Ik zet er wel wat CP's op in.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:35 schreef Kaat38 het volgende:
Ps: even in de gaten houden of amandel weer ziek/zwak/misseljk is en blijft liggen.
Dat gegok met CP's is nieuw hier sinds ik terug ben.quote:
Die moet je verdienen. Zo heb ik bijvoorbeeld de waterleiding in Groningen gesaboteerd. Ka-ching! 500 punten!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef pullup het volgende:
Dat gegok met CP's is nieuw hier sinds ik terug ben.Hoe kom je aan die dingen ?
Scoren in de PoPo op FOK!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef pullup het volgende:
Dat gegok met CP's is nieuw hier sinds ik terug ben.Hoe kom je aan die dingen ?
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die moet je verdienen. Zo heb ik bijvoorbeeld de waterleiding in Groningen gesaboteerd. Ka-ching! 500 punten!
Ik heb blaadjes op het spoor Alkmaar-Heerhuwaard geduveld en heb nu 500 CP's.quote:
Ik luister altijd braaf naar de gesprekken tussen B en A, en dat zonder teiltje, dat moet toch ook wel 500 CP waard zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die moet je verdienen. Zo heb ik bijvoorbeeld de waterleiding in Groningen gesaboteerd. Ka-ching! 500 punten!
1000, over jezelf en 5 anderen hier naar keuze te verdelen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik luister altijd braaf naar de gesprekken tussen B en A, en dat zonder teiltje, dat moet toch ook wel 500 CP waard zijn
Alles is voor mij ,mij, mijquote:Op maandag 10 maart 2008 09:47 schreef Disana het volgende:
[..]
1000, over jezelf en 5 anderen hier naar keuze te verdelen.
Je bent zojuist onder Cc (1% = 10 cp) in de COS populariteitspoll gezakt.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles is voor mij ,mij, mij![]()
![]()
Ik wil de Cos niet in kampen verdelen![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent zojuist onder Cc (1% = 10 cp) in de COS populariteitspoll gezakt.
Ik ben niet meer kipje de achterste!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:50 schreef Disana het volgende:
Je bent zojuist onder Cc (1% = 10 cp) in de COS populariteitspoll gezakt.
Nee, maar je begrijpt dat deze Groningse niet voor je heeft gebeld.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet meer kipje de achterste!
Vannacht niet, sterf (bijna) van de pijn in mijn muil, over een uurtje gaat de beul op onderzoek uit...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:12 schreef petraa het volgende:
Lobas slaap jij ooit wel?
Jeuk is een verschijnsel dat je kan krijgen als je aan het afkicken bent.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:53 schreef pullup het volgende:
Nicole loopt al tandenpoetsend door het huis haar benige schurftarmpjes te krabben
Edit: en steekt vervolgens een sigaret op![]()
Ik hoop dat hij het vindt en gelijk kan oplossen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vannacht niet, sterf (bijna) van de pijn in mijn muil, over een uurtje gaat de beul op onderzoek uit...
sterkte...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vannacht niet, sterf (bijna) van de pijn in mijn muil, over een uurtje gaat de beul op onderzoek uit...
ik zie ze idd nog steeds niet....quote:Op maandag 10 maart 2008 10:03 schreef AnTjUh het volgende:
zijn die paupers al uit de veren??
of mogen ze weer uurtje langer blijven liggen ivm verzachtende omstandigheden?
buiten dat, als amanda eruit is hoor je haar wel, ofwel: die liggen nog plat.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:04 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik zie ze idd nog steeds niet....
en wie komen er net onder de dekens vandaan?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:04 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik zie ze idd nog steeds niet....
en ze maken ook nog geen aanstalten om eruit te komenquote:Op maandag 10 maart 2008 10:05 schreef milk-shake het volgende:
ja hoor ze liggen nog in hun bed.....
Over die laatste week?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:08 schreef noekje het volgende:
Wat zegt Huub nu weer over de stream uit doen?
vond ik ook niet erg leuk, laatste 3 dagen geen streams ofwel de 19e hebben we onze laatste streamdag.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:08 schreef noekje het volgende:
Wat zegt Huub nu weer over de stream uit doen?
Ja maar dan over 3 dagen maar het klonk meer als een idee van hem dan een besluit.quote:
Dat zou toch ook absurd zijn, als ze dat doen.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
Ja maar dan over 3 dagen maar het klonk meer als een idee van hem dan een besluit.
Maar als ze dat gaan doen dan word ik boos, jonguh!
Doe niet zo gek, iedereen is welkom!!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:25 schreef Kaat38 het volgende:
Ps: ik kom hier opeens wat meer rondrennen terwijl de kooi bijna over is maar het bevalt mij hier.
Hoop dat ik welkom ben![]()
Tuurlijk ben je hier welkom!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:25 schreef Kaat38 het volgende:
Ps: ik kom hier opeens wat meer rondrennen terwijl de kooi bijna over is maar het bevalt mij hier.
Spreekt vanzelf. Welkomquote:Op maandag 10 maart 2008 10:25 schreef Kaat38 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |