Ja vast, eerst ligt het aan de aanwezigheid van Mike dat Huub en Jaap niets ondernemen tegen Brian en Amanda, maar laf op Mike losgaan, en nou ligt het ook nog een keer aan Brian dat er niets gebeurt??quote:Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen als die smerige RAT eruit zou zijn,krijg je pas een echt spel.
maar als het kindje van god heeft gewonnen................dan was het omdat ie zo eerlijk, slim, knap en vol met plannen was en daardoor won hij...natuurlijk ....jahahaa (volgens hem zelf en de febo dan)quote:Op maandag 10 maart 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, de hulptroepen zijn onderweg, kan hij die weer voor zijn karretje spannen en zelf uit de wind blijven.
De piano staat in de chill.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:04 schreef Leandra het volgende:
Daarbij... zat Amanda niet in de private te pingelen op de piano? De deur stond open, dus als Brian vanuit die geopende deur kon horen wat door Palma, Jaap en Huub gezegd werd, dan hebben Jaap en Huub ook het gepingel door die openstaande deur gehoord, en waarschijnlijk geweten dat Brian stond mee te luisteren.
Je wint dit spel niet op eerlijkheid, wel op achterbakse slimheid, en laat Brian op dat vlak nou net niets tekort komen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:03 schreef milk-shake het volgende:
[..]
maar als het kindje van god heeft gewonnen................dan was het omdat ie zo eerlijk, slim, knap en vol met plannen was en daardoor won hij...natuurlijk ....jahahaa (volgens hem zelf en de febo dan)
Amanda zat in de Chill, pianoles van Ivar.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:07 schreef Leandra het volgende:
Waar zat ze dan op te pingelen?? Wat zat ze te doen? Er was muziek in de private.
Brian was dan waarschijnlijk muziek aan het luisteren op de pc.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar zat ze dan op te pingelen?? Wat zat ze te doen? Er was muziek in de private.
Ratna post op Nowlife maar ik denk dat het weinig zin heeft. Carla bemoeit zich niet met het spel en terecht. Dit itt de Kubatzen, die altijd en overal die rat van informatie voorzien.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:09 schreef Kaat38 het volgende:
Kan iemand Ratna bereiken, ik heb geen mailadres en ik weet niet of zij hier ook komt.
Dan kan ze mams die vanavond komt voor Huub doorgeven dat brian Lieke en Selene wil uitnodigen als gastspelers!
Zou fijn zijn als Huub daar is op voorbereid.
alsof palma anders er niet achter komt wat ze hebben gezegtquote:Op maandag 10 maart 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
De rat wil nu niet praten met Amanda, José heeft pauze en luistert/kijkt wrs mee.
Ja rat, nu kun je de waarheid niet vertellen hè, over wat er echt allemaal over je gezegd is, gore lafbek.
En dat hoor je in de private helemaal??quote:Op maandag 10 maart 2008 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda zat in de Chill, pianoles van Ivar.
De audio stond op de huiskamer. Als Amanda in de Chill piano speelt met de deur open hoor je dat in de huiskamer en wrs ook in de Private.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je hier welkom!!!
Lobas sterkte straks!
Je denkt dat ze zelf niet streamen??quote:Op maandag 10 maart 2008 13:09 schreef Kaat38 het volgende:
Kan iemand Ratna bereiken, ik heb geen mailadres en ik weet niet of zij hier ook komt.
Dan kan ze mams die vanavond komt voor Huub doorgeven dat brian Lieke en Selene wil uitnodigen als gastspelers!
Zou fijn zijn als Huub daar is op voorbereid.
beequeen, ik weet het, hang ik ook uit maar haar pb box zit daar volquote:Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ratna post op Nowlife maar ik denk dat het weinig zin heeft. Carla bemoeit zich niet met het spel en terecht. Dit itt de Kubatzen, die altijd en overal die rat van informatie voorzien.
Ik neem aan van wel maar ja, soms heb je daar weinig tijd voor dus dacht even mams waarschuwen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat ze zelf niet streamen??
Gelukkig maar, viel het mee?quote:
Waar gaat het nog helemaal over?? Een bezoekje?? Geen wonder dat haar PM box op Nolife vol zit, ik zou m ook lekker vol laten lopen als ik dit soort berichten zou krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel maar ja, soms heb je daar weinig tijd voor dus dacht even mams waarschuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |