Stond in de Sportweek, ik wist het trouwens ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nog nooit iets over gehoord, waar heb je dat gelezen dan?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Stond in de Sportweek, ik wist het trouwens ook niet
Serieus?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:47 schreef kevin6188 het volgende:
Wist men hier trouwens dat Stekelenburg aan een oor doof is? Ik las dat vandaag pas voor het eerst...
Hoeven we hem ook niet meer toe te zingen, hij verstaat het toch niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:34 schreef Jasza het volgende:
Wtf Stekelenburg doof?
Hij kan snel liplezen in het veldquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:34 schreef Jasza het volgende:
Wtf Stekelenburg doof?
PSV mag van mij verliezen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:28 schreef notunreal het volgende:
Nou psv even verlengen, daar mag geen goal vallen en uiteindelijk psv door strafschoppen naar de volgende ronde.. prima toch?![]()
En dan maar hopen op roda
Zo'n onzin dit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef Nashje het volgende:
Ajax gaat de komende 20 jaar niet gezond worden.
Mark my words.
Gewoon niet op ingaan, hij is gewoon een beetje negatief en dat kan ik gedeeltelijk wel begrijpenquote:
Hopelijk zuipen ze zich vanavond helemaal lam en morgen een kater van hier tot Londenquote:
nou, maak daar maar 5 jaar van, zie het staafincident bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, 1995 had men ook nooit meer verwacht 10 jaar van tevoren
Ook dat nog ja.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, maak daar maar 5 jaar van, zie het staafincident bijvoorbeeld.
Kom op zeg, dan hoeft niet iedereen huilie te doen dat de club dood isquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? In 87 en 92 wonnen jullie ook nog een EC hoor. Jullie zijn nooit zo lang weggeweest.
Now we'r talkingquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wij gaan de schaal gewoon aan het einde van de rit omhoog houden, PSV is naar de klote.
Ik zie het aan de spelers, die gaan tegen Roda JC punten verspelen.
Nee snap ik. Maar er werd gezegd dat 95 ook onverwachts kwam. Terwijl Ajax toch altijd wel een rol is blijven spelen in Europa. 3 jaar ervoor werd immers nog de UEFA cup gewonnen. En die was heel wat meer waard dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, dan hoeft niet iedereen huilie te doen dat de club dood is
Nou ja. Orebro, Erfurt, Osasuna, Gent, Genoa en Torino zijn toch ook niet echt wereldploegen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee snap ik. Maar er werd gezegd dat 95 ook onverwachts kwam. Terwijl Ajax toch altijd wel een rol is blijven spelen in Europa. 3 jaar ervoor werd immers nog de UEFA cup gewonnen. En die was heel wat meer waard dan tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |