Volg het niet helemaal maar zal aan mij liggenquote:Op maandag 10 maart 2008 05:27 schreef tipsch het volgende:
Nummering in orde. Strakke OP, dank Lobasca.![]()
Na 300 posts is een topic vol en sluit het automatisch, geen paniekquote:Op maandag 10 maart 2008 05:27 schreef eusjuh het volgende:
Hoezo stopt de topic ineens?Geen aankondiging of niks ...................vaag
Ohw oke.Nee van paniek geen sprake tis alleen lastig te volgen.Op andere forums lees je het van te voren mede omdat er om een topic titel gevraagd wordtquote:Op maandag 10 maart 2008 05:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na 300 posts is een topic vol en sluit het automatisch, geen paniek
Je zit op de verkeerde site te uploaden. Ga nou eens naar tinypic.com en upload je jpg plaatjes daar.quote:Op maandag 10 maart 2008 05:33 schreef eusjuh het volgende:
Jammer dat mijn caps het hier niet doen
quote:Op maandag 10 maart 2008 07:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet ik maar piesen op de kattenbak, he
Welnee. Het kan nog vele uren duren, want ze hebben het lek nog niet eens gevonden.quote:Op maandag 10 maart 2008 07:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou om 8u toch weer verholpen zijn?
In het huis slaapt iedereen nogquote:Op maandag 10 maart 2008 07:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Het kan nog vele uren duren, want ze hebben het lek nog niet eens gevonden.
Lekker veel vieze mensen op het werk vandaag
Ik kan helemaal niks, neequote:Op maandag 10 maart 2008 07:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In het huis slaapt iedereen nog
Ben je klaar mee dan! En je kunt ook geen theetje drinken zeker?
Dat wordt een washandje door de spa-blauw die je nu nog in huis hebtquote:Op maandag 10 maart 2008 07:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks, neeZodra de Jumbo open is ga ik spawater halen, wie weet hoe lang dit nog duurt.
Morgen Petraquote:Op maandag 10 maart 2008 08:37 schreef petraa het volgende:
Goeiemoggel![]()
Alles en iedereen slaapt nog.
Ben benieuwd of Palma vandaag komt!
quote:
Mogguh, poets jij altijd midden in de nacht?quote:
Ja verdikkie, ik kwam er vanochtend heel vroeg al achter. Tegen achten naar de Jumbo, hartstikke druk en spawater op. Toen 20 minuten in de rij voor de Aldi, half uur in de rij voor de kassa. Op weg naar huis riepen mensen dat we weer water hadden, lol.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:06 schreef beequeen het volgende:
OT: Arme Disana, ik hoop dat het gelukt is met het Spawater.
Dagblad van het Noorden.
Mogguh.
Goedemorgen, ja en ja. Waar ik me meer zorgen om maak is de eventuele terugkomst van Zeurlène. Ik las het in de vorige OP en begrijp niet waarom men dat denkt.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag komt die Discodame toch?
En gaat Nicole vandaag ook terug naar het kamp?
Palma is erg rustig nog, niet gezien of gehoord, wel gerammel met de potten en pannen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:14 schreef Kaat38 het volgende:
Het is weer eens wat anders he Disana, allemaal in hetzelfde schuitje schept een band
Palma al aan het gillen trouwens?
Die schrikt zich rot van de puinhoop denk ik.
Zeurlene heeft tijdens het kinderfeestje tegen Amanda gezegd, dat ze binnenkort weer een weekendje komt.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, ja en ja. Waar ik me meer zorgen om maak is de eventuele terugkomst van Zeurlène. Ik las het in de vorige OP en begrijp niet waarom men dat denkt.
Yep!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Palma is erg rustig nog, niet gezien of gehoord, wel gerammel met de potten en pannen.
Nog even OT:quote:Op maandag 10 maart 2008 09:14 schreef Kaat38 het volgende:
Het is weer eens wat anders he Disana, allemaal in hetzelfde schuitje schept een band
Palma al aan het gillen trouwens?
Die schrikt zich rot van de puinhoop denk ik.
Drie emmertjes water halen, moet ik ineens aan denken.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:11 schreef Disana het volgende:
Was wel heel gezellig, sommige mensen waren al 4 winkels tevergeefs af geweest.
Je had een tijd terug waarschijnlijk niet gedacht dat je dat ooit zou typenquote:
Klopt en soms kan ik haar niet uitstaan met haar Amsterdamse slabek maar ze heeft ook haar leuke kanten.quote:[b]Op maandag 10 maart 2008 09:25 schreef pullup het volgende:
Je had een tijd terug waarschijnlijk niet gedacht dat je dat ooit zou typen
Daarom. Eerst zien, dan geloven. Zeker met dit soort horrorscenario's.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Vorige weekeinde heeft Natasia ook gezegd dat zij langs zou komen,
nog niet gezien, Selene krijgt een hoop voor elkaar, maar ik hoop niet dat
ze weer terug keert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |