Ow wacht ff, daarom moeten Nicole en Sebastiaan plaats maken. Dat kind wil een bed voor d'r zelf (mb is not gonna happen).quote:Op maandag 10 maart 2008 11:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was het bijna vergeten, vanaf vanavond: http://www.100p.nl/nieuws.php
Gewéldige toevoegingquote:Op maandag 10 maart 2008 11:14 schreef pullup het volgende:
Ze is tophttp://www.youtube.com/watch?v=mdapHNSl84U
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:20 schreef pullup het volgende:
Deze is ook fraaihttp://www.youtube.com/watch?v=w1toUb044-4
Ja, daar gaan we echt blij van worden met z'n allen.quote:
Met die hand erbij waarbij ze een telefoon uitbeeldt.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is tophttp://www.youtube.com/watch?v=mdapHNSl84U
Waarschijnlijk op dezelfde school als waar Poekieroekie les kreegquote:Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En dat is dan juf? Op de babyspeelzaal zeker?
Is weer goed gelukkig.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Thanks You! Ben al jaren lid hier hoor maar over het algemeen lurk ik mee.![]()
Ps: hoest met water daar nu?
Huub zijn naam staat ook bij het optreden.Beetje lullig als je een kaartje gaat kopen omdat je Huub wil zien en hij komt dan niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:21 schreef AnTjUh het volgende:
en daar kwam zowaar het uitje waar vanmorgen over gesproken werd hier ter sprake
brian zei dat er waarschijnlijk nog 1 optreden komt maar daar komt vandaag opheldering over.....een stemming misschien???
Gaan Amanda en Brian express zeggen, omdat Huub en Jaap zich storen aan dat uurtje golven.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
A: Kom je zo even naar de Private, ik wil het even met je praten over wat we op de golfbaan besproken hebben.
B: Ok.
Jaap: Leuk idee, 2 dagen voor de finale een uur golfen zonder camera.![]()
Brian zit op de bank en zegt niks.
En terecht dat ze zich daaraan storen, zeker in deze fase van het "spel". Ik mag toch hopen dat dat vanaf nu niet meer mag.....oeps, ik vergeet dat het kindjes van God zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:38 schreef rooie3 het volgende:
Gaan Amanda en Brian express zeggen, omdat Huub en Jaap zich storen aan dat uurtje golven.
Zie nog wel een mooi scriptje voor een stemming, FEBO .........quote:Op maandag 10 maart 2008 11:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zijn naam staat ook bij het optreden.Beetje lullig als je een kaartje gaat kopen omdat
je Huub wil zien en hij komt dan niet.
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article3244786.ecequote:Op maandag 10 maart 2008 10:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er nog bacterien in het water zitten lees ik..
Ben jij dit toevallig?![]()
[ afbeelding ]
quote:Waterleidinglek gevonden (update 09.40 uur)
Gepubliceerd op 10 maart 2008, 08:04
Laatst bijgewerkt op 10 maart 2008, 10:49
groningen -
Het lek in de waterleiding, waardoor zo'n 220.000 inwoners van Groningen, Haren, Eelde en Paterswolde zonder water zaten, is ontstaan bij een talud van het Euvelgunnetracé. De exacte oorzaak is nog niet bekend. Met behulp van helikopters is gezocht naar de exacte plek van het lek. Het werd rond half negen maandagochtend gevonden. Delen van de provincie Groningen en Drenthe zitten sinds zondagnacht zonder water. Supermarkten zijn bestormd door 'waterhamsteraars'.
Het kan nog wel een paar uur duren voordat de drinkwatervoorziening in Groningen en omstreken weer op het normale peil is. Het Waterleidingbedrijf voegt voor onbepaalde tijd chloor aan het water toe, waardoor het anders dan normaal kan smaken. Op deze wijze moet de bacteriologische kwaliteit worden gehandhaafd. Het Waterleidingbedrijf raadt voorts aan het water twee minuten te koken voordat het wordt gebruikt.
Het Waterleidingbedrijf heeft extra watertanks naar het UMCG gestuurd om de watervoorraad aan te vullen.
Voor zover bekend zitten Groningen, een deel van Haren, Eelde, Eelderwolde, Paterswolde en Zuidwolde zonder water. Hoe het lek in de transportleiding is ontstaan is nog onduidelijk.
Het waterbedrijf adviseert de mensen het water dat ze nog wel kunnen tappen, eerst twee minuten te koken. Al ruim voor openingstijd stonden rijen mensen voor de supermarkten. Bij de Jumbo en de Albert Heijn in Groningen waren even na achten alle flessen verkocht.
De Groningse ziekenhuizen zaten niet lang zonder water. Het Waterbedrijf levert tanks met water voor de patiënten. Wel heeft het Universitair Medisch Centrum Groningen maatregelen getroffen: het ziekenhuis draait zondagsdiensten, heeft alle poliklinische afspraken afgezegd, het operatiekamerprogramma opgeschort en medewerkers die niet dringend aanwezig hoeven te zijn, verzocht thuis te blijven. Ook leerlingen van scholen in Groningen en de omliggende dorpen krijgen het advies thuis te blijven.
Bij het Martiniziekenhuis zijn er geen problemen omdat dat over grote watervoorraad beschikt en flessen liet aanrukken.
De meldkamer van de politie is platgebeld. De crisisdienst zet alle zeilen bij om particulieren en instellingen, zoals verzorgingstehuizen, voor te lichten.
Het Alfa Collegle meldt dat alle locaties in de provincie ivm waterprobleem vandaag dicht zijn.
Om het lek op te sporen werd niet alleen een helikopter van de politie ingezet. Ook tientallen medewerkers van het Waterbedrijf struinden met kaarten de weilanden af.
Wat een stel bosmongolen, gaat ze ook niet helpen ......quote:Op maandag 10 maart 2008 11:58 schreef Marieke_B het volgende:
Brian belt of Lieke en Selen als gastspeler mogen komen.
Als Huub het blokt komt hij over als een klootzak,want het is voor het kinderziekenhuis.Kunnen ze weer mooi in de uitzending laten zien dan.Het is toch nooit goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zie nog wel een mooi scriptje voor een stemming, FEBO .........
Allemaal op de bank voor een unanieme stemming ....... optreden vanavond in een ziekenhuis,
Brian en Huub zouden gaan, maar omdat we Huub zijn veiligheid buiten niet meer kunnen
garanderen niet laten gaan vanwege zijn uitgaansverbod, mag Brian iemand anders kiezen.
Jullie hebben één uur de tijd, ga jullie focking gang.
Eens zien of Huub dit gaat blokkeren zoals aangekondigd
Die bosmongolen weten ook alles.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:03 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat Jaap confronteren met een stukje informatie datie via Huub gehoord heeft.
Het gaat erover dat Jaap B&A wil laten geloven dat ze geen kans hebben omte winnen zolang Huub nog in de villa is.
Dat is ook wel weer zo, maar ik denk toch dat die laffe rat meer over zijn zeik gaat.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Huub het blokt komt hij over als een klootzak,want het is voor het kinderziekenhuis.
Kunnen ze weer mooi in de uitzending laten zien dan.Het is toch nooit goed.
dit is een vooraf besproken pestactie van B&A..Brian heeft afgeluisterd dat Huub zich zo ergert aan het feit dat ze elke week en uur off-cam mogen golfen..dat willen ze er lekker even inwrijven.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
A: Kom je zo even naar de Private, ik wil het even met je praten over wat we op de golfbaan besproken hebben.
B: Ok.
Jaap: Leuk idee, 2 dagen voor de finale een uur golfen zonder camera.![]()
Brian zit op de bank en zegt niks.
Kunnen ze ook niet. Het doet wel afbreuk aan het spel zelf, vind ik. Mensen uitnodigen opdat je in de finale sterk bent. Zulke mensen zouden het niet eens verdienen om te winnen omdat ze niet eens hebben gespeeld. Natuurlijk denkt de redactie hier heel anders over maar het is zo ontzettend verneukend bezig zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:00 schreef beequeen het volgende:
Ik viel even binnen bij B en A.
B: Ik doe niks, niet voordat de desbetreffende 2 personen hier aanwezig zijn.
A: Ik wil graag dat Lieke een paar dagen komt.
Brian pakt direct de telefoon en belt door dat hij graag Lieke en Zeurlène als gastspelers wil uitnodigen.
Ze kunnen het echt niet alleen hè?
Ja leuk Lieke erin.Kan Huub weer los en is Huub weer de pineut.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet. Het doet wel afbreuk aan het spel zelf, vind ik. Mensen uitnodigen opdat je in de finale sterk bent. Zulke mensen zouden het niet eens verdienen om te winnen omdat ze niet eens hebben gespeeld. Natuurlijk denkt de redactie hier heel anders over maar het is zo ontzettend verneukend bezig zijn.
Precies, komt nog bij dat ze dus al weten dat Zeur en Lieke komen anders zegt B niet dat hij tot die tijd niks doet.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:09 schreef noekje het volgende:
Kunnen ze ook niet. Het doet wel afbreuk aan het spel zelf, vind ik. Mensen uitnodigen opdat je in de finale sterk bent. Zulke mensen zouden het niet eens verdienen om te winnen omdat ze niet eens hebben gespeeld. Natuurlijk denkt de redactie hier heel anders over maar het is zo ontzettend verneukend bezig zijn.
Huub en Jaap moeten nu drie weken spelen dat we niet weten wie eruit gaat.Dus deze drie weken word het alleen tv maken met deze verhaallijn.En we wachten en wachten maar weer.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:15 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we JHC zo weinig zien 'plannen' . Vermoed dat Jaap en Huub wel het een en ander op stapel hebben staan (gezien de tijd dat ze gisteravond samen in een SL zaten) maar je merkt er weinig van.
Toch denk ik wel dat er achter de schermen het een ander speelt..ook uitspraken van Huub dat Jaap degene is die Lieke uiteindelijk heeft weggespeeld geeft me het idee dat Jaap en Huub ' undercover' acties doen waar wij weinig van meekrijgen..
En je kunt op je vingers natellen dat de actie die Brian straks wel onderneemt niets meer of minder is dan met zijn harem over Huub lullen.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:12 schreef beequeen het volgende:
Precies, komt nog bij dat ze dus al weten dat Zeur en Lieke komen anders zegt B niet dat hij tot die tijd niks doet.
Hoe frustrerend allemaal en zo niet leuk om naar te kijken.
In het ergste geval zei Huub.Ze hebben dus gisteren een gesprek samen achter gehad.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:17 schreef Marieke_B het volgende:
Ik begrijp uit dit gesprek dat er niemand weggespeeld wordt eind maart?
Toch denk ik dat Huub in Jaap's cover up trapt en dat het Jaap's intentie was om samen met Lieke Huub weg te stemmen. Ik geloof namelijk niets van Jaap omdat hij eigenlijk nooit echt zelf speelt en alleen maar toekijkt en vanaf de zijlijn zijn ding doet. Ook dat weggeooide briefje vind ik verdacht. Ik hoop dat Huub Jaap duidelijk maakt dat ie Claire niet wegstemt en Jaap ook niet. Daarmee geeft ie Jaap een maand de tijd om tegen B en A te spelen om zo zijn backup te verdienen. Kan Jaap eindelijk eens bewijzen dat ie een plaats in de finale verdient. Jaap kiest alleen maar de laffe makkeijkste weg. The story of his life.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:15 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we JHC zo weinig zien 'plannen' . Vermoed dat Jaap en Huub wel het een en ander op stapel hebben staan (gezien de tijd dat ze gisteravond samen in een SL zaten) maar je merkt er weinig van.
Toch denk ik wel dat er achter de schermen het een ander speelt..ook uitspraken van Huub dat Jaap degene is die Lieke uiteindelijk heeft weggespeeld geeft me het idee dat Jaap en Huub ' undercover' acties doen waar wij weinig van meekrijgen..
Palma is bang dat Mike doorflipt, dat vindt ze gevaarlijkquote:Op maandag 10 maart 2008 12:26 schreef fredfik het volgende:
vuile rat staat weer af te luisteren
Huub en Jaap kunnen minder plannen, ze spelen immers niet voor elkaar maar tegen elkaar, B&A daarentegen kunnen makkelijker plannen want Brian heeft in Amanda een braaf volgzaam poppetje wat alles zal doen wat hij zegt, ook als het betekent dat ze hem moet laten winnen.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:15 schreef Marieke_B het volgende:
Palma ligt dubbel: ooooooh hier mag ik niet om lachen!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:36 schreef Varen het volgende:
Huub: als ik labradors zou fokken en er zou er een zijn zoals Brian, zou ik hem laten inslapen
Ach laat hem,hij krijgt alle informatie en nog kan hij niks.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:43 schreef Jewscky1 het volgende:
Smerige tering RAT, staat weer af te luisteren.
Klopt, de hulptroepen zijn onderweg, kan hij die weer voor zijn karretje spannen en zelf uit de wind blijven.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:44 schreef rooie3 het volgende:
Ach laat hem,hij krijgt alle informatie en nog kan hij niks.
Ik zal je vertellen als die smerige RAT eruit zou zijn,krijg je pas een echt spel.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach laat hem,hij krijgt alle informatie en nog kan hij niks.
Ja vast, eerst ligt het aan de aanwezigheid van Mike dat Huub en Jaap niets ondernemen tegen Brian en Amanda, maar laf op Mike losgaan, en nou ligt het ook nog een keer aan Brian dat er niets gebeurt??quote:Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen als die smerige RAT eruit zou zijn,krijg je pas een echt spel.
maar als het kindje van god heeft gewonnen................dan was het omdat ie zo eerlijk, slim, knap en vol met plannen was en daardoor won hij...natuurlijk ....jahahaa (volgens hem zelf en de febo dan)quote:Op maandag 10 maart 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, de hulptroepen zijn onderweg, kan hij die weer voor zijn karretje spannen en zelf uit de wind blijven.
De piano staat in de chill.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:04 schreef Leandra het volgende:
Daarbij... zat Amanda niet in de private te pingelen op de piano? De deur stond open, dus als Brian vanuit die geopende deur kon horen wat door Palma, Jaap en Huub gezegd werd, dan hebben Jaap en Huub ook het gepingel door die openstaande deur gehoord, en waarschijnlijk geweten dat Brian stond mee te luisteren.
Je wint dit spel niet op eerlijkheid, wel op achterbakse slimheid, en laat Brian op dat vlak nou net niets tekort komen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:03 schreef milk-shake het volgende:
[..]
maar als het kindje van god heeft gewonnen................dan was het omdat ie zo eerlijk, slim, knap en vol met plannen was en daardoor won hij...natuurlijk ....jahahaa (volgens hem zelf en de febo dan)
Amanda zat in de Chill, pianoles van Ivar.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:07 schreef Leandra het volgende:
Waar zat ze dan op te pingelen?? Wat zat ze te doen? Er was muziek in de private.
Brian was dan waarschijnlijk muziek aan het luisteren op de pc.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar zat ze dan op te pingelen?? Wat zat ze te doen? Er was muziek in de private.
Ratna post op Nowlife maar ik denk dat het weinig zin heeft. Carla bemoeit zich niet met het spel en terecht. Dit itt de Kubatzen, die altijd en overal die rat van informatie voorzien.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:09 schreef Kaat38 het volgende:
Kan iemand Ratna bereiken, ik heb geen mailadres en ik weet niet of zij hier ook komt.
Dan kan ze mams die vanavond komt voor Huub doorgeven dat brian Lieke en Selene wil uitnodigen als gastspelers!
Zou fijn zijn als Huub daar is op voorbereid.
alsof palma anders er niet achter komt wat ze hebben gezegtquote:Op maandag 10 maart 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
De rat wil nu niet praten met Amanda, José heeft pauze en luistert/kijkt wrs mee.
Ja rat, nu kun je de waarheid niet vertellen hè, over wat er echt allemaal over je gezegd is, gore lafbek.
En dat hoor je in de private helemaal??quote:Op maandag 10 maart 2008 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda zat in de Chill, pianoles van Ivar.
De audio stond op de huiskamer. Als Amanda in de Chill piano speelt met de deur open hoor je dat in de huiskamer en wrs ook in de Private.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je hier welkom!!!
Lobas sterkte straks!
Je denkt dat ze zelf niet streamen??quote:Op maandag 10 maart 2008 13:09 schreef Kaat38 het volgende:
Kan iemand Ratna bereiken, ik heb geen mailadres en ik weet niet of zij hier ook komt.
Dan kan ze mams die vanavond komt voor Huub doorgeven dat brian Lieke en Selene wil uitnodigen als gastspelers!
beequeen, ik weet het, hang ik ook uit maar haar pb box zit daar volquote:Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ratna post op Nowlife maar ik denk dat het weinig zin heeft. Carla bemoeit zich niet met het spel en terecht. Dit itt de Kubatzen, die altijd en overal die rat van informatie voorzien.
Ik neem aan van wel maar ja, soms heb je daar weinig tijd voor dus dacht even mams waarschuwen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat ze zelf niet streamen??
Gelukkig maar, viel het mee?quote:
Waar gaat het nog helemaal over?? Een bezoekje?? Geen wonder dat haar PM box op Nolife vol zit, ik zou m ook lekker vol laten lopen als ik dit soort berichten zou krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel maar ja, soms heb je daar weinig tijd voor dus dacht even mams waarschuwen.
die heb ie ook al (in verschillende variaties) 100 keer gebruiktquote:Op maandag 10 maart 2008 12:35 schreef AnTjUh het volgende:
Huub : als ik labradors zou fokken en eentje had t karakter van brian dan liet ik hem inslapen
Ik was zó blij toen ik in die stoel lag, hamertje, fotootje, wortelkanaal...enfin, ben weer pijnvrij..bedankt voor het medeleven all!!quote:
Weer???quote:Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef Leandra het volgende:
En ondertussen hebben Claire en Nicole de wereldpolitiek even besproken weer uren verprutst in de kapsalon.
Daar gaat weer een puntje voor Claire... als normaal denkend mens hou je het toch geen uren met Nicole uit??![]()
[ afbeelding ]
Ach Leandra, was goed bedoelt hoor, moet er niet aan denken dat Lieke komt als gastspeelster terwijl Huub niet de ex van van Brian mocht uitnodigen, terwijl Brian overal mee wegkomt: brieven jatten, deuren in slaan, ubs stick enz.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar gaat het nog helemaal over?? Een bezoekje?? Geen wonder dat haar PM box op Nolife vol zit, ik zou m ook lekker vol laten lopen als ik dit soort berichten zou krijgen.
In het Huub topic kan je deze tips ook melden, zijn moeder bemoeit zichquote:Op maandag 10 maart 2008 13:09 schreef Kaat38 het volgende:
Dan kan ze mams die vanavond komt voor Huub doorgeven dat brian
Lieke en Selene wil uitnodigen als gastspelers!
ach als je er beter door voelt, waarom niet ?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ach Leandra, was goed bedoelt hoor, moet er niet aan denken dat Lieke komt als gastspeelster terwijl Huub niet de ex van van Brian mocht uitnodigen, terwijl Brian overal mee wegkomt: brieven jatten, deuren in slaan, ubs stick enz.
Dan krijg ik toch de neiging even een mailtje er aan te wagen.
Als ze allebei (Huub en Brian dus) gelijk zouden worden behandeld zou ik er niet eens aan denken.
we achen ff doorquote:Op maandag 10 maart 2008 13:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach als je er beter door voelt, waarom niet ?
denk dat pappa en mamma huub zich juist heel erg met het spel bemoeienquote:Op maandag 10 maart 2008 13:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In het Huub topic kan je deze tips ook melden, zijn moeder bemoeit zich
weinig met het spel, maar ja, je kan het daar altijd melden.
Het gaat ook echt om de locatie in deze, en niet om de verspilde tijd hè.... Ze onttrekt zich wederom aan het spel door nietszeggend te gaan zitten prutsen met een gastspeler die nota bene vandaag vertrekt.....quote:Op maandag 10 maart 2008 13:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Weer???
Zo vaak en lang zit Claire anders niet in de kapsalon.
Nee, maar het is wel dezelfde rij waarin ik stond; buiten heeft hij ook foto's gemaakt, daar sta ik wel op maar ik weet niet waar ze zijn/terechtkomen.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er nog bacterien in het water zitten lees ik..
Ben jij dit toevallig?![]()
[ afbeelding ]
Van zijn moeder??quote:Op maandag 10 maart 2008 13:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat pappa en mamma huub zich juist heel erg met het spel bemoeien
van wie denk je dat het alcohol verbod afkomstig is ?
Thanks tuinfluiter, daar ook maar even neergezet enneh: nee heb je en ja kan je krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In het Huub topic kan je deze tips ook melden, zijn moeder bemoeit zich
weinig met het spel, maar ja, je kan het daar altijd melden.
Van achter. Of denk jij dat pa en ma Huub hun invloed hebben gebruikt om hun meerderjarige zoon van de alcohol af te houden?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:30 schreef Nomrc2 het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij last van trichotillomanie, want het zit op een hele vreemde plek en zijn kruin is nog helemaal bedekt.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef petraa het volgende:
Brian heeft echt een flinke kale plek op de zijkant van zijn hoofd
Shhhhhhhhhhht!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef petraa het volgende:
welk spelquote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat ook echt om de locatie in deze, en niet om de verspilde tijd hè.... Ze onttrekt zich wederom aan het spel door nietszeggend te gaan zitten prutsen met een gastspeler die nota bene vandaag vertrekt.....
En dan heb ik niet eens een hekel aan Claire, maar Huub had gisteren gelijk toen hij zich beklaagde over het feit dat ze kennelijk liever met een gastspeler zit te kletsen dan de voortgang van het spel met hem bespreekt.
Dit bedoel je?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:38 schreef mootie het volgende:
Shhhhhhhhhhht!![]()
Nou ga ik er weer op letten.
Het zal wel Huubs schuld zijn. Brian heeft natuurlijk onder de dekens de haren uit zn kop getrokken ipv de pruik van Amanda bruut van haar hoofd te trekken.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef petraa het volgende:
Zelf ook te diep in het glaasje gekeken?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Oké...quote:Op maandag 10 maart 2008 13:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
welk spel
zelfs als er nog een spel zou bestaan.....tja wat dan...
die mensen kennen elkaar nu zo goed dat ze mekaar niet meer kunnen kwetsen
info... leuk voor de streamer/ kijker
maar stel
brian weet en heeft bewijzen dat huub 2/6/2004 om 15 uur een schaap heeft geneukt
huub weet en heeft bewijzen dat brian 1/3/2003 om 12.30 een zeehond anaal genomen heeft
en dan......
6 discussies 10 tv uitzendingen einde verhaal
een zuipende huub is veel beter voor de kijkcijfers dus, voor de feboquote:
drom zei ik het ook om jou ff alert te maken!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Shhhhhhhhhhht!![]()
Nou ga ik er weer op letten.
kan die rat gelijk die irritante instabiele kutzwerver meenemen, dan kan die Mike ook eindelijk eens wat nuttigs doen in zijn leven voor anderen, ipv van slachtoffertje spelen......quote:Op maandag 10 maart 2008 13:18 schreef trettie het volgende:
Maar met een ding ben ik heel blij: Als Brian wint gaat ie naar Afrika en gaat daar arme kinderen helpen, hij wil zelf gaan timmeren daar en van alles doen.
Heel fijn voor de wereld het 3e wereld probleem opgelost door Brian Kubatz en wij verlost van Brian Kubatz!!!!!!!
Kan het nog mooier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop het, en hoop ook dat het verder gaat!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Is dat niet van het invlechten van het haar gekomen?
Mooi dat ze het maar vaker mogen invlechten!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zijn echt straatjes, alsof er een kippepootje in zijn hoofd is gebrandquote:Op maandag 10 maart 2008 13:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Skippydel heeft wel onlangs de fucking stijltang, 200graden, tegen zijn harses gehoudenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn echt straatjes, alsof er een kippepootje in zijn hoofd is gebrand
Maar zijn haar was ook als een wijk ingevlochten. Kippenpootje klinkt ontzettend voodoo. Er is iemand met zwarte krachten bezig op Brian!!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn echt straatjes, alsof er een kippepootje in zijn hoofd is gebrand
daarom gaat ie nu ff plassenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:49 schreef petraa het volgende:
Palma wil met Brian en Amanda praten. Brian: Waar zal het overgaan. Klootzak je weet het al!
Lijkt ook wel op zo'n drietandquote:Op maandag 10 maart 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar zijn haar was ook als een wijk ingevlochten. Kippenpootje klinkt ontzettend voodoo. Er is iemand met zwarte krachten bezig op Brian!!
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:51 schreef noekje het volgende:
Wil Palma nu eigenlijk zeggen dat Brian Mike niet mag gebruiken omdat ze twijfelt aan zijn geest?
Brian laat Mike toch niet los, het is zijn projectje, hij weet nooit waar hij hem nog voor kan gebruiken.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:51 schreef noekje het volgende:
Wil Palma nu eigenlijk zeggen dat Brian Mike niet mag gebruiken omdat ze twijfelt aan zijn geest?
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:49 schreef petraa het volgende:
Palma wil met Brian en Amanda praten. Brian: Waar zal het overgaan. Klootzak je weet het al!
Tja. Ze noemt ook maar even dat er een messenblok op het aanrecht staat.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:51 schreef noekje het volgende:
Tuurlijk jongen, rustig maar. Je hebt helemaal gelijk hoor. Huub zijn moeder heeft opgebeld dat hij niet meer mag drinken.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:42 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
een zuipende huub is veel beter voor de kijkcijfers dus, voor de febo
dreigt ie te gaan slaan. streamlock. niks aan het handje
das logica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |