die heb ie ook al (in verschillende variaties) 100 keer gebruiktquote:Op maandag 10 maart 2008 12:35 schreef AnTjUh het volgende:
Huub : als ik labradors zou fokken en eentje had t karakter van brian dan liet ik hem inslapen
Ik was zó blij toen ik in die stoel lag, hamertje, fotootje, wortelkanaal...enfin, ben weer pijnvrij..bedankt voor het medeleven all!!quote:
Weer???quote:Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef Leandra het volgende:
En ondertussen hebben Claire en Nicole de wereldpolitiek even besproken weer uren verprutst in de kapsalon.
Daar gaat weer een puntje voor Claire... als normaal denkend mens hou je het toch geen uren met Nicole uit??![]()
[ afbeelding ]
Ach Leandra, was goed bedoelt hoor, moet er niet aan denken dat Lieke komt als gastspeelster terwijl Huub niet de ex van van Brian mocht uitnodigen, terwijl Brian overal mee wegkomt: brieven jatten, deuren in slaan, ubs stick enz.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar gaat het nog helemaal over?? Een bezoekje?? Geen wonder dat haar PM box op Nolife vol zit, ik zou m ook lekker vol laten lopen als ik dit soort berichten zou krijgen.
In het Huub topic kan je deze tips ook melden, zijn moeder bemoeit zichquote:Op maandag 10 maart 2008 13:09 schreef Kaat38 het volgende:
Kan iemand Ratna bereiken, ik heb geen mailadres en ik weet niet of zij hier ook komt.
Dan kan ze mams die vanavond komt voor Huub doorgeven dat brian
Lieke en Selene wil uitnodigen als gastspelers!
Zou fijn zijn als Huub daar is op voorbereid.
ach als je er beter door voelt, waarom niet ?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ach Leandra, was goed bedoelt hoor, moet er niet aan denken dat Lieke komt als gastspeelster terwijl Huub niet de ex van van Brian mocht uitnodigen, terwijl Brian overal mee wegkomt: brieven jatten, deuren in slaan, ubs stick enz.
Dan krijg ik toch de neiging even een mailtje er aan te wagen.
Als ze allebei (Huub en Brian dus) gelijk zouden worden behandeld zou ik er niet eens aan denken.
we achen ff doorquote:Op maandag 10 maart 2008 13:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach als je er beter door voelt, waarom niet ?
denk dat pappa en mamma huub zich juist heel erg met het spel bemoeienquote:Op maandag 10 maart 2008 13:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In het Huub topic kan je deze tips ook melden, zijn moeder bemoeit zich
weinig met het spel, maar ja, je kan het daar altijd melden.
Het gaat ook echt om de locatie in deze, en niet om de verspilde tijd hè.... Ze onttrekt zich wederom aan het spel door nietszeggend te gaan zitten prutsen met een gastspeler die nota bene vandaag vertrekt.....quote:Op maandag 10 maart 2008 13:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Weer???
Zo vaak en lang zit Claire anders niet in de kapsalon.
Nee, maar het is wel dezelfde rij waarin ik stond; buiten heeft hij ook foto's gemaakt, daar sta ik wel op maar ik weet niet waar ze zijn/terechtkomen.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er nog bacterien in het water zitten lees ik..
Ben jij dit toevallig?![]()
[ afbeelding ]
Van zijn moeder??quote:Op maandag 10 maart 2008 13:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat pappa en mamma huub zich juist heel erg met het spel bemoeien
van wie denk je dat het alcohol verbod afkomstig is ?
Thanks tuinfluiter, daar ook maar even neergezet enneh: nee heb je en ja kan je krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In het Huub topic kan je deze tips ook melden, zijn moeder bemoeit zich
weinig met het spel, maar ja, je kan het daar altijd melden.
Van achter. Of denk jij dat pa en ma Huub hun invloed hebben gebruikt om hun meerderjarige zoon van de alcohol af te houden?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:30 schreef Nomrc2 het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij last van trichotillomanie, want het zit op een hele vreemde plek en zijn kruin is nog helemaal bedekt.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef petraa het volgende:
Brian heeft echt een flinke kale plek op de zijkant van zijn hoofd
Shhhhhhhhhhht!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef petraa het volgende:
welk spelquote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat ook echt om de locatie in deze, en niet om de verspilde tijd hè.... Ze onttrekt zich wederom aan het spel door nietszeggend te gaan zitten prutsen met een gastspeler die nota bene vandaag vertrekt.....
En dan heb ik niet eens een hekel aan Claire, maar Huub had gisteren gelijk toen hij zich beklaagde over het feit dat ze kennelijk liever met een gastspeler zit te kletsen dan de voortgang van het spel met hem bespreekt.
Dit bedoel je?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:38 schreef mootie het volgende:
Shhhhhhhhhhht!![]()
Nou ga ik er weer op letten.
Het zal wel Huubs schuld zijn. Brian heeft natuurlijk onder de dekens de haren uit zn kop getrokken ipv de pruik van Amanda bruut van haar hoofd te trekken.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef petraa het volgende:
Zelf ook te diep in het glaasje gekeken?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Oké...quote:Op maandag 10 maart 2008 13:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
welk spel
zelfs als er nog een spel zou bestaan.....tja wat dan...
die mensen kennen elkaar nu zo goed dat ze mekaar niet meer kunnen kwetsen
info... leuk voor de streamer/ kijker
maar stel
brian weet en heeft bewijzen dat huub 2/6/2004 om 15 uur een schaap heeft geneukt
huub weet en heeft bewijzen dat brian 1/3/2003 om 12.30 een zeehond anaal genomen heeft
en dan......
6 discussies 10 tv uitzendingen einde verhaal
een zuipende huub is veel beter voor de kijkcijfers dus, voor de feboquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |