knettergek... allebei... geen touw aan vast te knopen die gedachtengang van die simplequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
-----
Brian: we zijn goed aan het anticiperen hoe we Eric hebben weggewerkt.
Amanda: we hebben 2x een ruzie gehad de laatste 2 weken.
Brian: we zitten in een crisissituatie en ik ga niet meer op Mike's drankgebruik letten.
Amanda: ik zie in dit feestje weer een poging om ons aan te vallen.
-----
Ik postte het net, maar ik heb het van Jezus gejat (geloof ik).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef yellowfirst het volgende:
Wie zei dat ook al weer? "Laat de kinderen tot mij komen."
Ik weet het al weer, het was in ieder geval niet Brian..........
Wie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
Wel lullig voor Barry dat hij niet mocht uitrukken
Wie in hemelsnaam is Barry?!?!?!?!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
Er zal vast nog wel een gescript brandje uitbreken zodat hij z'n kunstjes kan vertonen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
Net alsof Brood zo slecht was die kerel heeft echt wel goede nummers gemaakt!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:23 schreef Prospera het volgende:
Mike gaat weer terug in zijn verslaving met Herman Brood![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij ff heel erg hulp nodig heeft als hij daar zijn troost in zoekt
http://www.youtube.com/watch?v=Lu2FtVSQK-0
Ik denk dat ze zn naam vergeten zijn bij de brandweer.. of het addressbook was vol met namen en wisten ze niet welke ze moesten kiezenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
zo heb ik het ook begrepenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Brian: we zitten in een crisissituatie en ik ga niet meer op Mike's drankgebruik letten.
vertaling: fuck mikey, laat m optiefen
Amanda: ik zie in dit feestje weer een poging om ons aan te vallen.
vertaling: ik ben para en bang voor alles en iedereen
Echt overtuigend komt hij niet meer over........quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij heeft Mike vandaag een paar verhalen te horen gekregen, waardoor hij helemaal aan zijn geloof is gaan twijfelen.
De matten van Mannie, met de stijltang? Febo, pwetty pwease?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel een gescript brandje uitbreken zodat hij z'n kunstjes kan vertonen.
blijkbaar toch buiten de poort gehoord van het plan om Amanda dronken te voeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:22 schreef tipsch het volgende:
Wat jammer dat Amanda in het feestje "een poging ziet om ons aan te vallen", eigenlijk.![]()
*knip*
enige manier voor hem om te winnen is tegen zichzelf te spelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Mike schaakt tegen zichzelf, dan win je sowieso. stomme lul
[ afbeelding ]
Gerry heeft juist een enorme hangneus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Erwin toch een vreemd hoofd, wat klopt er nou niet?
Hij doet me ook een beetje aan Beeker denken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |