Neuh!quote:
En hij wil niet zeggen waarom, zijn drankgebruik heeft daar niks mee te maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:41 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Je bent een volwassen man en je hebt me beloof om je handen thuis te houden. Je bent hier om te werken en niet om Huub.
Mike is op het matje geroepen, zijn baan staat op de tocht.
Nee, hij heeft niets gevraagd maar bevolen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:42 schreef avonne het volgende:
Brian "ik vraag jou niet..."
Mike "jij hebt me nooit wat gevraagd"
Zijn fantasie kent weer geen grenzen.....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:42 schreef Varen het volgende:
Brian heeft Mike nooit gevraagd om iets te doen in het spel
Bedankt! Ik heb ze ook niet meer..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
DAAROM had ik geen streams meer, nu ik rat weer zie word ik echt misselijk, wat een domme vent is dat
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef Frasier het volgende:
Waarom mag die k*nker-Antilliaan buitenlands spreken?
Omdat het een kindje van God is natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef Frasier het volgende:
Waarom mag die k*nker-Antilliaan buitenlands spreken?
Heeft hij ze ook onzedelijk betast dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:44 schreef chufi het volgende:
Brian over kinderen voor kinderen ... Huilende kids Brian Jackson taferelen etc Helemaal te gek
nee, ik denk dat Brian hem aardig onder controle heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, wie nog meer?
Bij 5 stemmen blijf ik nog even op.
AH, de gebruikelijk afzondering, zo gezelligquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:44 schreef Varen het volgende:
Brian tegen Amanda: schat kom eens, jij en ik samen
met andere woorden "val ons niet lastig"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:45 schreef Varen het volgende:
Brian: ik en Amanda, mijn hoofd zit vol met stress
Zei Bwian dat?quote:
Sjoerd heeft een pop van 15 meter geredquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:48 schreef tho_Omas het volgende:
Is er vandaag nog iets belangrijks gebeurt of is het niet de moeite?
Trouwen ho maar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: "Ik houd fokking veel van die kinderen."
"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sjoerd heeft een pop van 15 meter gered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |