Ik zet er wel wat CP's op in.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:35 schreef Kaat38 het volgende:
Ps: even in de gaten houden of amandel weer ziek/zwak/misseljk is en blijft liggen.
Dat gegok met CP's is nieuw hier sinds ik terug ben.quote:
Die moet je verdienen. Zo heb ik bijvoorbeeld de waterleiding in Groningen gesaboteerd. Ka-ching! 500 punten!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef pullup het volgende:
Dat gegok met CP's is nieuw hier sinds ik terug ben.Hoe kom je aan die dingen ?
Scoren in de PoPo op FOK!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef pullup het volgende:
Dat gegok met CP's is nieuw hier sinds ik terug ben.Hoe kom je aan die dingen ?
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die moet je verdienen. Zo heb ik bijvoorbeeld de waterleiding in Groningen gesaboteerd. Ka-ching! 500 punten!
Ik heb blaadjes op het spoor Alkmaar-Heerhuwaard geduveld en heb nu 500 CP's.quote:
Ik luister altijd braaf naar de gesprekken tussen B en A, en dat zonder teiltje, dat moet toch ook wel 500 CP waard zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die moet je verdienen. Zo heb ik bijvoorbeeld de waterleiding in Groningen gesaboteerd. Ka-ching! 500 punten!
1000, over jezelf en 5 anderen hier naar keuze te verdelen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik luister altijd braaf naar de gesprekken tussen B en A, en dat zonder teiltje, dat moet toch ook wel 500 CP waard zijn
Alles is voor mij ,mij, mijquote:Op maandag 10 maart 2008 09:47 schreef Disana het volgende:
[..]
1000, over jezelf en 5 anderen hier naar keuze te verdelen.
Je bent zojuist onder Cc (1% = 10 cp) in de COS populariteitspoll gezakt.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles is voor mij ,mij, mij![]()
![]()
Ik wil de Cos niet in kampen verdelen![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent zojuist onder Cc (1% = 10 cp) in de COS populariteitspoll gezakt.
Ik ben niet meer kipje de achterste!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:50 schreef Disana het volgende:
Je bent zojuist onder Cc (1% = 10 cp) in de COS populariteitspoll gezakt.
Nee, maar je begrijpt dat deze Groningse niet voor je heeft gebeld.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet meer kipje de achterste!
Vannacht niet, sterf (bijna) van de pijn in mijn muil, over een uurtje gaat de beul op onderzoek uit...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:12 schreef petraa het volgende:
Lobas slaap jij ooit wel?
Jeuk is een verschijnsel dat je kan krijgen als je aan het afkicken bent.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:53 schreef pullup het volgende:
Nicole loopt al tandenpoetsend door het huis haar benige schurftarmpjes te krabben
Edit: en steekt vervolgens een sigaret op![]()
Ik hoop dat hij het vindt en gelijk kan oplossen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vannacht niet, sterf (bijna) van de pijn in mijn muil, over een uurtje gaat de beul op onderzoek uit...
sterkte...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vannacht niet, sterf (bijna) van de pijn in mijn muil, over een uurtje gaat de beul op onderzoek uit...
ik zie ze idd nog steeds niet....quote:Op maandag 10 maart 2008 10:03 schreef AnTjUh het volgende:
zijn die paupers al uit de veren??
of mogen ze weer uurtje langer blijven liggen ivm verzachtende omstandigheden?
buiten dat, als amanda eruit is hoor je haar wel, ofwel: die liggen nog plat.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:04 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik zie ze idd nog steeds niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |