ik geloof niet dat die gast de interviews bekijkt om een oordeel te wijzigen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe snugger meneer Uilenberg is om in dat soort slappe smoesjes te trappen
mwah, je kan wel een beetje zo een domme opmerking maken maar ik heb wel meer met anthony te maken gehad hoor. Maarja al geloof je het nietquote:
Neuh bij mij is dat 0,0 het gaat mij nu meer om klaas DIE MOET BIJTEKENEN!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:44 schreef toma het volgende:
ik heb stiekem nog een heel klein beetje hoop dat Heitinga een nieuw contract gaat tekenen
maar dat is dan ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje.
Graag, moet je even vragen tegen wie hij aangifte gedaan heeft op lappendag!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zal het aan hem vragen.
Daar kan je vind ik nu nog zo goed over oordelen want je weet neit welke spelers weggaan en blijven, kwa vaste waardes in het team!quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat voor een spelers zou Ajax kunnen/moeten gaan halen? Schijnt dat er komende zomer aardig wat uitgegeven mag worden, met wat voor spelers zullen/moeten ze dan komen?
Dat vraag ik me ook af. Veel geld kunnen besteden zegt niets als dat betekent dat je weer geconfronteerd wordt met toppers die niet willen komen en clubs als FC Twente die 15 miljoen voor spelers als Engelaar vragen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat voor een spelers zou Ajax kunnen/moeten gaan halen? Schijnt dat er komende zomer aardig wat uitgegeven mag worden, met wat voor spelers zullen/moeten ze dan komen?
PSV deed vorige jaren ook mee om de JC-schaal en die werden wel kampioenquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:03 schreef Blight het volgende:
Mochten we geen kampioen worden trouwens, dan weten we wel zeker dat we het volgend jaar wel worden, want dan doen we niet mee om de Johan Cruijff schaal.
Met van Basten?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
vd Vaart ook, dat is dan wel weer mooiquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:53 schreef Nashje het volgende:
Ga er maar vanuit dat Joris Mathijsen zal komen.
Dat is zowel een lieverdje van Van Geel als van Van Basten.
Ik vind Mathijsen best een goede verdedigerquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:53 schreef Nashje het volgende:
Ga er maar vanuit dat Joris Mathijsen zal komen.
Dat is zowel een lieverdje van Van Geel als van Van Basten.
Vanuitgaande dat Huntelaar en Heitinga vertrekken en Davids zijn heil ergens anders gaat zoeken zal Ajax zeker dus vervangers voor deze posities moeten halen..quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Idd.. kon je het maar zo zwart wit tegen elkaar wegschrijvenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:44 schreef Blight het volgende:
Ja, zo werkt het dus niet. Met dat geld zijn een hoop gaten bij Ajax gedicht. Bovendien komt de belastingdienst ook altijd wel even om de hoek kijken. Er is echt no fucking way dat er exact die 31,3 miljoen over is.
Minimaal 50 miljoen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:43 schreef Dvm86 het volgende:
Heitinga en Huntelaar gaan zeer waarschijnlijk weg deze zomer en zullen samen toch wel minimaal 50 miljoen opleveren.
Echt? Ik dacht de schoonzoonquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Minimaal 50 miljoen? [afbeelding] En ik ben de vader van John Jaakke.
Was, maar toen ik over het beleid begon bij Ajax tegen John heb ik m'n door John gebakken omelet laten staan, ben ik m'n broek gaan aantrekken en heb ik de achterdeur genomen.quote:
Denk ens ff na vriend..quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:01 schreef Dvm86 het volgende:
Misschien iets te zwart wit ja, maar er moet dus wel een groffe 50 miljoen te besteden zijn als Huntelaar en Heitinga verkocht worden.
Daar had je toch ook wel op kunnen komen Dvm86quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:06 schreef PyTh het volgende:
Denk dat je je niet rijk moet rekenen wat de transferopbrengsten van Babel en Sneijder.
Groot deel daarvan is gebruikt om de begroting te dichten voor het mislopen van wederom een jaar CL en het verlies in de 1e ronde van de UEFA-CUP.
ik denk t wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:06 schreef PyTh het volgende:
Denk dat je je niet rijk moet rekenen wat de transferopbrengsten van Babel en Sneijder.
ik denk het nietquote:
Dat transfergeld wordt never nooit niet alleen voor transfers gebruikt. Ajax staat op een negatief saldo dacht ik, dus dat wordt gaten dichten...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:01 schreef Dvm86 het volgende:
Misschien iets te zwart wit ja, maar er moet dus wel een groffe 50 miljoen te besteden zijn als Huntelaar en Heitinga verkocht worden.
Die gaten dicht je met de CL-opbrengsten. Je moeten geld uitgeven om geld te creeeren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat transfergeld wordt never nooit niet alleen voor transfers gebruikt. Ajax staat op een negatief saldo dacht ik, dus dat wordt gaten dichten...
Eens.. maar je moet wel quitte blijven spelenquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die gaten dicht je met de CL-opbrengsten. Je moeten geld uitgeven om geld te creeeren.
We hebben het hier niet over een potje poker hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eens.. maar je moet wel quitte blijven spelen
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef S-Two het volgende:
Positieve is wel dat je met Van Basten wellicht makkelijker "grote" namen of talenten binnehaalt.
Nee.. maar daarom klopt het nog wel dat je niet het transfergeld precies overhoudt als je jaar in jaar uit niet presteert op Europees EN NATIONAAL niveau..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een potje poker hoor. [afbeelding]
Als trainer heeft hij nog niet veel bereikt maar misschien als om zijn naam dan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef S-Two het volgende:
Positieve is wel dat je met Van Basten wellicht makkelijker "grote" namen of talenten binnehaalt.
Daartegen overstaat nu de naam ajax die vroeger al bijna een garantie was dat een speler zelf wel wou komen, nu is dat 10x minderquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef S-Two het volgende:
Klopt. En als de hand van de knip gaat (zoals aangegeven) zeker.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef S-Two het volgende:
Nja ik denk dat Marco vast wel wat mag uitgeven.. maar het zullen geen exorbitante bedragen zijn denk ik..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:32 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Klopt. En als de hand van de knip gaat (zoals aangegeven) zeker.
Er was toch aangegeven dat Van Basten een goed gevulde portomonnee kreeg om spelers mee te halen, of vergis ik me? Ik verwacht dat er, naar Nederlandse maatstaven, wel behoorlijk zal worden uitgegeven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja ik denk dat Marco vast wel wat mag uitgeven.. maar het zullen geen exorbitante bedragen zijn denk ik..
Zoiets had ik ook gezelen idd, en terecht, weg met de middelmaat..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Er was toch aangegeven dat Van Basten een goed gevulde portomonnee kreeg om spelers mee te halen, of vergis ik me? Ik verwacht dat er, naar Nederlandse maatstaven, wel behoorlijk zal worden uitgegeven.
Klopt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Er was toch aangegeven dat Van Basten een goed gevulde portomonnee kreeg om spelers mee te halen, of vergis ik me? Ik verwacht dat er, naar Nederlandse maatstaven, wel behoorlijk zal worden uitgegeven.
Klopt inderdaad ook wel.. maar ja.. wat betekend dat? Ik heb echt zoiets van.. eerst zien dan geloven..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
quote:Anastasiou stopt met voetballen
12 maart 2008 12:45
AMSTERDAM - Yannis Anastasiou is bezig aan zijn laatste seizoen als profvoetballer. De 35-jarige Griek speelt momenteel voor eerstedivisionist FC Omniworld, waar hij zijn aflopende contract niet zal verlengen.
ANP
Anastasiou kwam in de Eredivisie uit voor Ajax, Roda JC en Sparta Rotterdam. Hij werd eind september aangetrokken door Omniworld, nadat hij bij Sparta geen nieuw contract had kunnen afdwingen.
Bij de club uit Almere kwam de spits de laatste maanden weinig aan spelen toe. In totaal speelde hij er tien competitieduels en was daarin twee keer trefzeker.
Betekent.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ook wel.. maar ja.. wat betekend dat? Ik heb echt zoiets van.. eerst zien dan geloven.. [ afbeelding ]
potatoe potatoequote:Op woensdag 12 maart 2008 13:45 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Betekent.
Maar je houding kan ik me goed voorstellen. Mooi praatjes hebben ze bij Ajax immers wel vaker. We zullen zien.
Ik denk dat je sowieso te horen zou krijgen dat er continuiteit is in de technische staf met de nadruk op de trainer. Daarom hoop ik ook echt dat van Basten vier jaar vol gaat maken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:53 schreef Nashje het volgende:
Aangezien Ajax al jaren bagger loopt, zou ik eens met spelers gaan praten die van een goed draaiend elftal komen. Wat zagen ze bij hun vorige club wel en bij Ajax niet? Zeker met een Perez kun je weer veel opsteken. Maar ook Lindgren en Silva zouden daarover mee kunnen praten.
Prima aankoop geweest toch? Rustige vent in de kleedkamer, nooit een onvertogen woord. En hij heeft toch best wat nuttige goals gemaakt.quote:
Wie kan zich dit niet meer herinneren..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Prima aankoop geweest toch? Rustige vent in de kleedkamer, nooit een onvertogen woord. En hij heeft toch best wat nuttige goals gemaakt.
quote:Ajax zeer moeizaam voorbij de Graafschap
Ajax heeft in een hele moeizame competitiewedstrijd in de Arena met 1-0 gewonnen van De Graafschap. Die goal kwam pas vier minuten voor tijd tot stand via een kopbal van Anastasiou. In de 34ste minuut werd het elftal van De Graafschap teruggebracht tot tien man. Kalezic werd van het veld gestuurd na een overtreding op Sneijder. Ajax had eigenlijk de gehele wedstrijd het balbezit. Tegen een stug verdedigend De Graafschap had de ploeg moeite om echte kansen te creeren. Toch waren die er meer dan voldoende. Tot twee keer toe werd om dubieuze redenen goals van Ajax afgekeurd. In de slotfase was het dan toch Anastasiou die de verlossing bracht met zijn kopbal, een moeizame maar verdiende overwinning van Ajax.
Nou dat dus niet meerquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wie kan zich dit niet meer herinneren..
[..]
Vergeet ook niet FC Thun thuisquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wie kan zich dit niet meer herinneren..
[..]
Dat was een leuke tijd. Van der Vaart in de spitsquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou dat dus niet meermaar wel die twee goals tegen FC Thun toen we ook zo moeilijk scoorden.
Jij wilt dus beweren dat Heitinga en Huntelaar per persoon geen 25 miljoen gaan opleveren? Ik weet dat wel zeker. Huntelaar zal wel voor een soortgelijk bedrag als Sneijder weg gaan (zeg 27 miljoen) en Heitinga voor zo'n 23 miljoen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Minimaal 50 miljoen?En ik ben de vader van John Jaakke.
Lees jij eigenlijk wel alles wat hier gepost wordt..quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij wilt dus beweren dat Heitinga en Huntelaar per persoon geen 25 miljoen gaan opleveren? Ik weet dat wel zeker. Huntelaar zal wel voor een soortgelijk bedrag als Sneijder weg gaan (zeg 27 miljoen) en Heitinga voor zo'n 23 miljoen.
Heitinga heeft een gelimiteerde transfersom. Die zal zeker niet op 23 miljoen staanquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij wilt dus beweren dat Heitinga en Huntelaar per persoon geen 25 miljoen gaan opleveren? Ik weet dat wel zeker. Huntelaar zal wel voor een soortgelijk bedrag als Sneijder weg gaan (zeg 27 miljoen) en Heitinga voor zo'n 23 miljoen.
Ehm, neequote:Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Met Pienaar en De Jong en hun dansje na de beslissende goal, diep in de blessuretijd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vette uitwedstrijd was dat!
Papa Janus is een held
Er wordt alleen al jaren geen CL meer gehaaldquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die gaten dicht je met de CL-opbrengsten. Je moeten geld uitgeven om geld te creeeren.
Dat íe 'm met de borst doorgaf op ...?quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Direct in zijn eerste wedstrijd met Ajax tegen PSV een belangrijke assist
Van der Vaart geloof ik....quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:07 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dat íe 'm met de borst doorgaf op ...?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef Blight het volgende:
Mocht Huntelaar trouwens een gele kaart pakken tegen Willem II, dan is hij zeker geschorst voor de match tegen PSV?
Eigenlijk is dat ook competitievervalsing op z'n van Gaals gezegt.. blijven uitstellen totdat ie geel heeftquote:
quote:Haarms keert kort terug in vertrouwde rol
Amsterdam, 12 mrt 2008
Bob Haarms meet zichzelf komend weekend nog een keer de rol aan van hersteltrainer. Voorafgaand aan Ajax - Willem II trakteert de Amsterdammer de gasten van sponsor ABN AMRO op een onvervalste Bobby-training.
Haarms keert daarmee bij zijn club kort terug in een oude rol. Na zijn afscheid als speler van Ajax 1 diende hij zijn club als trainer. De Amsterdammer had alle elftallen wel eens onder zijn hoede. In 1999 zwaaide Haarms af als assistent-trainer.
Als kersverse 74-jarige volgt Haarms zijn club nog op de voet. De Ajacied vierde zijn 74ste verjaardag afgelopen week in stijl. Zaterdag was de echte feestdag. Ook op donderdag en vrijdag werd Haarms al gefêteerd door familie, vrienden en kennissen. ,,Het waren mooie, zelfs grandioze dagen. Geweldig als zoveel mensen aan je denken.’’
Haarms voor een portret in zijn woonkamer.
Haarms voor een portret in zijn woonkamer.
Ook in de achterliggende maanden had de zeventiger over belangstelling geen klagen. Na de beroerte die hem in 2007 overviel, werd Haarms enige tijd opgenomen in het VU-ziekenhuis. Vele beterschapkaarten en ontelbare e-mailtjes vonden hun weg naar de patiënt. De voorheen zo saaie en smetteloos witte ziekenhuiskamer veranderde in een roodwitte pronkkamer. ,,Het ziekenhuis werd een beetje van Ajax’’, kijkt Haarms lachend terug. ,,Mijn kleinzoon heeft na de operatie alle e-mails geprint. Het waren er geloof ik bijna duizend. Hartverwarmend.’’
Na een periode vol fysieke zorgen schijnt eindelijk weer de zon in huize Haarms. Al is het slikken van een handjevol pillen wel dagelijkse kost. Verder moet hij vooral rustig aan doen. ,,De lichamelijke pijn is verdwenen, maar geestelijk moet ik er verder doorheen.’’ Strijdlustig: ,,Maar dat gaat lukken. Zeker weten.’’ Haarms is en blijft natuurlijk welkom in de ArenA. De Ajacied slaat ook geen uitwedstrijd over van zijn club. Met zijn vaste begeleiders steekt Haarms zijn collega-Ajacieden ook op vreemde voetbalgrond een hart onder de riem.
Haarms toont een deel van zijn omvangrijke privé-archief.
Volgende week reizen de supporters per trein naar Eindhoven. Ook Haarms heeft kaartjes voor de trein en de wedstrijd. ,,In de ArenA pik ik ook nog wel eens een training mee. Je blijft toch nieuwsgierig naar de jongens. Onlangs sprak ik de hoofdtrainer Adrie Koster even kort. Hij doet het niet slecht. De jongens willen voor hem werken. Dat is ook belangrijk.’’
Thuis kan Haarms zijn clubhart ophalen in zijn eigen Ajax-museumpje. Of, beter gezegd: het Bobby Haarms Museum. Zijn ruim opgezette appartement in Amsterdam Buitenveldert, met fraai uitzicht op de ArenA, toont de periode uit de clubgeschiedenis die Haarms en Ajax delen. Pronkstukken in huize Haarms zijn de vergulde herinneringen aan Europese en mondiale triomfen.
Triomfen die hij deels ook vierde met Marco van Basten, de toekomstige opvolger van Koster. ,,Hij is denk ik ook wel een goede trainer. ‘Wie was de beste trainer met wie je hebt gewerkt’, vragen sommige mensen me wel eens. Elke trainer die bij Ajax werkt is goed, zeg ik dan.’’
Drie Ajacieden in gesprek. Adrie Koster, Hennie Spijkerman en Bob Haarms bespreken hun bevindingen na een training.
Drie Ajacieden in gesprek. Adrie Koster, Hennie Spijkerman en Bob Haarms bespreken hun bevindingen na een training.
In, op en rondom een kolossale kast zijn alle krantenartikelen samengebracht. Een berg boeken, indrukwekkende verzameling beeld- en geluidsdragers en talloze foto’s brengen de voorbije decennia weer tot leven. Samen met sportjournalist Mark van den Heuvel neemt de Ajacied alle archiefstukken door. Het archief moet op termijn leiden tot een mooi boek, waarin Bob de hoofdrol speelt.
,,Ajax moet zorgen dat het weer kampioen wordt’’, besluit Haarms met felheid en pit in de stem. ,,Als alle neuzen dezelfde kant op blijven staan, is het zeker mogelijk. Als we allemaal positief blijven werkt dat ook gunstig door in de kleedkamer. Zo werkt dat. Het komt allemaal goed, daar ben ik van overtuigd.’’
Ze doen het er om denk ik ja!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:23 schreef 13E227 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook competitievervalsing op z'n van Gaals gezegt.. blijven uitstellen totdat ie geel heeft
Mitea volgens mij.quote:
Kom op zeg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
dat was die 2-1 toch? na die magistrale goal van Sneijder..
Dat zeg jij alleen maar omdat je bang bent dat anders Urzaiz in de basis staat wanneer we tegen jullie moeten!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:35 schreef PyTh het volgende:
Gewoon Huntelaar niet opstellen tegen Willem II.
Nee hij gaf de bal mee op Van der Vaart, die vervolgens de kans aan Mitea gaf....quote:
Ja. Zullen we er een pallet met kratten bier op zetten?quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij wilt dus beweren dat Heitinga en Huntelaar per persoon geen 25 miljoen gaan opleveren?
Kloptquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:53 schreef Ruiseart het volgende:
Ik heb zo het idee dat als je een speler het veld in stuurt met de opdracht om vooral GEEN geel te pakken dat 'ie dan juist met geel van het veld stapt
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:25 schreef denthemen het volgende:
Het was Anas die die bal met de borst meegaf..
Ook mooi die keer dat hij een shirt van Maxwell had
http://www.remepro.com/afs/graafschap/014.jpgquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:25 schreef denthemen het volgende:
Het was Anas die die bal met de borst meegaf..
Ook mooi die keer dat hij een shirt van Maxwell had
quote:12/3/2008 - 'John Jaakke in beeld als interim algemeen directeur'
(Gepost door P.)
John Jaake is volgens Voetbal International met Arie van Eijden, ledenraadslid Arend de Roever één van de personen die in beeld zijn om per 1 april aan te treden als interim algemeen directeur. Zoals bekend wordt het contract van de huidige algemeen directeur, Maarten Fontein, per 1 april ontbonden. Oorspronkelijk zou Jeroen Slop de taken van Fontein tijdelijk overnemen, maar op dat plan is men kennelijk teruggekomen.
Voetbal International weet voorts ook te melden dat de eerste opdracht van de nieuw te benoemen raad van commissarissen het vinden van een algemeen directeur zal zijn en dat de ledenraad van Ajax Cor van Eijden, Jaap Ellerbroek, Ernst Ligthart en Mark Geestman aangewezen heeft om een nieuw bestuur samen te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |