Correct. Al was ik al VOOR ik dit las van plan op Raf op de plek van D_A te zetten. Eer-ik is een naam die binnen KSC gekoesterd dient te wordenquote:Op zondag 9 maart 2008 14:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
MPG die leest dit vast naDat is onze wikimastert.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct. Al was ik al VOOR ik dit las van plan op Raf op de plek van D_A te zetten. Eer-ik is een naam die binnen KSC gekoesterd dient te worden
Hoi MMquote:
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct. Al was ik al VOOR ik dit las van plan op Raf op de plek van D_A te zetten. Eer-ik is een naam die binnen KSC gekoesterd dient te worden
Martquote:
quote:
klinkt goedquote:Op zondag 9 maart 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
Zelfgetrokken groentesoep en zelfgemaakte quiche met zalm, brocolli en rode ui.
Lekker.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
Ik zeg niksquote:Op zondag 9 maart 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
leg uit...quote:Op zondag 9 maart 2008 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
![]()
* DaMart heeft een erg uhm... 'verfijnde' smaak![]()
.
quote:
Hoi SF-quote:Op zondag 9 maart 2008 19:51 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi Damart Pheno Frits en Tmaatje, MM![]()
Allemaal weer aan het fokken na het eten
Puberquote:Op zondag 9 maart 2008 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
![]()
* DaMart heeft een erg uhm... 'verfijnde' smaak![]()
.
Een stoomstrijkijzer werkt ook op stoom, niet op stroom.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:59 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, ik de stoomstrijkijzer in het stopcontact gedaan, ging alles gelijk poef.
Dat is dus weggooien dat oude ding
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:08 schreef BrandX het volgende:
Koken in de afwasmachine...durf jij?
![]()
briljant, een user heeft het gewoon gedaan!
Nee hoor, maar af en toe is het weer zooooooooooooooo traag...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:15 schreef ScarFace- het volgende:
Genoeg hallo gezegd![]()
Pieken en dalen hier, mensen zeggen een paar zinnetjes en gaan weer.
Op verzoek : HALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 9 maart 2008 20:23 schreef BrandX het volgende:dag allen die mij gedag hebben gezegd en degenen die mij nog gedag gaan zeggen.
[..]
![]()
Hier staat het koken op de motor van een auto nog op de planningquote:Op zondag 9 maart 2008 20:08 schreef BrandX het volgende:
Koken in de afwasmachine...durf jij?
![]()
briljant, een user heeft het gewoon gedaan!
Beetje een zeikerd ben je welquote:Op zondag 9 maart 2008 20:15 schreef ScarFace- het volgende:
Genoeg hallo gezegd![]()
Pieken en dalen hier, mensen zeggen een paar zinnetjes en gaan weer.
Ja ik hoorde het van de week bij Evers op 538. Lijkt me super mooiquote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier staat het koken op de motor van een auto nog op de planning![]()
[ afbeelding ]
Om niet iedereen gedag te zeggenquote:
speciaal voor SF nog een extra dikke knuffel hallo!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Om niet iedereen gedag te zeggen![]()
Jij quote iemand die zegt hallo allemaal, nog een makkelijkere weg
Ik ga niet iedereen afzonderlijk gedag zeggen nee. BX heeft een speciaal plekje bij mij dus die zei ik even persoonlijk gedag middels het quoten van haar bericht en daaraan toegevoegd een zwaai- en kusemoticon.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Om niet iedereen gedag te zeggen![]()
Jij quote iemand die zegt hallo allemaal, nog een makkelijkere weg
Haha, daar was ik niet op uitquote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
speciaal voor SF nog een extra dikke knuffel hallo!![]()
Het leek ook zo van, iemand zegt hallo allemaal, jij quote het want je bent het er mee eensquote:Op zondag 9 maart 2008 20:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga niet iedereen afzonderlijk gedag zeggen nee. BX heeft een speciaal plekje bij mij dus die zei ik even persoonlijk gedag middels het quoten van haar bericht en daaraan toegevoegd een zwaai- en kusemoticon.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga niet iedereen afzonderlijk gedag zeggen nee. BX heeft een speciaal plekje bij mij dus die zei ik even persoonlijk gedag middels het quoten van haar bericht en daaraan toegevoegd een zwaai- en kusemoticon.
hey, dat je in de OP staat wil nog niet zeggen dat je volledig ingelezen ben in de historie van de KSC posters van eerste dag hèquote:Op zondag 9 maart 2008 20:48 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Het leek ook zo van, iemand zegt hallo allemaal, jij quote het want je bent het er mee eens1 klik op de knop werk
en ik danquote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
speciaal voor SF nog een extra dikke knuffel hallo!![]()
Dat deed ik niet hè, ik deed er nog wat bijquote:Op zondag 9 maart 2008 20:48 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Het leek ook zo van, iemand zegt hallo allemaal, jij quote het want je bent het er mee eens1 klik op de knop werk
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Straks heftige shit bij Wegmisbruikers
#64 postte ik hier voor het eerst.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
hey, dat je in de OP staat wil nog niet zeggen dat je volledig ingelezen ben in de historie van de KSC posters van eerste dag hè
quote:
1. later dan jijquote:Op zondag 9 maart 2008 21:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
#64 postte ik hier voor het eerst.
60 Deeltjes later dan jou maar toch, op 754 is dat niet veel.
Toen waren er nog niet zoveel chatters, dus hadden we de tijd om rustig elkaar hallo te zeggen enzulks![]()
Jij was er ook natuurlijk, je bent hier wel veel.
[..]
quote:
Dacht het nietquote:Op zondag 9 maart 2008 21:19 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Present
Hoe staat het eigenlijk met die abonnementen?
Zijn die al in de lucht?
donequote:Op zondag 9 maart 2008 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]doet es ff je hyves 'n slinger geven ipv facebook
Veel plezierquote:Op zondag 9 maart 2008 21:32 schreef ScarFace- het volgende:
Maarja ik ga nu op de bank hangen en tv kijken
KSC aan de hyvesquote:Op zondag 9 maart 2008 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]doet es ff je hyves 'n slinger geven ipv facebook
Ja dat ook. Nou ja, Whisky dan wel. Schots.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
Wat een originaliteit heeft die Basshunter toch ook he. Brengt hij een nieuw nummer uit met precies hetzelfde deuntje als zijn geile chatbot Anna.
Ja, minder dorst gelukkigquote:Op zondag 9 maart 2008 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe is het nu? Minder dorst al?
Check msn ff
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
Wat een originaliteit heeft die Basshunter toch ook he. Brengt hij een nieuw nummer uit met precies hetzelfde deuntje als zijn geile chatbot Anna.
Wat dan wel?quote:
TMFquote:Op zondag 9 maart 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik constateer alleen iets van toen ik de DVD uitzette en de tv ineens op TMF sprong.
Ja, ik kon er ook niks aan doen. Blijkbaar heb ik de tv uitgezet tijdens het zappen toen ik net daar was de vorige keerquote:
Geniaal is die man ookquote:Op zondag 9 maart 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vergelijk anders zelf maar: http://www.youtube.com/watch?v=Qkx66lcfqVE![]()
slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kon er ook niks aan doen. Blijkbaar heb ik de tv uitgezet tijdens het zappen toen ik net daar was de vorige keer.
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kon er ook niks aan doen. Blijkbaar heb ik de tv uitgezet tijdens het zappen toen ik net daar was de vorige keer.
quote:
Ik voorzie de Nederlandse versie van de gebroeders Ko al. Begint vast met:quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Geniaal is die man ook
Zo gevarieerd in zijn muziek
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorzie de Nederlandse versie van de gebroeders Ko al. Begint vast met:
Nu is ze weg
Mijn mooie bootje Anna die is weg
Ze is gaan zinken en nu heb ik vette pech.
En dat dan dertig keer achter elkaar.
Was toch gewoon een Engelse vertaling?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
Commercieel wel jaquote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Geniaal is die man ook
Zo gevarieerd in zijn muziek
Dan is het wel erg vrij vertaaldquote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was toch gewoon een Engelse vertaling?
Heel erg vrijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |