Volg het niet helemaal maar zal aan mij liggenquote:Op maandag 10 maart 2008 05:27 schreef tipsch het volgende:
Nummering in orde. Strakke OP, dank Lobasca.![]()
Na 300 posts is een topic vol en sluit het automatisch, geen paniekquote:Op maandag 10 maart 2008 05:27 schreef eusjuh het volgende:
Hoezo stopt de topic ineens?Geen aankondiging of niks ...................vaag
Ohw oke.Nee van paniek geen sprake tis alleen lastig te volgen.Op andere forums lees je het van te voren mede omdat er om een topic titel gevraagd wordtquote:Op maandag 10 maart 2008 05:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na 300 posts is een topic vol en sluit het automatisch, geen paniek
Je zit op de verkeerde site te uploaden. Ga nou eens naar tinypic.com en upload je jpg plaatjes daar.quote:Op maandag 10 maart 2008 05:33 schreef eusjuh het volgende:
Jammer dat mijn caps het hier niet doen
quote:Op maandag 10 maart 2008 07:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet ik maar piesen op de kattenbak, he
Welnee. Het kan nog vele uren duren, want ze hebben het lek nog niet eens gevonden.quote:Op maandag 10 maart 2008 07:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou om 8u toch weer verholpen zijn?
In het huis slaapt iedereen nogquote:Op maandag 10 maart 2008 07:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Het kan nog vele uren duren, want ze hebben het lek nog niet eens gevonden.
Lekker veel vieze mensen op het werk vandaag
Ik kan helemaal niks, neequote:Op maandag 10 maart 2008 07:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In het huis slaapt iedereen nog
Ben je klaar mee dan! En je kunt ook geen theetje drinken zeker?
Dat wordt een washandje door de spa-blauw die je nu nog in huis hebtquote:Op maandag 10 maart 2008 07:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks, neeZodra de Jumbo open is ga ik spawater halen, wie weet hoe lang dit nog duurt.
Morgen Petraquote:Op maandag 10 maart 2008 08:37 schreef petraa het volgende:
Goeiemoggel![]()
Alles en iedereen slaapt nog.
Ben benieuwd of Palma vandaag komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |