Wie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
Wel lullig voor Barry dat hij niet mocht uitrukken
Wie in hemelsnaam is Barry?!?!?!?!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
Er zal vast nog wel een gescript brandje uitbreken zodat hij z'n kunstjes kan vertonen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
Net alsof Brood zo slecht was die kerel heeft echt wel goede nummers gemaakt!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:23 schreef Prospera het volgende:
Mike gaat weer terug in zijn verslaving met Herman Brood![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij ff heel erg hulp nodig heeft als hij daar zijn troost in zoekt
http://www.youtube.com/watch?v=Lu2FtVSQK-0
Ik denk dat ze zn naam vergeten zijn bij de brandweer.. of het addressbook was vol met namen en wisten ze niet welke ze moesten kiezenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
zo heb ik het ook begrepenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Brian: we zitten in een crisissituatie en ik ga niet meer op Mike's drankgebruik letten.
vertaling: fuck mikey, laat m optiefen
Amanda: ik zie in dit feestje weer een poging om ons aan te vallen.
vertaling: ik ben para en bang voor alles en iedereen
Echt overtuigend komt hij niet meer over........quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij heeft Mike vandaag een paar verhalen te horen gekregen, waardoor hij helemaal aan zijn geloof is gaan twijfelen.
De matten van Mannie, met de stijltang? Febo, pwetty pwease?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een gescript brandje uitbreken zodat hij z'n kunstjes kan vertonen.
blijkbaar toch buiten de poort gehoord van het plan om Amanda dronken te voeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:22 schreef tipsch het volgende:
Wat jammer dat Amanda in het feestje "een poging ziet om ons aan te vallen", eigenlijk.![]()
*knip*
enige manier voor hem om te winnen is tegen zichzelf te spelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Mike schaakt tegen zichzelf, dan win je sowieso. stomme lul
[ afbeelding ]
Gerry heeft juist een enorme hangneus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Erwin toch een vreemd hoofd, wat klopt er nou niet?
Hij doet me ook een beetje aan Beeker denken.
[ afbeelding ]
Het gaat over het verslavingsverhaal, dat hij dat mist en dat Herman hem dat gevoel weer geeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof Brood zo slecht was die kerel heeft echt wel goede nummers gemaakt!
Nee dus want ook hier krakend geluid op 4quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik dacht al dat het aan mijn pc lag
Dat zou mooi zijn! Of dat Brian z'n gitaar ontploft tijdens het plengelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De matten van Mannie, met de stijltang? Febo, pwetty pwease?
trustequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:32 schreef kahaarin het volgende:Duf, ga mijn mandje opzoeken, veel plezier nog en vast welterusten!
Dat laatste is zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:29 schreef avonne het volgende:
[..]
blijkbaar toch buiten de poort gehoord van het plan om Amanda dronken te voeren.
Het is Netty toch gelukt om bij het kinderfeestje binnen te komen
Of ze waren vanmiddag op de golfbaan, kan ook....
edit: gelukkig drinkt amanda morgen er niet minder om
Aman heeft last van een geforceerde pijpkaak en kan daarom haar mond niet meer goed dicht doen. Is een alom bekend probleem onder pijpslettenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:33 schreef Sug4r het volgende:
Amanda weer met haar hand voor haar mond terwijl ze eet.
Welterusten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:32 schreef kahaarin het volgende:Duf, ga mijn mandje opzoeken, veel plezier nog en vast welterusten!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Aman heeft last van een geforceerde pijpkaak en kan daarom haar mond niet meer goed dicht doen. Is een alom bekend probleem onder pijpsletten
Oh.. is dat het...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Aman heeft last van een geforceerde pijpkaak en kan daarom haar mond niet meer goed dicht doen. Is een alom bekend probleem onder pijpsletten
brian ging lalalala in het publiek toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |