En dan wordt ie gedropt in de Noordzee...oh nee, ietwat verder; Atlantische Oceaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus rat gaat met helicopter van het terrein als hij gewonnen heeft.
Prospera:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las in de vorige COS een vertaling, weet niet meer van wie, maar zoiets als : De Gouden Kooi is afgelopen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:46 schreef Prospera het volgende:
Mike: gisteren zag ik Huub induiken toen ik hem wilde slaan.
Brian in papiomento: de gouden kooi is klaar. (mike mag niet meer terrorisseren)
Ja dat kan kloppen, want volgens amanda is de overwinning aan hun toegezegd.
mooi, dan kan die nu naar huusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:57 schreef avonne het volgende:
Brian "voor mij is het een droom die uit is gekomen..."
marianna trog, is maar 11km diepquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:13 schreef ruby het volgende:
[..]
En dan wordt ie gedropt in de Noordzee...oh nee, ietwat verder; Atlantische Oceaan.
Weer een beroep dat hij zonder problemen uit kan oefenen. Het rijtje wordt wel erg lang zo.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
Py, ksssst! Ben al veel te laat met de meditatie voor vanavond.
knettergek... allebei... geen touw aan vast te knopen die gedachtengang van die simplequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
-----
Brian: we zijn goed aan het anticiperen hoe we Eric hebben weggewerkt.
Amanda: we hebben 2x een ruzie gehad de laatste 2 weken.
Brian: we zitten in een crisissituatie en ik ga niet meer op Mike's drankgebruik letten.
Amanda: ik zie in dit feestje weer een poging om ons aan te vallen.
-----
Ik postte het net, maar ik heb het van Jezus gejat (geloof ik).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef yellowfirst het volgende:
Wie zei dat ook al weer? "Laat de kinderen tot mij komen."
Ik weet het al weer, het was in ieder geval niet Brian..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |