die matten waren alleen omdat amanda ze ook heeft dus hebben ze een zg gemeenschappelijke hobbyquote:Op maandag 10 maart 2008 10:29 schreef petraa het volgende:
Ik vind Nicole zonder matjes leuker dan met matjes!
Ze slikt de pil door omdat ze niet ongesteld wilde worden in de Kooi.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:29 schreef pullup het volgende:
Nicole moet focking ongesteld worden en heeft focking onderhuidse puisten die dat bewijzen
Oh God. Na de openlijke excuses van Brian aan Amanda gisteren een volgende zet in het charmeoffensief.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:27 schreef pullup het volgende:
Brian en Amanda gaan een love nummer opnemen![]()
Vandaag gaat het geschreven worden
hahaha kokosmatten..treffende vergelijking..quote:Op maandag 10 maart 2008 10:34 schreef ericahysterica het volgende:
en dit was dus een instructie kokosmatten zetten van Teleac
ja ik ga ze ook halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goodmorning allemaal
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God. Na de openlijke excuses van Brian aan Amanda gisteren een volgende zet in het charmeoffensief.
Ik ga even mee schrijven:
A: "I will always love you"
B: "I will always love me too"
A: "You teached me how to be a real woman"
B: "And I teached you that I am the only man"
A+B: "Our love is so strong. We can't go wrong. Sometimes we fight, sometimes we cry. But we will stay together until the day we die."
B: "Till the day you die, till the day you die!"
Gaan ze dat echt doen??? Dat meen je!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
Maar welke lul met vingers verzint zoiets dat die 2 ongetalenteerde nono's een liefdesduet moeten opnemen?
Amanda vindt dat Claire enorme rimpels heeft. Moest ze even kwijt. Zegt zij met de neus-lippen-plooi van een 45 jarige.
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God. Na de openlijke excuses van Brian aan Amanda gisteren een volgende zet in het charmeoffensief.
Ik ga even mee schrijven:
A: "I will always love you"
B: "I will always love me too"
A: "You teached me how to be a real woman"
B: "And I teached you that I am the only man"
A+B: "Our love is so strong. We can't go wrong. Sometimes we fight, sometimes we cry. But we will stay together until the day we die."
B: "Till the day you die, till the day you die!"
Kaat doet graag gek dus ik zit hier wel op zn plaats vermoed ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, iedereen is welkom!!![]()
Amanda en Brian gaan een love-nummer schrijven en die gaan ze ook opnemen.
Ja ja, ik ga weer de stervende zwaan doen.
Jaja vandaag zullen we ons kunnen vermaken met de tekst die ze gaan producerenquote:Op maandag 10 maart 2008 10:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaan ze dat echt doen??? Dat meen je!!!
Thanks You! Ben al jaren lid hier hoor maar over het algemeen lurk ik mee.quote:
Johan Vlemix? Die wilde zelfs een duet opnemen (of heeft dat ook echt gedaan) met zdngmwquote:Op maandag 10 maart 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
Maar welke lul met vingers verzint zoiets dat die 2 ongetalenteerde nono's een liefdesduet moeten opnemen?
Amanda vindt dat Claire enorme rimpels heeft. Moest ze even kwijt. Zegt zij met de neus-lippen-plooi van een 45 jarige.
Ik vraag mij af hoe het gaat met zdngmw, begreep dat ze al aardig is aangekomen en hoorde 'roddels' dat haar kindjes zijn afgenomen.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Johan Vlemix? Die wilde zelfs een duet opnemen (of heeft dat ook echt gedaan) met zdngmw
Vertaling graag!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe het gaat met zdngmw, begreep dat ze al aardig is aangekomen en hoorde 'roddels' dat haar kindjes zijn afgenomen.
Speculatie's en speculatie's maar het zou mij niet verbazen.
Hdwgmw pingelt piano
Het kan zijn dat er nog bacterien in het water zitten lees ik..quote:Op maandag 10 maart 2008 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja verdikkie, ik kwam er vanochtend heel vroeg al achter. Tegen achten naar de Jumbo, hartstikke druk en spawater op. Toen 20 minuten in de rij voor de Aldi, half uur in de rij voor de kassa. Op weg naar huis riepen mensen dat we weer water hadden, lol.
Was wel heel gezellig, sommige mensen waren al 4 winkels tevergeefs af geweest.
Okay!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hij die wel genoemd mag worden ipv Zij die niet genoemd mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |