http://www.a-mac.nl/amac/(...)tion,com_virtuemart/quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja sorry dat er geen titel is, maar ik wilde wat vragen en dat was de laatste post....
Mijn vraag luid:
Waar kan ik een lijst van klein mac spellen (hoeft niet gratis te zijn)
De rest is bekend, ik heb zelf de posters nagemaakt en laten printen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:48 schreef Mr_Moon het volgende:Hello!
Binnenkort verhuis ik naar een nieuw kantoor op m'n werk en wil ik graag een paar posters aan de muur van de "Think Different" campagne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zijn die dingen zeldzaam, dus ontzettend duur. (100 a 200 euro per poster)
Weet iemand waar ik hires beelden van de "Think Different" campagne kan vinden, zodat ik bij een copyshop een paar posters kan laten printen?
Als je er van houdt en je Mac trekt het: Civilization IV.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja sorry dat er geen titel is, maar ik wilde wat vragen en dat was de laatste post....
Mijn vraag luid:
Waar kan ik een lijst van klein mac spellen (hoeft niet gratis te zijn)
Eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:28 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Hey, ben je al gebeld?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef Tomasso het volgende:
Je hoéft natuurlijk niet een titel te doen he
Apple SC #230 was ook prima geweest
Wow Mike, it's amazing!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:38 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
ik hou toch zo van mn MacBook! waar de school PC's een eeuwigheid deden over het branden van een dvd'tje en het nog lieten mislukken ook, was mn MB in een paar minuten klaar en gewoon goed
Ik had uiteindelijk gister zelf maar gebeld, waarna ik de vraag op me af kreeg wat we ook alweer hadden afgesprokenquote:
Stage oid?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk gister zelf maar gebeld, waarna ik de vraag op me af kreeg wat we ook alweer hadden afgesproken"Nou, dat je me vandaag zou bellen met de uitslag"
"Ow, ok. Uhm, ik bel nu met de directie en bel ik je daarna terug."
3 kwartier later werd ik gebeld met de mededeling dat ze morgen overleg hebben over nieuwe mensen enzo, en nu hoor ik het uiterlijk morgenmiddag.
Er zijn ook mensen die niet bij hun pappie en mammie wonen en een bijbaantje moeten hebben om rond te kunnen komenquote:
Dat heb ik een keer gedaan, en toen was er zo'n geheisa omquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef Tomasso het volgende:
Je hoéft natuurlijk niet een titel te doen he
Apple SC #230 was ook prima geweest
Aha. Het is weer goed geregeld dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk gister zelf maar gebeld, waarna ik de vraag op me af kreeg wat we ook alweer hadden afgesproken"Nou, dat je me vandaag zou bellen met de uitslag"
3 kwartier later werd ik gebeld met de mededeling dat ze morgen overleg hebben over nieuwe mensen enzo, en nu hoor ik het uiterlijk morgenmiddag.
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Aha. Het is weer goed geregeld dus.
En je dan bij zo'n ballentent werken? :\quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet bij hun pappie en mammie wonen en een bijbaantje moeten hebben om rond te kunnen komen
Het is kut dat je niet gewoon op de hoogte wordt gehoude maar ik weet ook waardoor de chaos een beetje komt. Er gaan volgende week maandag een nieuwe winkel open. Daar worden mensen voor getraind. Daarnaast moeten er nieuwe mensen aangenomen worden voor Rotterdam omdat mensen dus richting de nieuwe winkel gaan. En tussendoor moet de nieuwe winkel ook nog ingericht worden. Het is een beetje druk....quote:
Ballentent?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En je dan bij zo'n ballentent werken? :\
Ze tonen niet echt veel interesse in nieuwe collega's... daar zou ik niet graag willen werken!quote:
het verbaast me elke keer weer! en dan vraag ik me ook elke keer af waarom ik pas sinds september 2007 ben overgestapt en niet eerderquote:
Ja, hij zei het al. Heb er dan ook wel een beetje begrip voorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is kut dat je niet gewoon op de hoogte wordt gehoude maar ik weet ook waardoor de chaos een beetje komt. Er gaan volgende week maandag een nieuwe winkel open. Daar worden mensen voor getraind. Daarnaast moeten er nieuwe mensen aangenomen worden voor Rotterdam omdat mensen dus richting de nieuwe winkel gaan. En tussendoor moet de nieuwe winkel ook nog ingericht worden. Het is een beetje druk....
Dat ken ik...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Duidelijk geen getting things done mentaliteit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat ken ik.... Natuurlijk kun je het druk hebben maar vraag dan om terug te bellen. Beloof niet keer op keer om terug te bellen en het gewoon niet te doen.
True, het is jammer, maar ach, wat G ook zegt, net een nieuwe winkel, overplaatsingen enzo. Alleen vind ik het vreemd als je bezig met sollicitatie gesprekken en je moet daarna nog overleggen of je nou wel echt mensen nodig hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat ken ik.... Natuurlijk kun je het druk hebben maar vraag dan om terug te bellen. Beloof niet keer op keer om terug te bellen en vervolgens niets meer laten horen.
Ik ook.quote:
Klikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:01 schreef super-muffin het volgende:
Die iPhone mag wel eens hier in Nederland uitkomen.
Ik begin er steeds meer en meer overtuigd van te raken dat we in Nederland de 1e generatie iPhone gaan 'mislopen'. Ook gezien het feit dat men het bij de SDK keynote slechts had over software updates en er dus waarschijnlijk geen nieuwe iPhone komt vóór het eind van het jaar. Immers, bij Apple zien ze 'de SDK' (en alles wat er omheen hangt) echt als een Big Thing, daar gaan ze geen extra hardware launch vlak naast doen mbt hetzelfde product. Dat geloof ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:01 schreef super-muffin het volgende:
Die iPhone mag wel eens hier in Nederland uitkomen.
Mwoch, goede localization en spelling correctie zou nog wel okay zijn. Maar verder boeit het me ook niet zo nee, waarschijnlijk hangt er toch een peperduur abbo aan vast.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:19 schreef G.Fawkes het volgende:
Lkkr belangrijk dat de iPhone niet in NL is te krijgen.
Ja, het is echt oppersimpelquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemiddag!
Ik was vanmiddag bij de Apple Store in Utrecht om te vragen hoeveel geheugen mijn MacBook aankan, ik had hier gelezen dat er max 4 GB aan geheugen in kan. In de Apple Store keek die gast in een programmatje en daar stond dat deze MacBook, oktober 2007, 2.16 GHz max 3 GB geheugen aankan.
Iemand ervaring of iemand die weet hoeveel er daadwerkelijk in kan?
Ik neig de lui van de AS te geloven, maar ik wil graag jullie mening
Kan ik beamen. De laatste twee versie's kunnen 4gb hebben. Die daarvoor nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.Pas de generatie erop (met 2,0 en 2,2 ghz) kan 4 GB aan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.Pas de generatie erop (met 2,0 en 2,2 ghz) kan 4 GB aan.
Top!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kan ik beamen. De laatste twee versie's kunnen 4gb hebben. Die daarvoor niet
Ik zie niets nieuws...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Apple store is up!
quote:
quote:Update 7 am ET: Looks like it was only maintenance after all.
Klopt heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, het is echt oppersimpel
Misschien neem ik een 16gb mee uit de US, dan kan ik deze mooi Sobchakken.
Zo eenvoudig is het vaak wel jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:10 schreef JoMo0 het volgende:
Oh en OMT is zeker betrouwbaar.. yeah right. Ze plukken het nieuws van o.a. Engadget gooien het in een vertaler en hup daar is een nieuwsbericht.
Zo weinig?quote:
Ik herinner mij de oude dagen nog. Toen je een hdtje van 10gb had(de tijd daarvoor heb ik niet bewust als gebruiker meegemaakt)quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik herinner mij de oude dagen nog. Toen je een hdtje van 10gb had(de tijd daarvoor heb ik niet bewust als gebruiker meegemaakt)
Dat heb je hè met LaCie , die zijn zo stuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zet net mijn 500GB bij het grofvuil.
Inderdaad, kloteding. Na 1.5 jaar wil het kreng onder geen enkel besturingsysteem mounten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:27 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat heb je hè met LaCie , die zijn zo stuk.
Het zijn goeie behuizingen, het is alleen jammer dat ze vaak het pech hebben dat ze slechte hardeschijven erin stoppen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar over het algemeen is LaCie toch niet zo slecht? Teminste dat is mijn ervaring...
Mijn lacie is ook dood gegaan laatstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zijn goeie behuizingen, het is alleen jammer dat ze vaak het pech hebben dat ze slechte hardeschijven erin stoppen.
Maxtor, in mijn geval.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Hmm de verkoper heeft op het gift formulier gezet dat het pakketje een waarde van $49,- had. Tja daar zijn ze niet ingetrapt. Morgen maar ernaartoe...
Ja, net zoals als op de filmpjes?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:03 schreef super-muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ging heel erg makkelijk.
Kom binnen met de zin:"Ik wist het niet!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Hmm de verkoper heeft op het gift formulier gezet dat het pakketje een waarde van $49,- had. Tja daar zijn ze niet ingetrapt. Morgen maar ernaartoe...
Dat sowieso. Ik wist het echt niet...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom binnen met de zin:"Ik wist het niet!" En alles komt goed
Zal wel werken jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom binnen met de zin:"Ik wist het niet!" En alles komt goed
Het boeit ze niet wat er op dat pakket heeft gestaan, wat de afzender er allemaal opschrijft daar ben jij niet voor verantwoordelijk. Succes morgen, neem brood mee en wat te lezen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik wist het echt niet...
Ik ben bezig in 'De ideale staat' dus ik genoeg om mijn hoofd over te brekenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het boeit ze niet wat er op dat pakket heeft gestaan, wat de afzender er allemaal opschrijft daar ben jij niet voor verantwoordelijk. Succes morgen, neem brood mee en wat te lezen!. Ben benieuwd hoe het je vergaat.
lowerband? LW?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
weet iemand hoe je de term 'onderband' (van frequenties) vertaald in het engels?
Wou jij je roeter nog kwijt?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:32 schreef De_Hertog het volgende:
Leuk kantoortje.
Sorry, maar de postduif is niet gratis. E 4,50 per apparaat valt toch wel mee? Moet ik het maar gratis wegdoen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Vraag je daar nog 15 euro voor
Ik ga morgen ff voor je kijken Nietz...
Je had het toch over 15 euro....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, maar de postduif is niet gratis. E 4,50 per apparaat valt toch wel mee? Moet ik het maar gratis wegdoen?
Voor dat bedrag stuur ik het op. Verzendkosten enzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je had het toch over 15 euro....
10 guldens voor de router, 10 guldens voor de modem. Nieuw heeft het ongeveer 200 guldens gekost.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus voor een router ding van 6 jaar oud vraag je nog ruim 10 euro... 25 oud hollandsche guldens?
Voor spul van 6 jaar oud? Kliko of weggeven voor max verzendkosten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
10 guldens voor de router, 10 guldens voor de modem. Nieuw heeft het ongeveer 200 guldens gekost.
Kun je mij een prijs geven van wat je eerlijk lijkt?
Kijk ook eens naar de waarde. Je kunt er mee internetten. Het is een prima apparaat. En je kunt meerdere computers in een netwerk hangen. Waarom zou ik het gratis wegdoen of weggooien?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor spul van 6 jaar oud? Kliko of weggeven voor max verzendkosten.
Omdat je als koper compleet gestoord ben als je er geld voor gaat geven. DAT is de waarde. Welkom in de wereld van computer gerelateerde hardware.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de waarde. Je kunt er mee internetten. Het is een prima apparaat. En je kunt meerdere computers in een netwerk hangen. Waarom zou ik het gratis wegdoen of weggooien?
Plus 30 cent voor de bubeltjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nope. Het is nog steeds EUR 6,20. Anton Gleuf.
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nope. Het is nog steeds EUR 6,20. Anton Gleuf.
Ja hoor, ik doe er toch niets meer mee. Kom je ooit in Nijmegen?quote:
Ik verstuur mijn pakketjes altijd in de supermarkt. De bubbeltjes steel ik meestal uit de dozenbak.quote:
Och. En ik kocht gister een 4.3 gigabyte hardeschijf voor 3 euro. Het is maar wat het je waard is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat je als koper compleet gestoord ben als je er geld voor gaat geven. DAT is de waarde. Welkom in de wereld van computer gerelateerde hardware.
Tja, maar jij staat ook niet bekend om je intellectquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och. En ik kocht gister een 4.3 gigabyte hardeschijf voor 3 euro. Het is maar wat het je waard is.
In dit geval was de hardeschijf van een oud klasgenote, en heb ik er bakken prive data af kunnen halen. Dan is het opeens wel wat meer waard.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, maar jij staat ook niet bekend om je intellect
Nou inderdaad. Stiekem masturberen omdat je haar irl niet durft uit te vragen... priceless.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In dit geval was de hardeschijf van een oud klasgenote, en heb ik er bakken prive data af kunnen halen. Dan is het opeens wel wat meer waard.
Al twee keer in m'n hele leven!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef De_Hertog het volgende:
Ja hoor, ik doe er toch niets meer mee. Kom je ooit in Nijmegen?
Missen er plasticjes af?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:21 schreef Geqxon het volgende:
Voor 15 eypo stuur ik deze router en modem naar je op.
Heb ik straks misschien nog keuzes ook?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga morgen ff voor je kijken Nietz...
Jezus, het lijkt hier wel een ontspoord V&A-topic. Het maakt geen flikker uit of die hardware wel of niet 10 euro waard is; als Geksie iemand kan vinden die dat ervoor wil geven, is het dat waard. Economics 101.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat je als koper compleet gestoord ben als je er geld voor gaat geven. DAT is de waarde. Welkom in de wereld van computer gerelateerde hardware.
Tja, het zou MIJ dus ernstig verbazen als er iemand gestoord genoeg is om dat er nog voor te betalen. Sowieso is het modem annex-B. Maakt het nog een tikkie moeilijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jezus, het lijkt hier wel een ontspoord V&A-topic. Het maakt geen flikker uit of die hardware wel of niet 10 euro waard is; als Geksie iemand kan vinden die dat ervoor wil geven, is het dat waard. Economics 101.
Wellicht is een router ophalen een goede aanleiding voor een derde keer. Is gezellig hier.quote:
Geen idee eigenlijk, heb hem alleen als router gebruikt, nooit als modem. Volgens mij was het wel een dsl-modem. Ik zal morgen eens kijken of ik hem (+ bijbehorende boekjes) kan vinden.quote:Maar ik heb compleet geen verstand van die dingen eigenlijk, is dat gewoon een kwestie van van dsllijn inpluggen, ergens username/pass inrammen en gaan met die banaan? Ik heb het alleen nog maar met de bijbehorende modemroutersdingen gedaan.
Nope, is vrij weinig speciaals aan het lijntje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je een ISDN lijn Nietz?
Dan heb je ook niks aan mijn spul.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nope, is vrij weinig speciaals aan het lijntje.
Misschien is het anders omdat je op je werk nu eenmaal makkelijk aan die dingen kan komen, maar...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor spul van 6 jaar oud? Kliko of weggeven voor max verzendkosten.
Precies. Weggooien is wat ik met iets werkends nooit zal doen, dan breng ik het altijd nog naar de kringloopwinkel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Misschien is het anders omdat je op je werk nu eenmaal makkelijk aan die dingen kan komen, maar...
Dus voor een PowerMac G4 van 6 jaar oud zou ik bij jou terecht kunnen, omdat je em anders toch weggooit? Ik ben nog te zuinig om een Pentium 3 PC weg te gooienZelfs die zijn nog wel iets waard ook al iets het om mijn buurjochie blij te maken
Handbrake (voor geripte DVD's)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:09 schreef G.Fawkes het volgende:
Welk programma kan ik het best gebruiken om fimpjes om te zetten naar een formaat en resolutie die mijn iPhone ondersteund?
Idd, ik werk nu met powerbook G4, no way dat ik deze gratis weg zou doen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Misschien is het anders omdat je op je werk nu eenmaal makkelijk aan die dingen kan komen, maar...
Dus voor een PowerMac G4 van 6 jaar oud zou ik bij jou terecht kunnen, omdat je em anders toch weggooit? Ik ben nog te zuinig om een Pentium 3 PC weg te gooienZelfs die zijn nog wel iets waard ook al iets het om mijn buurjochie blij te maken
Ja het ging zeker makkelijk. Alleen moet je heel erg hard drukken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, net zoals als op de filmpjes?
Binnenkort ga ik ook mijn MacBook 'opvoeren'
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Vroeger was 640kb genoeg voor iedereen.
Noal een verschil met een complete PC van toendertijd een paar duizend gulden en een modem die je gratis bij je abo kreegquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik kan de bon voor de grap eens opzoeken. Volgens mij ging deze modem over de 100 gulden heen , om over het wifi accespoint maar te zwijgen. Remember, ADSL was toen gloedjenieuw.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Noal een verschil met een complete PC van toendertijd een paar duizend gulden en een modem die je gratis bij je abo kreeg
En zoals ik al zei. INderdaad gratis weggeven om iemand blij mee te maken. 10 euro vragen vind IK nogmaals IK nogal krenterig.
En daar wil ik nu 4 en halve euro voor. Wauw!quote:Installatie: 650 piek
Gelukkigen die in het ADSL-gebied wonen moeten diep in de buidel tasten om ook daadwerkelijk aangesloten te worden. Voor 650 gulden stuurt KPN een monteur langs die alles installeert. In mei volgend jaar zal ook een doe-het-zelfpakket worden aangeboden voor 325 gulden inclusief modem.
Ik kreeg in September 2000 ADSL met het speedtouch home modem. Het modem was gratis.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan de bon voor de grap eens opzoeken. Volgens mij ging deze modem over de 100 gulden heen , om over het wifi accespoint maar te zwijgen. Remember, ADSL was toen gloedjenieuw.
Neequote:Op woensdag 12 maart 2008 15:23 schreef JoMo0 het volgende:
Zou er niet te zeker van zijn. Maar je weet dus nog steeds niets?
iPhone in de pocket!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:12 schreef Tomasso het volgende:
Ik word nu echt aan het lijntje gehouden bij de Apple Store volgens mij. "Ja, maandag hebben we weer nieuw overleg gehad over nieuwe werknemers, momenteel is Breda belangrijker"
...
Niet om vol kritiek te uiten op de winkel G., maar dit is de 2e keer dat het uitgesteld wordt. Mja, 3 keer scheepsrecht dan maar.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
iPhone in de pocket!
Over iFactors. Het is geen goede reclame maarja het is ook geen goede manier om met mensen om te gaan...
320 euro voor een nieuwe 4gbquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hoeveel heb je er nu uiteindelijk voor betaald en welke versie?
Die wordt omgewisseld, maar aangezien er geen teleport service is naar de States duurt dat wel even. Mijn pakje is een week geleden verstuurd, dus die zal nu wel aangekomen zijn, dan veracht ik dat op z'n vroegst maandag de nieuwe weer retour komt. Naja dan duurt dat ook weel een week.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:12 schreef G.Fawkes het volgende:
niet echt veel langer dan de 30 gb ipod denk ik
hoe ist daarmee afgelopen eigenlijk?
4 GB kun je toch helemaal niet meer nieuw kopen? Of bedoe je refurbished?quote:
Deze was nog niet in doos... Teminste zo lijkt hij wel iig en dat zei de verkoper ook. Misschien had hij nog over ofzo... Dunno...quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
4 GB kun je toch helemaal niet meer nieuw kopen? Of bedoe je refurbished?
Via itunes naar 1.1.4 herstellen en met Ziphone jailbreaken en unlocken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:07 schreef G.Fawkes het volgende:
pff ik zie daar de bomen het bos niet meer. Hoe kan ik mijn iphone van 1.1.3 naar 1.1.4 helpen?
www.tweedehandsmac.nlquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:41 schreef ViesKees het volgende:
[..]
Via itunes naar 1.1.4 herstellen en met Ziphone jailbreaken en unlocken.
Weet iemand waar ik nog een MacBook van de vorige generatie (dus goedkoop) kan krijgen??
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:12 schreef Tomasso het volgende:
Ik word nu echt aan het lijntje gehouden bij de Apple Store volgens mij. "Ja, maandag hebben we weer nieuw overleg gehad over nieuwe werknemers, momenteel is Breda belangrijker"
...
Niet om vol kritiek te uiten op de winkel G., maar dit is de 2e keer dat het uitgesteld wordt. Mja, 3 keer scheepsrecht dan maar.
D_H, willen we dat postbusje in de VS nog door laten gaan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:43 schreef De_Hertog het volgende:
Nietz: het is een 3Com OfficeConnect Cable/DSL router. Er zit dus geen dsl modem ingebouwd, het is alleen een router. Heb je daar iets aan?
Men opent een winkel daar...quote:
Meestal op websites als bv. http://www.a-mac.nl/ . MediaMarkt heeft er ook een handje van.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:41 schreef ViesKees het volgende:
[..]
Via itunes naar 1.1.4 herstellen en met Ziphone jailbreaken en unlocken.
Weet iemand waar ik nog een MacBook van de vorige generatie (dus goedkoop) kan krijgen??
Hmz, wel erg slecht.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:12 schreef Tomasso het volgende:
...
Maar ze hebben wel openstaande vacatures gecommuniceerdquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb even met mijn manager gebeld naar aanleiding van de postings hier. En de eigenaar wil zich nu niet bezighouden met Rotterdam terwijl het Breda gebeuren nog in volle gang is. De kans is dus groot dat je niet teruggebeld wordt, Tomasso...
