Okee, ik stuur je nog een pm om eea af te stemmen. Als ik dat hier doe dan gaan andere mensen mischien ook op datzelfde tijdstip sturen en dat geeft geen zuiver beeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:21 schreef SHE het volgende:
Okidoki. Ik ben er klaar voor hoor!
Ey, een beetje credit geef je me toch wel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja da's mooi, als She nu de loterij wint komt dat ineens door jou ?
Fucking én faboulous zal je bedoelenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
Ik ben geen lid van de lotto; dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Mocht ik 'm alsnog winnen, dan is hij juist fucking fabulous
Nou, dat durf ik dan wel te beweren, dat She niet de loterij gaat winnen dmv de reiki van Vogeltjesdansquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja da's mooi, als She nu de loterij wint komt dat ineens door jou ?
Nee, dan zou je willen dat ik jou reiki had gestuurdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat durf ik dan wel te beweren, dat She niet de loterij gaat winnen dmv de reiki van Vogeltjesdans
Ha, daar had ik je beet. Ik heb je namelijk die opdracht naar jouw onderbewuste gestuurd om dat te doen. En toen je net naar het toilet ging... dat kwam door mij!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:19 schreef Xith het volgende:
Ik heb Metallinos' onbewuste gestuurd om dit topic te openen, zonder dat hij wist dat de opdracht van mij kwam!
Tja, ik ben een stier en stieren geloven nou eenmaal niet in astrologie...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:17 schreef Metallinos het volgende:
Ik heb nog niemand in deze topic gezien die met astrologie bezig is trouwens. Ik dacht dat dat hier ook best populair zou zijn en dat valt ook prima te testen online.
Lol net gebeurde er echt wat merkwaardigs op het toilet... het is dat ik niet goedgelovig ben en ik weet dat jij dit als grapje bedoelt...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:17 schreef Metallinos het volgende:
[..]
En toen je net naar het toilet ging... dat kwam door mij!![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, ik ben een stier en stieren geloven nou eenmaal niet in astrologie...
Alle mannen die in mijn klas zitten tijdens de astrologieopleiding zijn stierenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, ik ben een stier en stieren geloven nou eenmaal niet in astrologie...
Dude, echt. Mochten er testen gedaan worden moet het wel zodanig dichtgespijkerd zijn dat geen van beide partijen achteraf kunnen zeggen dat de parameters niet goed waren afgesteld.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:30 schreef Rasing het volgende:
[..]
En jij van Ero?
Er wordt te veel gepraat en te weinig getest.
Oeh, als Erodome nou niet meer over de brug komt met haar remote-viewing beweringen,quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:17 schreef jogy het volgende:
Ik heb een paar boeken besteld die over OBE's gaan en hoe die te bewerkstelligen in 90 dagen, dus mocht het me lukken dan laat ik het hier wel weten en dan valt er vast wel een mouw aan te passen qua testen.
Als ik het hele OBE ding kan laten werken bij mezelf dan wil ik zeker wel wat proberen. En ik bied me ook wel aan met het hele tarot gedoequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oeh, als Erodome nou niet meer over de brug komt met haar remote-viewing beweringen,
wil jij de test dan aan gaan ?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:19 schreef jogy het volgende:
Anders krijg je van die Randiaanse testen waar hij twee flesjes homoepatisch spul naar binnen schrokt en meld dat er niks gebeurt, zonder dus enig verstand te hebben van hoe het zou moeten werken.
De theorie van homeopathie is dat je een stof neemt die bepaalde symptomen opwekt, en die heel erg verdunt.quote:
Ja, en het idee dat je lichaam er verder nog wat mee zou moeten laat hij maar gewoon helemaal buiten beschouwing. Sorry, maar wat een hilarische test. Een beetje praktijk ervaring zou bij mij eerder het vermoeden opwekken dat je van 2 flesjes puur spul gigantisch aan de schijterij zou raken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
De theorie van homeopathie is dat je een stof neemt die bepaalde symptomen opwekt, en die heel erg verdunt.
Randi's punt was dat als dat zo zou zijn en die stof zou er nog werkzaam in zitten met die verdunning,
je die symptomen dus zou moeten krijgen als je heel veel van het middel inneemt.
(Als je het 10000 keer verdunt, maar je neemt er weer 10000 keer zo veel van, komt het netto-effect dus neer op dat er niks gebeurd is en er evenveel werkzame stof in zou moeten zitten als voor de verdunning).
Op zijn denkwijze valt niet zo veel aan te merken naar mijn mening, hij volgt de theorie van de homeopathie.
Op zijn uitvoering misschien wel
Helemaal niet ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en het idee dat je lichaam er verder nog wat mee zou moeten laat hij maar gewoon helemaal buiten beschouwing.
Precies, dat was Randi's idee dus ook - het zou toch op z'n minst IETS moeten doen !quote:Sorry, maar wat een hilarische test. Een beetje praktijk ervaring zou bij mij eerder het vermoeden opwekken dat je van 2 flesjes puur spul gigantisch aan de schijterij zou raken.
Plus al het stof van de vloer wat op die knikkers geraakt is onderweg...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:43 schreef L.Denninger het volgende:
Als ik mijn knikkerzak met 1000 knikkers over de vloer gooi, en later zoek ik alle knikkers weer bij elkaar en stop ze in de zak, dan heb ik toch weer 1000 knikkers ?
En dat is de reden waarom die 1 gram werkzame stof opeens niet meer zou werken ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Plus al het stof van de vloer wat op die knikkers geraakt is onderweg...
Dat neem jij dan aan...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom die 1 gram werkzame stof opeens niet meer zou werken ?
Of zou het kunnen komen doordat het zo ver verdund is dat er geen werkzame stof meer aanwezig is ?
We doen het in deze test juist andersom.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat neem jij dan aan...
Dat is niet de reden dat het niet meer zou werken, het is misschien de reden dat het andersom niet werkt.
Er is uit te rekenen hoeveel moleculen (ongeveer) werkzame stof er zijn, en hoeveel er nog over zijn na zo'n verdunning. Vanaf een gegeven moment is dat in zo'n homeopatisch potje gemiddeld genomen veel minder dan 1 molecuul. Daarom speelt de geheugenwerking van water ook een belangrijke rol.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat neem jij dan aan...
Dat is niet de reden dat het niet meer zou werken, het is misschien de reden dat het andersom niet werkt.
Ik heb in ieder geval zonder de afbeelding gezien te hebben 1 tarotkaart op een kast gelegd waar ik niet op kan kijken dus mocht het ooit voorkomen dat ik uit mijn lichaam floep kan ik meteen een kleine verificatie doen. En vanaf daar kijken of ik ook uit mijn kamer kan komen ( blijkt best moeilijk te zijn zover ik het gelezen heb maar komt wel goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:19 schreef L.Denninger het volgende:Jogy en ik misschien een OBE test, eens kijken of ie genoeg OB kan E'en om bij mij op bezoek te komen ofzo ?
Game on !
Oh, nee hoor, ik ben alweer een paar weken terug in het kouwe kikkerlandje,quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:56 schreef jogy het volgende:Gelukkig mag ik dan meteen richting Australië (?) om te kijken of ik je kan vinden en hoe je huis eruit ziet.
Woohoo! Scheelt weer zoekenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, ik ben alweer een paar weken terug in het kouwe kikkerlandje,
je hoeft jezelf alleen maar richting de hoofdstad te beamen !
lolquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik doe niks anders!
Kan ook niet wachten totdat iedereen glasvezel tot aan huis heeft.
Dan kan ik het nog effectiever overbrengen en weet ik zeker dat zelfs de meest skeptische mensen het zuiver zullen ontvangen en voelen!
Ja, eerst wachten tot die skeptische wetenschappers het echte werk gedaan hebben met hun glasvezel,quote:
Vetquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:57 schreef L.Denninger het volgende:
Update :
Erodome heeft contact met me opgenomen, ik heb haar de google-maps locatie en een fotootje van mijn huis gestuurd omdat ze zegt dat dat helpt bij het voorbereiden van de remote-viewing-test.
(Weliswaar niet zo'n briljante foto, maar als ie niet goed is stuur ik 'r een nieuwe / grotere / betere)
Ero is zich dus aan het voorbereiden, let the games continue !
Dit is nog maar proefdraaien, nu ben ik toch te lui om dat zo uit te gaan zoeken, maar het lijkt me leuker als voor de echte test ook bewust wat dingen worden neergelegd om dit soort dingen uit te sluiten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitkomst.![]()
Googlemaps e.d. maakt het natuurlijk ook makkelijker om eerst even een drive-by te doen op een moment dat je niet thuis bent om te kijken wat je in je kamer hebt liggen als testmateriaal... of ben ik nu te achterdochtig?![]()
Natuurlijk ben je te achterdochtig - je denkt toch niet dat ik de test aanga met een kamer die van buitenaf zichtbaar is ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitkomst.![]()
Googlemaps e.d. maakt het natuurlijk ook makkelijker om eerst even een drive-by te doen op een moment dat je niet thuis bent om te kijken wat je in je kamer hebt liggen als testmateriaal... of ben ik nu te achterdochtig?![]()
Reken maar dat als ik er dingen neerleg, het dingen zullen zijn die zo enorm out-of-place zijn dat je geen problemen zult hebben ze te onthouden - mits je ze ziet uiteraardquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:00 schreef erodome het volgende:
meeste testen wordt dan iets van kaarten ofzo neergelegd, maar het kan vanalles zijn, zolang er maar rekening mee wordt gehouden dat ik het moet kunnen onthouden zonder fotografisch geheugen.
Voor mij is dit ook een beetje een echte test, hoe je het ook wend of keert, hersenen zijn rare dingen, ze nemen veel meer op dan je je bewust van bent.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Dus je komt nu eerst alleen even spoken om te zien hoe hij woont?
Geen deadline, we begonnen hier bijna een jaar geleden over maar ze wou tijd om te oefenen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:57 schreef Prst_ het volgende:
Ah, kijk! Geen woorden maar daden! Leuk!
Is er al een deadline bepaald wanneer Erodome gezien moet hebben wat Denninger in zijn kamertje heeft liggen?
Hoeveel tijd heb je nodig om eens goed te kijken (op afstand)?
Ok, vandaar ook mijn tweede vraag over hoe lang iemand nodig heeft om ergens remote een kijkje te nemen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Geen deadline, we begonnen hier bijna een jaar geleden over maar ze wou tijd om te oefenen.
Dit wordt gewoon een goeie test, Ero zei dat ze het al kon maar op beperkte schaal, maar ze geloofde er echt in toen.
Als ze mij kan overtuigen maakt het me niet uit hoe lang het duurt, als ze me maar overtuigt.
Het enige dat ik niet wil is dat om de een of andere reden (bijvoorbeeld omdat ze niet genoeg tijd heeft gehad om voor te bereiden) er weer een excuus wordt gevonden waarom het "dit keer niet werkt, maar andere keren wel, heus!"...
Zodra ik de echte test ga doen is dat ook bindend wat mij betrefd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Geen deadline, we begonnen hier bijna een jaar geleden over maar ze wou tijd om te oefenen.
Dit wordt gewoon een goeie test, Ero zei dat ze het al kon maar op beperkte schaal, maar ze geloofde er echt in toen.
Als ze mij kan overtuigen maakt het me niet uit hoe lang het duurt, als ze me maar overtuigt.
Het enige dat ik niet wil is dat om de een of andere reden (bijvoorbeeld omdat ze niet genoeg tijd heeft gehad om voor te bereiden) er weer een excuus wordt gevonden waarom het "dit keer niet werkt, maar andere keren wel, heus!"...
Daarom gaat het verder compleet volgens haar eigen voorwaarden - dan kunnen ze mij niet verwijten dat ik tegen gewerkt heb ofzo.
Eerlijk toch ?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, ik stuur je nog een pm om eea af te stemmen. Als ik dat hier doe dan gaan andere mensen mischien ook op datzelfde tijdstip sturen en dat geeft geen zuiver beeld.
Van neem al je tijd naar gezeur over hoe lang het duurt, ok....quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:05 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb niks meer vernomen, ik denk/hoop dat Erodome aan het oefenen is.
Eind mei hopelijk...
Eerlijk gezegd vind ik het wel lang duren, een jaar geleden hield Ero bij hoog en laag vol dat ze het kon en dat het heus geen fantasie was, en dat ze het met zichzelf getest had.
We zijn nu een jaar (en geen steek) verder.
Maar ja, ik wacht wel hoor.
Ik had het ook zo verwacht maar met andere redenen als jij.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar ero is ook niet de enige hier in TRU die zegt speciale gaven te hebben. Het valt mij een beetje tegen dat verder niemand dan de uitdaging aan durft te gaan. Of zal ik eerlijk zeggen dat het precies is wat ik verwacht had![]()
Ik zeg ook niet voor niks dat ik wel wacht, en dat ben ik echt van plan.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Van neem al je tijd naar gezeur over hoe lang het duurt, ok....
Klopt, maar aan de andere kant zei je 9 maanden terug al dat je dingen zag,quote:Volgens mij heb ik vooral gezegd dat ik aan het oefenen was, ik weet niet wat je je erbij voorstelt, maar makkelijk is dit niet ofzo.
Het is niet dat ik nu ik het al geoefend heb het zo uit mijn mouw schud hoor, dat ik even 10 minuutjes tussendoor kan pakken en het dan kan doen.
Dit kost veel tijd, veel concentratie, veel moeite, het is niet iets wat je zomaar even doet.
Prima, ik wacht, maar ik vraag me alleen af wanneer ik mag opmerken dat het wel lang duurt - na 1 jaar, na 2 jaar, of mag ik er nooit wat van zeggen ?quote:Ik heb niet zo'n zin in gezeur en tikjes zo onder de gordel, dus of heb geduld zonder gezeur en getik, of vergeet het maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |