laten we hopen asapquote:Op maandag 10 maart 2008 10:48 schreef petraa het volgende:
Hoe laat vertrekt Nicole?
Oké, hoe ik ook denk over zdngmw, ik hoop dat de kinderen het fijn bij haar hebben.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:54 schreef Smash-it het volgende:
En vriendinnetje van mij geeft zoontje van zdngmw les, kinderen zijn niet afgenomen.
Hdwgmw = huub die wij g.... mag winnen of zoiets??quote:
Hmz dat snapte ik!!! maar waar staat hdwhuppelpup voor dan? We hadden zdngmw! dus ik ben benieuwd waar de lettertjes voor staan!quote:
da weet snicole zelfs nog nie..quote:Op maandag 10 maart 2008 10:48 schreef petraa het volgende:
Hoe laat vertrekt Nicole?
Hij die wel genoemd mag worden (en ja, van mij mag winnen)quote:Op maandag 10 maart 2008 10:57 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Hdwgmw = huub die wij g.... mag winnen of zoiets??
Ik zag haar gistermiddag langskomen in een of ander programma " de grootste schandalen uit 2007" of zoiets. Ze stond op plek 7, vlak achter Madonnaquote:Op maandag 10 maart 2008 10:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe het gaat met zdngmw, begreep dat ze al aardig is aangekomen en hoorde 'roddels' dat haar kindjes zijn afgenomen.
Speculatie's en speculatie's maar het zou mij niet verbazen.
Hdwgmw pingelt piano
ps: thanks voor welkom Antjuh!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hij die wel genoemd mag worden (en ja, van mij mag winnen)
Hoezoooooo is Madonna schandaligquote:Op maandag 10 maart 2008 10:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag haar gistermiddag langskomen in een of ander programma " de grootste schandalen uit 2007" of zoiets. Ze stond op plek 7, vlak achter Madonna
Tsja don't shoot mequote:
Madonna?? Wat heeft zij gedaan wat schandaliger is dan Natasia. Dat kan niet!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag haar gistermiddag langskomen in een of ander programma " de grootste schandalen uit 2007" of zoiets. Ze stond op plek 7, vlak achter Madonna
Oh ja dattuh, heel gristelijk Nederland kwam in opstand over dat concertquote:Op maandag 10 maart 2008 11:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja don't shoot meHet had iets met haar kruisgebruik tijdens de show te maken meen ik
Zal wel komen, omdat LamLul vast zit en zijn duet met Brainless niet door gaat .....quote:Op maandag 10 maart 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
Maar welke lul met vingers verzint zoiets dat die 2 ongetalenteerde nono's een liefdesduet
moeten opnemen?
Oh ja, daar was popi jopi niet zo blij mee, ik vond het een mooi nummer overigens zolang ze het niet live zingt.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja don't shoot meHet had iets met haar kruisgebruik tijdens de show te maken meen ik
Ik ken dat hele kind niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was het bijna vergeten, vanaf vanavond: http://www.100p.nl/nieuws.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |