quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:15 schreef Marieke_B het volgende:Ik vind het wel jammer dat we JHC zo weinig zien 'plannen' . Vermoed dat Jaap en Huub wel het een en ander op stapel hebben staan (gezien de tijd dat ze gisteravond samen in een SL zaten) maar je merkt er weinig van.
Toch denk ik wel dat er achter de schermen het een ander speelt..ook uitspraken van Huub dat Jaap degene is die Lieke uiteindelijk heeft weggespeeld geeft me het idee dat Jaap en Huub ' undercover' acties doen waar wij weinig van meekrijgen..
Huub en Jaap kunnen minder plannen, ze spelen immers niet voor elkaar maar tegen elkaar, B&A daarentegen kunnen makkelijker plannen want Brian heeft in Amanda een braaf volgzaam poppetje wat alles zal doen wat hij zegt, ook als het betekent dat ze hem moet laten winnen.
Overigens, dat optreden van Huub en Brian vanavond is niet in een ziekenhuis maar een benefietconcert voor een ziekenhuis (Emma Kinderziekenhuis in A'dam), het wordt in P3 in Purmerend gehouden, en dat is als pop- en cultuurpodium een uitermate geschikte plek voor een benefiet.
Het is een initiatief van een school, dus ik ga er vanuit dat ze idd gewoon mogen gaan, zeker omdat ze kennelijk publiekstrekkers zouden moeten zijn gezien hun prominente plek op de aankondiging.
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?