Eitje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:07 schreef G.Fawkes het volgende:
pff ik zie daar de bomen het bos niet meer. Hoe kan ik mijn iphone van 1.1.3 naar 1.1.4 helpen?
Graag gedaan, kerel. En bedankt, mijn iPhone is weer up to date!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Eitje.
Doe in iTunes herstellen naar 1.1.4. dan ZiPhone downloaden en dan 'Do it all'
En bedankt dat jij ook even gebeld heb , dan wachten we nog maar even af..
Kan dat ook zo makkelijk met de iPod touch? Ik vind het echt een onoverzichtelijke site, dus ik kan het niet 1 2 3 vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Eitje.
Doe in iTunes herstellen naar 1.1.4. dan ZiPhone downloaden en dan 'Do it all'
En bedankt dat jij ook even gebeld heb , dan wachten we nog maar even af..
Dat kan ook ja. Mits het er een van het begin is. Want de laatste versies schijnen nog niet te werken. En het nadeel met 1.1.4. is dat je de iPhone apps nog niet via de Installer kunt installeren. Dus ook geen bewerkbaar springboard. Misschien als je een betaalde 1.1.3. hebt en hem update naar 1.1.4. dat het dan wel zo is , maar anders niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Kan dat ook zo makkelijk met de iPod touch? Ik vind het echt een onoverzichtelijke site, dus ik kan het niet 1 2 3 vinden.
Hmm bij mij ook zie ik netquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 @ 08:01 schreef Walter_Sobchak op de Frontpage het volgende:
[..]
Geert, wat ben je toch een held!![]()
Waarschijnlijk weten de sukkels niet eens meer wie An een Eefje zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
FP. Heerlijk om te rellen. Zeggen dat je Wilders een held vindt en een hekel aan de islam hebt, en de helft staat op zijn of haar achterste poten
Deze vond ik zelf wat gewaagder, maar totaal niet gemodereerd:
Bouwtekeningen koninklijke schuilkelder openbaar
En makkelijk dat het is.quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:12 schreef Even het volgende:
Moet je even dat filmpje kijken op www.ziphone.org daar staat ergens in het midden geloof ik ook een filmpje hoe je een iPod moet jailbreaken
Deze dus
Ik heb er van half 10 tot half 3 gezeten. Er was een probleem met het douane systeemquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:16 schreef Jarno het volgende:
Hoe vond je de TNT inklaring?
Ik heb wel een extra instelling inlog-account. Moet ik er eentje voor je bestellen voor 15 euro? Moet volgens mij wel lukken.quote:
Whehe! Herkenbaar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb er van half 10 tot half 3 gezeten. Er was een probleem met het douane systeem
Understatement.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Er was een probleem met het douane systeem
Lekker. Was je ze veel verschuldigd ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb er van half 10 tot half 3 gezeten. Er was een probleem met het douane systeem
Wat is veel... 56 euroquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:39 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Lekker. Was je ze veel verschuldigd ?
Check topic in KLB, aangekaart eerder deze SCquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:36 schreef tony_clifton- het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)or_MacBook_Air_.html
Klinkt als apple-propaganda.
Nou..da's behoorlijk rap.quote:De distributeur(s) van het bestelde product(en) heeft de bestelling ontvangen en zal voor de uitlevering gaan zorgen.
Gegevens van de bestelling:
Bestelnummer: 367648
Besteld(e) product(en):
MS Office for Mac 2008 Special Media Edition (MT) NL
Platform: Apple Mac;
Medium: CD
Prijs: ¤ 15,00
Bestelregelstatus: In behandeling
Totaalbedrag (inclusief BTW): ¤ 15,00
In 2109 dus?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:06 schreef Geqxon het volgende:
Office koop ik pas als het snel, stabiel en bugvrij is.
Utrecht ook denk ik. Maar mijn inloggegevens liggen thuisquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maastricht en Amsterdam: beide 15 euro.
Hoe is de HU? Mijn zusje wil er volgend jaar heen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:42 schreef Geqxon het volgende:
Bizar, mijn HU account is gelocked.
Je studeerde toch ook niet meer aan de HU?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:42 schreef Geqxon het volgende:
De HU is gigantisch eh. Er zitten heel veel verschillen tussen de opleidingen. En heel veel verschillende lokaties. Enzovoort. Welke opleiding wil ze doen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe is de HU? Mijn zusje wil er volgend jaar heen...
Ah okquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
Daar weet ik niks van.
Jaartje sabbatical.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je studeerde toch ook niet meer aan de HU?
Je moet om de 13 mdn een nieuw wachtwoord opgeven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:42 schreef Geqxon het volgende:
Mijn wachtwoord heb ik al gewijzigd, vandaar dat ik ook wist dat mijn account gelocked is en niet gewoon verwijderd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je moet om de 13 mdn een nieuw wachtwoord opgeven.
Waarschijnelijk is je HU account daardoor even gelockt voor gebruik.
Je moet gewoon even naar onderstaand adres gaan en een nieuw wachtwoord verzinnen.
https://wachtwoord.hu.nl/
De HU is vooral groot, verspreid en vol met breezerquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe is de HU? Mijn zusje wil er volgend jaar heen...
Bij mij op 't FCJ zitten wel leuke dames....quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
De HU is vooral groot, verspreid en vol met breezer. Je merkt het prima als de HU weer vakantie heeft. Dan is de Uithof leeg.
Met name in het architectenhoekje loopt het over met de Havo breezers. Van de informatica kant zul je op de Uithof weinig last hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De HU is vooral groot, verspreid en vol met breezer. Je merkt het prima als de HU weer vakantie heeft. Dan is de Uithof leeg.
Die wordt op dit moment ernaast gebouwd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
Je doet PABO?
Klopt. Nijenoord en Oudenoord.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, die zit niet op de Uithof gok ik.
Was dat maar waar...quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
Communicatie. Wat een wijvenopleiding.
Daar komt mijn zusje ook. Ik ben geweest met haar voor een opendag. Er staat allemaal iMacsquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:43 schreef Junkie het volgende:
[..]
Die wordt op dit moment ernaast gebouwd.![]()
Ik doe Digitale Communicatie, in het zelfde gebouw als Journalistiek.
Lijn 11 en 12: brings back memories. Net als Tri Coloro trouwens: lekkere Italiaanse broodjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een opleiding vol met anti-sociale mensen: Informatica.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Was dat maar waar...![]()
Bij mijn richting (Communication & Multimedia Design) is het grootste deel toch echt mannetje...![]()
Wat doe jij dan Annie?
Omdat het eigenlijk een map isquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:42 schreef BaggerUser het volgende:
waarom moet je een pages bestand eerst exporteren naar een word bestand voordat je het kan versturen met gmail?
(oftewel waarom kan je een pages bestand niet opsturen met gmail?
Er is wel een pages voor de iPhone meisjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Er is geen pages voor de iPhone jongens?
Nog beterquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is wel een pages voor de iPhone meisjes.
welke school?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Was dat maar waar...![]()
Bij mijn richting (Communication & Multimedia Design) is het grootste deel toch echt mannetje...![]()
Wat doe jij dan Annie?
heb de datum opnieuw ingesteld, POP mag nu vanaf vandaag... nu werkt het wel.. vaag in feite niks veranderd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Volgens mij ligt dat aan je instellingen van gmail....
Echt waar? Te gek! Volgens mij ben ik begin april voor een meeting op de UU; ga ik gelijk weer ff langs. Zit ie nog steeds tegenover de bushalte bij Centrum Gebouw Zuid, naast Trans 1?quote:
Vertel...hoe doe je dat?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:54 schreef Svyatagor het volgende:
Cool, ik heb Touchpad op mijn iPhone geinstalleerd, dus nu kan ik via remote desktop mijn MBP bedienen. Slepen, scrollen, klikken, werkt veel beter dan zo'n bluetooth-oplossing.
De HU.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:34 schreef BaggerUser het volgende:
welke school?
Ze gaat dus naar Journalistiek?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Daar komt mijn zusje ook. Ik ben geweest met haar voor een opendag. Er staat allemaal iMacs
Er is geen halte Centrum gebouw zuid meerquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Echt waar? Te gek! Volgens mij ben ik begin april voor een meeting op de UU; ga ik gelijk weer ff langs. Zit ie nog steeds tegenover de bushalte bij Centrum Gebouw Zuid, naast Trans 1?
Ik doe daar geen uitspraken over. Anders zitten weer een paar freaks ander dr aanquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
De HU.
We hebben 't daar al eventjes over...
[..]
Ze gaat dus naar Journalistiek?![]()
![]()
Omdat het waarschijnlijk niet lang zal duren: Pics van je zusje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik doe daar geen uitspraken over. Anders zitten weer een paar freaks ander dr aan
Niks niet, Uni gaat gewoon door hoor!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef Junkie het volgende:
[..]
Bij mij op 't FCJ zitten wel leuke dames....![]()
Dat vond ik het enige goede aan de HUquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Daar komt mijn zusje ook. Ik ben geweest met haar voor een opendag. Er staat allemaal iMacs
Trans is in de binnenstad, dat is een straat. Mo is ook altijd goed etenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Echt waar? Te gek! Volgens mij ben ik begin april voor een meeting op de UU; ga ik gelijk weer ff langs. Zit ie nog steeds tegenover de bushalte bij Centrum Gebouw Zuid, naast Trans 1?
Zuigt wel bigtime dat die halte niet meer bij het Centrumgebouw is. Nu moet zo'n 90 % van de mensen in de bus teruglopenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er is geen halte Centrum gebouw zuid meer. Maar hij zit nu onder de Universiteits bibliotheek, in een vast pand. Vroeger stond dat ding geloof ik in een caravan?
.
Goede pizza's daar trouwens.
Ultieme show gadget.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Inmiddels al gelukt. Briljant dit
Je kan welquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niks niet, Uni gaat gewoon door hoor!
Voor die whopping 15 meter? Wat boeit dat? Eerst had je drie haltes. Padualaan, Centrumgebouw en Heidelberglaan. Van het Centrumgebouw loop je binnen 3 minuten naar Heidelberglaan toe. Of in 1.5 minuut naar Padualaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Trans is in de binnenstad, dat is een straat. Mo is ook altijd goed eten
[..]
Zuigt wel bigtime dat die halte niet meer bij het Centrumgebouw is. Nu moet zo'n 90 % van de mensen in de bus teruglopen
Kan het ook met de Touch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Inmiddels al gelukt. Briljant dit
Was geen aanval, meer dat er wel mensen daar zijn als het vakantie is. Wel opvallend dat het donker is bij de FCJ, en er geen lui in de kroeg staan daar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan welnaar mij doen maar ik doe zelf ook de Uni en ik moet ook gewoon door.
.
(kijk, 3x)
15 meter m'n ballenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor die whopping 15 meter? Wat boeit dat? Eerst had je drie haltes. Padualaan, Centrumgebouw en Heidelberglaan. Van het Centrumgebouw loop je binnen 3 minuten naar Heidelberglaan toe. Of in 1.5 minuut naar Padualaan.
Huh? Met de iPhone kun je gewoon de originele sites bekijken. Je hoeft geen PDA versies te gebruiken ..quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zie een soort wap versie van het forum met de iPhone, kan ik dat veranderen?
Gok eens wat voor een bandbreedte Fok kost.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Huh? Met de iPhone kun je gewoon de originele sites bekijken. Je hoeft geen PDA versies te gebruiken ..
Nou, vooruit 30quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
15 meter m'n ballen![]()
Het slaat gewoon nergens op om die halte daar te hebben. Doe die halte gewoon bij het Centrumgebouw en daarna bij het ziekenhuis
Had ik zojuist ook; erg vreemd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zie een soort wap versie van het forum met de iPhone, kan ik dat veranderen?
Volgens mij word de mobile versie opgedrongen. :\quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:11 schreef G.Fawkes het volgende:
het is echt super irritant! Is het geen optie van Fok?
Opgedrongen? Dat hoop ik toch niet! De FP doet wel normaal...quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volgens mij word de mobile versie opgedrongen. :\
Als het lekker weer is wel ja. Anders is het kut. Maar ja als je tijd over hebt, kun je wel lekker de espressobar in duikenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, vooruit 30.
Mja, de halte indeling kan beter, maar het werkt prima zo. Het valt echt mee om te lopen
.
Het optioneel maken van die layout "staat in de planning"...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:28 schreef Breuls het volgende:
Ja, die hebben we al een tijdje, maar voor iPhone en iPod stond-ie uit omdat die de normale layout ook redelijk weergeven. De mobiele layout werd oorspronkelijk ook helemaal uitgezoomd weergegeven, maar een kleine aanpassing maakte 'm qua vensterbreedte prima iPhone geschikt. Dus ik dacht, laat ik 'm daar ook voor aanzetten.
Deels eigenbelang overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |