gaan de schaal gewoon aan het einde van de rit omhoog houden, PSV is naar de klote.
Ik zie het aan de spelers, die gaan tegen Roda JC punten verspelen.
Nee snap ik. Maar er werd gezegd dat 95 ook onverwachts kwam. Terwijl Ajax toch altijd wel een rol is blijven spelen in Europa. 3 jaar ervoor werd immers nog de UEFA cup gewonnen. En die was heel wat meer waard dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, dan hoeft niet iedereen huilie te doen dat de club dood is
Nou ja. Orebro, Erfurt, Osasuna, Gent, Genoa en Torino zijn toch ook niet echt wereldploegen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee snap ik. Maar er werd gezegd dat 95 ook onverwachts kwam. Terwijl Ajax toch altijd wel een rol is blijven spelen in Europa. 3 jaar ervoor werd immers nog de UEFA cup gewonnen. En die was heel wat meer waard dan tegenwoordig.
Wat je zelf al zei: dat is gewoon negativiteit. Ik ben het echt zat aan het worden al dat gekloot bij ONZE club. Een kampioenschap zou echt veel goed maken. Het is de laatste jaren alleen maar fout en slecht. We staan elk jaar weer voor paalquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, dan hoeft niet iedereen huilie te doen dat de club dood is
Dat is dan weer zo resultaat gericht.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat je zelf al zei: dat is gewoon negativiteit. Ik ben het echt zat aan het worden al dat gekloot bij ONZE club. Een kampioenschap zou echt veel goed maken.
Nu niet nee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou ja. Orebro, Erfurt, Osasuna, Gent, Genoa en Torino zijn toch ook niet echt wereldploegen.
Als je kampioen wordt is de organisatie al gauw goed lijkt mij. Op dit moment waarschijnlijk niet echt, omdat dat rapport er is en omdat we weten wat voor bobo's er in de ivoren toren zitten. Een kampioenschap zorgt voor betere sfeer dan jaar na jaar falen. Dat wordt er écht niet beter op. Logisch natuurlijk maja.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is dan weer zo resultaat gericht.
Ik heb veel liever dat het organisatorisch goed gaat, dan dat we dit jaar kampioen worden.
Werd er uit bij AA Gent niet met 3-0 gewonnen? Torino was 2-2 en 0-0. Thuis nog ballen op de paal en lat volgens mij. Uit scoorde Jonk nog zeer fraai. Kan het me nog goed herinneren. Petterson scoorde ook dacht ik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou ja. Orebro, Erfurt, Osasuna, Gent, Genoa en Torino zijn toch ook niet echt wereldploegen.
Snap ik, ik baal er zelf ook van. Bijna elk seizoen hebben we de beste selectie en de meeste finaciele mogelijkheden maar waar komt de TD weer mij aanzetten? vaalhazen zoals kennedy en Rommedalh. Wij wij nodig hebben zijn of talentjes die er gelijk staan ala Chivu of echte sterspelers.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat je zelf al zei: dat is gewoon negativiteit. Ik ben het echt zat aan het worden al dat gekloot bij ONZE club. Een kampioenschap zou echt veel goed maken. Het is de laatste jaren alleen maar fout en slecht. We staan elk jaar weer voor paal.
ga slapen manquote:Op donderdag 13 maart 2008 04:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi, die mafkezen weer lekker tot het uiterste gegaan, hup roda dan maar...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Werd er uit bij AA Gent niet met 3-0 gewonnen? Torino was 2-2 en 0-0. Thuis nog ballen op de paal en lat volgens mij. Uit scoorde Jonk nog zeer fraai. Kan het me nog goed herinneren. Petterson scoorde ook dacht ik.
Die heeft er niet altijd gezeten, kan me nog een wedstrijd tegen Auxerre herinneren.quote:
Ook een engeltje kan maar zoveel tegelijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die heeft er niet altijd gezeten, kan me nog een wedstrijd tegen Auxerre herinneren.
Klopt, maar die wedstrijd dus wel. Dat is ook wat de commentator zei nadat Sordo nog op de lat schoot aan het einde van de wedstrijd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die heeft er niet altijd gezeten, kan me nog een wedstrijd tegen Auxerre herinneren.
Gomes was weer erg goed inderdaad. Onbegrijpelijk dat die nog in Eindhoven speelt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Heb het niet gezien hoor, maar las net dat Gomes PSV weer op de been heeft gehouden, echt zodra die een keer geblesseerd raakt is het afgelopen met die ploeg.
Psv = Gomes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Heb het niet gezien hoor, maar las net dat Gomes PSV weer op de been heeft gehouden, echt zodra die een keer geblesseerd raakt is het afgelopen met die ploeg.
Hij liet er ook een paar los hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gomes was weer erg goed inderdaad. Onbegrijpelijk dat die nog in Eindhoven speelt.
Foutloos was het inderdaad niet, maar hij sleept PSV er toch bijna in zijn eentje doorheen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij liet er ook een paar los hoor.
Hij is echt supergoed hoor maar de commentators komen bij elke bal die hij aanraakt zowat klaar.
Speelden wij toen niet thuis tegen Sparta? Dat was inderdaad erg spannend ja.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk is ook dat zowel Roda JC - PSV als Ajax - Willem II zondag om 14.30 uur gespeeld worden, schitterend al die mensen met oortjes in. Twee weken terug tijden FC Utrecht - PSV was het al geweldig, maar een jaar eerder (volgens mij ook bij FC Utrecht - PSV) was het nóg veel spannender.
En wat te denken van dat schot van Malbranque in de 120e minuut...die had er bij ieder andere doelman ingegaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Foutloos was het inderdaad niet, maar hij sleept PSV er toch bijna in zijn eentje doorheen.
Die had ik al geteld ja. Verder heeft hij psv niet alleen gisterenavond gered, maar ook vorige week was hij degene die psv op de been hield. Die man is echt goud waard voor ze.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
En wat te denken van dat schot van Malbranque in de 120e minuut...die had er bij ieder andere doelman ingegaan.
Die gaat ownen op de Nederlandse velden.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die had ik al geteld ja. Verder heeft hij psv niet alleen gisterenavond gered, maar ook vorige week was hij degene die psv op de been hield. Die man is echt goud waard voor ze.
@ KJH-fan: Dat zou wat zijn, maar die komt natuurlijk nooit. Wel de ideale Ajax-spits imo.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:26 schreef Badabingea het volgende:
Drogba wilt weg bij Chelsea, en als Huntelaar weg gaat kan die onze harten stelen.
Heerlijke middagen zijn datquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk is ook dat zowel Roda JC - PSV als Ajax - Willem II zondag om 14.30 uur gespeeld worden, schitterend al die mensen met oortjes in. Twee weken terug tijden FC Utrecht - PSV was het al geweldig, maar een jaar eerder (volgens mij ook bij FC Utrecht - PSV) was het nóg veel spannender.
Standbeeld is wel op z'n plaats eigenlijk ja.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die had ik al geteld ja. Verder heeft hij psv niet alleen gisterenavond gered, maar ook vorige week was hij degene die psv op de been hield. Die man is echt goud waard voor ze.
Een beetje jood gaat met de trein.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:53 schreef Ordinair het volgende:
In de winterstop worden toch ook altijd nog seizoenskaarten verkocht? Ik wil heel graag seizoenskaart volgend jaar. Maar het vervoer is waarschijnlijk nog niet rond haar het begin van het nieuwe seizoen. Dan moet ik namelijk nog mijn rijbewijs halen.
Het programma is inderdaad niet bepaald in ons voordeel. Aan de andere kant doet Ajax het de laatste twee seizoenen juist tegen wat sterkere tegenstanders goed. Afwachten maar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Standbeeld is wel op z'n plaats eigenlijk ja.
3 zware uitwedstrijden in 10 dagen voor jullie.
Ben benieuwd volgende week Woensdag.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:59 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Een beetje jood gaat met de trein.
Ik kan me niet voorstellen dat Klaas Jan al die wedstrijden mee speelt eigenlijk. Hij zal toch wel een keer zijn vijfde kaart pakken lijkt me.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
3 zware uitwedstrijden in 10 dagen voor jullie.
[..]
Gefeliciteerd, pik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar jullie, jullie zullen het ook zwaar krijgen!quote:3 zware uitwedstrijden in 10 dagen voor jullie.
Laat ons nou hopen PyThquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:41 schreef PyTh het volgende:
Wel lekker dat Roda de Woensdag na PSV de halve finale van de Amstelcup speelt en die toch wat zwaarder zal wegen dan de pot van aankomende Zondag, gezien het feit dat de TOP 5 in principe uit beeld is
Denk je nou echt dat Roda JC met Raymond Atteveld als trainer/coach in zal houden tegen PSV? Kom op, zeg. Tweemaal in één seizoen winnen van koploper PSV zal voor Roda JC ook gewoon heel wat zijn, dus ze zullen er heus voor gaan! Maar goed, je zal zien dat PSV weer net zoveel mazzel heeft als gisteren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:41 schreef PyTh het volgende:
Wel lekker dat Roda de Woensdag na PSV de halve finale van de Amstelcup speelt en die toch wat zwaarder zal wegen dan de pot van aankomende Zondag, gezien het feit dat de TOP 5 in principe uit beeld is
quote:
[..]
het is geen mazzel. Als je de beste keeper ter wereld in je selectie hebt is de kans gewoon heel groot dat je een penalty reeks wint. En dat je er in een wedstrijd niet veel meer dan 1 hoog uit 2 tegen krijgt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Roda JC met Raymond Atteveld als trainer/coach in zal houden tegen PSV? Kom op, zeg. Tweemaal in één seizoen winnen van koploper PSV zal voor Roda JC ook gewoon heel wat zijn, dus ze zullen er heus voor gaan! Maar goed, je zal zien dat PSV weer net zoveel mazzel heeft als gisteren.
Kutboeren.![]()
Haphaphaphapquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Roda JC met Raymond Atteveld als trainer/coach in zal houden tegen PSV? Kom op, zeg. Tweemaal in één seizoen winnen van koploper PSV zal voor Roda JC ook gewoon heel wat zijn, dus ze zullen er heus voor gaan! Maar goed, je zal zien dat PSV weer net zoveel mazzel heeft als gisteren.
Kutboeren.![]()
Of vijf, als Ajax op bezoek komt!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:51 schreef toma het volgende:
[..]
het is geen mazzel. Als je de beste keeper ter wereld in je selectie hebt is de kans gewoon heel groot dat je een penalty reeks wint. En dat je er in een wedstrijd niet veel meer dan 1 hoog uit 2 tegen krijgt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
Kwam er gisteren achter dat PSV helemaal niks met voetbal te maken heeft, het is gewoon een combinatie van geluk en een verschrikkelijk goede doelman. Krijg echt een steeds grotere hekel aan dat oerdegelijke, warme kut-PSV. Deze eeuw al zes landstitels, het Nederlandse voetbal wordt gewoon gedomineerd door die kutboeren!
Zo, dat lucht op, het moest er even uit.
Ohja. Kennedy.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:55 schreef toma het volgende:
[..]
tja met Kennedy in de basis moeten we dat minstens overtreffen.
Het doet mij een plezier om te zien hoe jij je opgekropte frustraties van je af aan het posten bentquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
Kwam er gisteren achter dat PSV helemaal niks met voetbal te maken heeft, het is gewoon een combinatie van geluk en een verschrikkelijk goede doelman. Krijg echt een steeds grotere hekel aan dat oerdegelijke, warme kut-PSV. Deze eeuw al zes landstitels, het Nederlandse voetbal wordt gewoon gedomineerd door die kutboeren!
Zo, dat lucht op, het moest er even uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |