abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 12:33:43 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_57429860
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:16 schreef Rasing het volgende:

[..]

Ik niet, maar ik kan mij voorstellen dat zijn houding naar kan zijn voor believers. De hele tijd maar dezelfde (terechte) vragen blijven stellen, het paranormale enigszins in het belachelijke trekken om zijn punt te maken, en zijn constant opgewekte humeur, volgens mij kan bijvoorbeeld Summers zijn bloed wel drinken.

Ik vind dat hij sterke punten heeft, en vooral de consequenties van het paranormale waar hij mee komt zijn sterk. Waarom zou een geest geen counterstrike kunnen spelen? Waarom kun je, als je in de file staat en je telefoon bent vergeten, naar huis telepatheren dat je wat later bent met eten? Waarom heeft nog nooit iemand mijn portemonnee uit mijn achterzak getelekinetiseerd?
Hoe kom je daar nou weer bij , iemands mening zal niks afdoen aan het bestaan ervan , het zal morgen nog net zo werken als dat het gisteren deed , ik mis dus niks door iemands mening en ga niet bloeden ofzo , zelfs niet niezen , iets in het belachelijke trekken of als het echt nergens op slaat vind ik humor , dat doe ik zelf ook .
En hoe weet je dat als je in de file staat dat je niet naar huis kan telepatheren ? heb je het geprobeerd dan ,
als je niks probeerd kan het zeker niet maar dat doe je dan wel zelf .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_57437685
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:05 schreef L.Denninger het volgende:
Hop, ik ben hier niet het onderwerp van discussie, het onderwerp is het testen van bijzondere claims !

Ik wilde alleen mezelf beschikbaar stellen voor *elk* soort test, of dat nou eventueel nare gevolgen voor me zou hebben of niet maakt me niks uit want ik geloof tenslotte niet dat dat zal gebeuren, en als iemand me het tegendeel kan bewijzen neem ik het op de koop toe.

Er wordt in TRU weleens gepraat over de nare gevolgen van glaasje draaien, maar ik krijg het niet aan de praat dus nare gevolgen merk ik al helemaal niet.
Er werd ook wel eens over voodoo gepraat, wederom zeg ik - prima, als je het kunt, laat het eens op me los zodat ik er tenminste achter kom dat het werkt.

Ik wil het verder allemaal niet belachelijk maken (tenminste, niet echt ), maar ik wil gewoon verder nadenken over de gevolgen als bepaalde dingen zouden werken, en proefondervindelijk vaststellen wat de randvoorwaarden zouden zijn.
(Moet glaasjedraaien met een glas ? Heeft een muis teveel techniek om ermee te 'glaasjedraaien' ? En als we nou de helft uit een muis verwijderen, wat dan ? Waar ligt de grens, mogen er wel weerstandjes in een muis zitten of niet ? Etc.)

Ik heb liever dat het over die vragen gaat dan over mijn manier van vragen

PS.
En wat mensen over me denken moeten ze zelf weten, daar maak ik me niet echt druk om
Je bent te ongeduldig met dit soort zaken, daarom werkt het niet.

Als je wil glaasje draaien en succes wil hebben ermee, luister dan naar mijn tips
Kom thuis, eet lekker, ontspan je, ga douchen of badderen, reinig jezelf en ontspan nog meer.
Ga dan een half uurtje mediteren, dus nog meer ontspanning.
Ga dan zitten voor het glaasje draaien, wordt weer zo rustig als je kan voor je wat doet.
Vraag in alle respect of iemand wil komen praten en focus je hierop, dit laatste is erg belangerijk, blijf in die zwaar ontspannen stand, of poog zelfs de alpha hersenstand te verkrijgen(dit is het beste voor succesvol dingen doen).
Concentreer je op wat je wil, met iemand praten en neem de tijd, verwacht zeker de eerste 10 minuten niets, neem de tijd en blijf ontspannen en gefocused.

Dan werkt het stukken beter.

Nu heb ik nog 1 vraag aan jou, stel, even voor de sier nu, stel je zou wel geloven dat het werkt, zou je het dan nogsteeds ok vinden als ik bv in je huis ronddwaal?
Ik weet dat je het niet geloofd en daarom zegt doe maar wat je wil, maar wat als het wel werkt, ben je er dan nogsteeds ok mee, of denk je er dan toch anders over?

Dit laatste is erg belangerijk, bij al dit soort dingen wordt toestemming gevraagd, letterlijk, maar ook in geest, je kan een nee als antwoord krijgen, volgens de lijn van dit geheel is dat een antwoord van jouw onderbewuste of van het hogere die het geen goed idee vind(en).

Je moet er wel echt ok mee zijn, zodra ik zover ben zal ik ook wel grensen afspreken met je, als we dit doen wil ik dat je ervanuit gaat dat het kan werken en van daar uit moet je beslissen wat je ok vindt en wat niet.
Dus niet vanuit ik geloof het toch niet dus doe maar, maar vanuit stel dat hetw el werkt, ben ik er dan ok mee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 17 maart 2008 @ 21:34:07 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_57440157
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:26 schreef SHE het volgende:
Mijn geboortedatum = 26-05-1978 te Den Haag om 01.34 uur. Foto staat in boek.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik door niemand onder hypnose te krijgen ben ( geen onwil, lukt gewoon niet ) en dat Reiki ook nul, noppes, nada doet.
Ik ben dus wel sceptisch, maar sta absoluut open.

On y va
Schatteke, dat jij niets merkt van reiki wil niet zeggen dat het niets voor je doet Het is logisch dat hoe meer je je er voor afschermt door je sceptische houding, je er minder van ervaart

ontopic: ik dacht dat je ouder was
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 17 maart 2008 @ 21:35:34 #79
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_57440198
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:21 schreef Loppe het volgende:
Dit lukt nooit. Internet is te vluchtig, te onbetrouwbaar, te gemakkelijk.
Denk je dat we reiki sturen over internet?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:02:08 #80
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57446402
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Denk je dat we reiki sturen over internet?
Ik doe niks anders!
Kan ook niet wachten totdat iedereen glasvezel tot aan huis heeft.
Dan kan ik het nog effectiever overbrengen en weet ik zeker dat zelfs de meest skeptische mensen het zuiver zullen ontvangen en voelen!
pi_57447814
Gaat reiki beter over glasvezel dan over koperdraad?
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:21:15 #82
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_57540203
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:45 schreef erodome het volgende:
Dit laatste is erg belangerijk, bij al dit soort dingen wordt toestemming gevraagd, letterlijk, maar ook in geest, je kan een nee als antwoord krijgen, volgens de lijn van dit geheel is dat een antwoord van jouw onderbewuste of van het hogere die het geen goed idee vind(en).

Je moet er wel echt ok mee zijn, zodra ik zover ben zal ik ook wel grensen afspreken met je, als we dit doen wil ik dat je ervanuit gaat dat het kan werken en van daar uit moet je beslissen wat je ok vindt en wat niet.
Doe het nou maar...
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  Moderator zondag 23 maart 2008 @ 20:47:20 #83
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57566076
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 15:21 schreef Rasing het volgende:

[..]

Doe het nou maar...
Ah jij bent een kloon van denninger?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 23 maart 2008 @ 23:30:48 #84
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_57569781
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:47 schreef senesta het volgende:

[..]

Ah jij bent een kloon van denninger?
En jij van Ero?

Er wordt te veel gepraat en te weinig getest.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  maandag 24 maart 2008 @ 00:10:42 #85
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_57570739
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Ik doe niks anders!
Kan ook niet wachten totdat iedereen glasvezel tot aan huis heeft.
Dan kan ik het nog effectiever overbrengen en weet ik zeker dat zelfs de meest skeptische mensen het zuiver zullen ontvangen en voelen!

Met HSZSN kom je een eind verder dan internet hoor
pi_57589584
ik las net dit verhaal over een 'test' van speciale gaven, die onlangs live op de Indiase televisie werd uitgevoerd. Een 'tantrische tovenaar' had in een programma beweerd dat hij in 3 minuten iemand kon doden met zwarte magie. Een gast in die discussie wilde dat wel eens zien en daagde de magiër uit hem te doden op live televisie.

Na 2 uur proberen had de magiër het nog niet voor elkaar. Deze beweerde toen dat hij nog wel wat echte zwarte magie kon proberen die zeker zou werken, maar die alleen kon worden uitgevoerd als het donker was.

Helaas voor hem werd die uitdaging meteen aangenomen en werd het hele programma omgegooid om deze tweede poging ook op live televisie uit te zenden. De finale uitkomst laat zich raden. Na uren proberen was het willige slachtoffer van de bezweringen nog springlevend.

Hier meer over dit verhaal.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar die tovenaar was niet te beroerd om hetgeen hij beweerde te kunnen, ter plekke te demonstreren. Helaas voor hem bleek dat hij niet echt kon wat hij beweerde.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:28:16 #87
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_57594221
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:57 schreef Prst_ het volgende:
ik las net dit verhaal over een 'test' van speciale gaven, die onlangs live op de Indiase televisie werd uitgevoerd. Een 'tantrische tovenaar' had in een programma beweerd dat hij in 3 minuten iemand kon doden met zwarte magie. Een gast in die discussie wilde dat wel eens zien en daagde de magiër uit hem te doden op live televisie.

Na 2 uur proberen had de magiër het nog niet voor elkaar. Deze beweerde toen dat hij nog wel wat echte zwarte magie kon proberen die zeker zou werken, maar die alleen kon worden uitgevoerd als het donker was.

Helaas voor hem werd die uitdaging meteen aangenomen en werd het hele programma omgegooid om deze tweede poging ook op live televisie uit te zenden. De finale uitkomst laat zich raden. Na uren proberen was het willige slachtoffer van de bezweringen nog springlevend.

Hier meer over dit verhaal.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar die tovenaar was niet te beroerd om hetgeen hij beweerde te kunnen, ter plekke te demonstreren. Helaas voor hem bleek dat hij niet echt kon wat hij beweerde.
En dus? Dus bestaat spiritualiteit en wat daarmee samenhangt niet?

Er is gelukkig heel wat meer dan magie
pi_57594845
Waar het om gaat is dat die tovenaar een bewering deed en dat hij vervolgens werd uitgedaagd om zijn beweringen waar te maken. Iedereen kan van alles roepen, maar 'talk is cheap'. Als je beweert iets te kunnen, dan moet je dat ook laten zien. En deze meneer was niet te beroerd om dat vervolgens te proberen.

Helaas voor hem bleek hij niet echt te kunnen wat hij beweerde.
pi_57595066
Ik kwam even bijlezen maar er is nog steeds geen actie ondernomen? Wordt dit weer zo'n topic waarbij iedereen uiteindelijk terug krabbelt onder het mom 'druk', 'het werkt niet als je niet gelooft', 'heel veel mensen kunnen het wel maar ik kan het niet op afstand' etc.
Of beter nog, zeggen dat het wel gewerkt heeft maar dat de proefpersoon liegt dat hij niks gemerkt heeft.

Bij deze bied ik me ook aan in de 'alles is geoorloofd actie' van L.Denninger.
Hit me with your best shot
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:38:02 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57595356
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Schatteke, dat jij niets merkt van reiki wil niet zeggen dat het niets voor je doet Het is logisch dat hoe meer je je er voor afschermt door je sceptische houding, je er minder van ervaart

ontopic: ik dacht dat je ouder was
Ik ben niet sceptisch. Ik WIL het graag geloven. Maar wat moet ik geloven als er niets is?
Ik geef al mijn specs, wil me openstellen voor ontvangst, maar niemand doet er iets mee.
Dat valt me dan tegen. Het collectief enthousiasme is er wel als iemand iets in het wilde weg roept, maar het verdwijnt op het moment dat er iets 'gedaan' moet worden. Vind ik jammer.
Zeker omdat ik astrologie, reiki ,hypnose en aanverwanten ontzettend spannend vind, maar ik eigenlijk steeds weer tot de conclusie moet komen dat het nergens op slaat.

Ik weet het niet, ik zou zoveel minder naar het kritische neigen als men er niet zo geheimzinnig over zou doen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 13:08:59 #91
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57598011
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Je bent te ongeduldig met dit soort zaken, daarom werkt het niet.
Mja, ik vraag al tijdenlang heel geduldig of er iemand is die het em kan laten zien, want bij mij schijnt het gewoon niet te werken, wat ik ook doe

Het kan dus zijn dat het aan mij ligt, en daarom zou ik graag willen zien dat iemand anders het doet die er ervaring mee heeft.
Er zijn er tenslotte genoeg die roepen iets te kunnen, dus er zouden genoeg mensen moeten zijn die me iets kunnen laten ervaren, al was het alleen maar om me de mond te kunnen snoeren in toekomstige discussies.
Een andere reden waarom het niet werkt zou natuurlijk kunnen zijn dat het uberhaupt niet werkt.
quote:
of poog zelfs de alpha hersenstand te verkrijgen(dit is het beste voor succesvol dingen doen).
In alpha gaan is op zich geen probleem, daar heb ik zelf nog een brainmachine voor gebouwd.
(Verbazingwekkend wat je met een oude skibril, wat leds, een printerpoortuitgang en wat zelfgemaakte software kan doen )
quote:
Nu heb ik nog 1 vraag aan jou, stel, even voor de sier nu, stel je zou wel geloven dat het werkt, zou je het dan nogsteeds ok vinden als ik bv in je huis ronddwaal?
Ik weet dat je het niet geloofd en daarom zegt doe maar wat je wil, maar wat als het wel werkt, ben je er dan nogsteeds ok mee, of denk je er dan toch anders over?
Dan vind ik het ook prima, want als het wel werkt zou ik het toch niet kunnen controleren of je er wel of niet bent - voor hetzelfde geld wordt er een onzichtbaar feestje gegeven in mijn huis, ik zou 't toch nooit weten !
Als het werkt zul je elke vorm van schaamte moeten laten varen, en er simpelweg altijd vanuit moeten gaan dat je bekeken wordt.
quote:

Dus niet vanuit ik geloof het toch niet dus doe maar, maar vanuit stel dat hetw el werkt, ben ik er dan ok mee.
Als het wel werkt vind ik alles okee want dan kan ik er vanuit gaan dat ik de rest van m'n leven ook al door jan en alleman bekeken ben; dan is het enige dat ik wil dat ik 't zelf ook kan want ik wil niet achterblijven natuurlijk

[ Bericht 6% gewijzigd door _Led_ op 25-03-2008 13:36:09 ]
zzz
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:46:07 #92
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_57599840
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 10:38 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ben niet sceptisch. Ik WIL het graag geloven. Maar wat moet ik geloven als er niets is?
Ik geef al mijn specs, wil me openstellen voor ontvangst, maar niemand doet er iets mee.
Dat valt me dan tegen. Het collectief enthousiasme is er wel als iemand iets in het wilde weg roept, maar het verdwijnt op het moment dat er iets 'gedaan' moet worden. Vind ik jammer.
Zeker omdat ik astrologie, reiki ,hypnose en aanverwanten ontzettend spannend vind, maar ik eigenlijk steeds weer tot de conclusie moet komen dat het nergens op slaat.

Ik weet het niet, ik zou zoveel minder naar het kritische neigen als men er niet zo geheimzinnig over zou doen.
Okee, zullen we dan een afspraak maken dat ik je op afstand behandel?
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:49:01 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57599902
Ja!
Als je maar niets engs met me doet.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:53:47 #94
31101 _Led_
pi_57599988
Vergeet je niet van tevoren even af te spreken wat je definieert als "werken" en "niet werken" ?
zzz
pi_57600123
Excuses dat ik een tijdje niet van me heb laten horen. Ik hoopte zelf op meer initiatief van de TRU'ers om tot een simpel testopzetje te komen waarmee ze tevreden zijn en waarvan ze verwachten dat het hun gave of spirituele handeling aantoont. Dit om te voorkomen dat men zich onder druk gezet voelt of instemt met testjes waarvan men naderhand zegt dat ze het toch niet zo mee eens waren of zo. Maar misschien is het handiger als ik zelf maar meer initiatief neem en de mensen die interesse getoond hebben benader via pm of zo om tot concrete testjes te komen. Ik geef het nog even een paar dagen de tijd om mensen zelf te laten komen met testvoorstellen.

We hebben in ieder geval al een paar mensen waarbij alles op geprobeert mag worden. Dat lijkt me toch een mooie uitdaging.

Edit: Vogeltjesdans, als je bereid bent om iemand van afstand te behandelen, ben je dan ook bereid om dit gelijk te doen op een testwaardige manier? Bijvoorbeeld op een van de manieren die door mij en jogy zijn besproken of op een andere manier waarvan we in deze topic kunnen concluderen dat het echt wat aantoont?
pi_57603023
Ik wacht rustig af Metallinos, heb je al enig idee wat je gaat doen?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57603113
Ik heb Metallinos' onbewuste gestuurd om dit topic te openen, zonder dat hij wist dat de opdracht van mij kwam!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:19:59 #98
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_57603121
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 14:49 schreef SHE het volgende:
Ja!
Als je maar niets engs met me doet.
Ik word pas eng als ik mod word. Ooit.
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 14:53 schreef L.Denninger het volgende:
Vergeet je niet van tevoren even af te spreken wat je definieert als "werken" en "niet werken" ?
She mag zelf aangeven of zij enig verschil heeft opgemerkt. Ik kan niet voor haar bepalen wat er gaat gebeuren.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:21:42 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57603161
Okidoki. Ik ben er klaar voor hoor!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:26:49 #100
31101 _Led_
pi_57603264
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
She mag zelf aangeven of zij enig verschil heeft opgemerkt. Ik kan niet voor haar bepalen wat er gaat gebeuren.
Ja da's mooi, als She nu de loterij wint komt dat ineens door jou ?
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')