TMFquote:Op zondag 9 maart 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik constateer alleen iets van toen ik de DVD uitzette en de tv ineens op TMF sprong.
Ja, ik kon er ook niks aan doen. Blijkbaar heb ik de tv uitgezet tijdens het zappen toen ik net daar was de vorige keerquote:
Geniaal is die man ookquote:Op zondag 9 maart 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vergelijk anders zelf maar: http://www.youtube.com/watch?v=Qkx66lcfqVE![]()
slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kon er ook niks aan doen. Blijkbaar heb ik de tv uitgezet tijdens het zappen toen ik net daar was de vorige keer.
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kon er ook niks aan doen. Blijkbaar heb ik de tv uitgezet tijdens het zappen toen ik net daar was de vorige keer.
quote:
Ik voorzie de Nederlandse versie van de gebroeders Ko al. Begint vast met:quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Geniaal is die man ook
Zo gevarieerd in zijn muziek
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorzie de Nederlandse versie van de gebroeders Ko al. Begint vast met:
Nu is ze weg
Mijn mooie bootje Anna die is weg
Ze is gaan zinken en nu heb ik vette pech.
En dat dan dertig keer achter elkaar.
Was toch gewoon een Engelse vertaling?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
Wat een originaliteit heeft die Basshunter toch ook he. Brengt hij een nieuw nummer uit met precies hetzelfde deuntje als zijn geile chatbot Anna.
Commercieel wel jaquote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Geniaal is die man ook
Zo gevarieerd in zijn muziek
Dan is het wel erg vrij vertaaldquote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was toch gewoon een Engelse vertaling?
Heel erg vrijquote:
Dat is expres gebeurt om dit soort gezeur te voorkomen... dacht Lulhannes.quote:
Ja, denken is net als originaliteit voor hem: niet zijn sterkste punt, blijkbaarquote:Op zondag 9 maart 2008 22:10 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Dat is expres gebeurd om dit soort gezeur te voorkomen... dacht Lulhannes.![]()
![]()
Ajuquote:Op zondag 9 maart 2008 22:09 schreef OA het volgende:
Ik ga even douchen.![]()
Daarna ben ik weer beneden te vinden.
A demain dus!
Hmm vrij kansloos dan...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja, meer bedoeld voor de Europese markt dacht ik ergens vernomen te hebben
Slaap lekker dan maar!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:09 schreef OA het volgende:
Ik ga even douchen.![]()
Daarna ben ik weer beneden te vinden.
A demain dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |