Psies, ik deed hem dicht!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:51 schreef Mokum020 het volgende:
COS boycot vanaf nu, dit slaat nergens meer op.
Eensch.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:51 schreef Mokum020 het volgende:
COS boycot vanaf nu, dit slaat nergens meer op.
Onder de douche wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
De billen van Carl zijn toch niet echt het inzoomen waard
[ afbeelding ]
100% mee eensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:54 schreef mazaru het volgende:
Sorry hoor Peter, maar ik vind dit ook een waardeloze OP
Dom plaatje, domme titel
jawel hoor, is er nog eenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:56 schreef mootie het volgende:
Staat er niet nog ergens een COS in de steigers die wel ergens op slaat?
meteen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:57 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
jawel hoor, is er nog een![]()
daarheen dan maar?
Alleen de aureolen boven hun nootkoppen ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:57 schreef Marieke_B het volgende:
De kubatzen doen hun gebuikelijke ' praise the lord' script in de tuin.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:57 schreef avonne het volgende:
Brian "voor mij is het een droom die uit is gekomen..."
Die gozer komt alleen maar voor Doeku's uit zn bed of achter Mike's PSP vandaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:57 schreef avonne het volgende:
Het lukt vast dat ze het hebben over vleesetende vissen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:57 schreef Marieke_B het volgende:
De kubatzen doen hun gebuikelijke ' praise the lord' script in de tuin.
ik nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
MOcht ik kinderen hebben dan liet ik ze liever achter bij Carl Noten dan bij Brian...
en toch gaan de meeste hier verderquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:59 schreef avonne het volgende:
zit toch niet zo te zeiken over de TT (die treffend is) en een stukje kunst als OP
ON TOPIC
Intriest ja, een volwassen man ( en vrouwquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:59 schreef 2live het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het niet erger kon.
juistemquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn verdorie meer dan 5 uur buiten geweest en heen en terug in de auto kunnen praten.. Waar gaat dit nog over.. Zou het misschien gescript zijn ..?
Amanda is nog een kind en Brian kan volwassenen niet manipulerenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Intriest ja, een volwassen man ( en vrouw) die kinderlijk blij zijn om het gegil van kinderen....
\_______________/ .......kun je het daar in kwijt of.......quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:04 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt: Wij zijn Brian en Amanda en wij zijn gewoon mensen.
Ik voel me ineens heel erg misselijk worden.
Dank je wel. Voorlopig zal dat wel lukken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:06 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
\_______________/ .......kun je het daar in kwijt of.......
Dit vereist minstens, ik herhaal, minstens............3 containers........quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:04 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt: Wij zijn Brian en Amanda en wij zijn gewoon mensen.
Ik voel me ineens heel erg misselijk worden.
Zijn die teiltjes van Ruud op?? Die konden net wat meer hebben...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:06 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
\_______________/ .......kun je het daar in kwijt of.......
Inderdaad, dat noemen ze ook wel kinderlijk praten......quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:06 schreef ruby het volgende:
Waarom praten ze in derde persoon? Zijn ze niet helemaal in orde ofzo?
Ruud doet volgens mij nu in containers , met gratis een busje Poolse werknemers erbijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn die teiltjes van Ruud op?? Die konden net wat meer hebben...
niveautje 2 jarigen dan toch zeker.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Inderdaad, dat noemen ze ook wel kinderlijk praten......
Ben jij ook stoned?quote:
Is er nog een andere dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:10 schreef markisboer het volgende:
of deze?
Als het nog ff zo doorgaat dan heb ik wel een container nodig...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ruud doet volgens mij nu in containers , met gratis een busje Poolse werknemers erbij
En dan wordt ie gedropt in de Noordzee...oh nee, ietwat verder; Atlantische Oceaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus rat gaat met helicopter van het terrein als hij gewonnen heeft.
Prospera:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las in de vorige COS een vertaling, weet niet meer van wie, maar zoiets als : De Gouden Kooi is afgelopen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:46 schreef Prospera het volgende:
Mike: gisteren zag ik Huub induiken toen ik hem wilde slaan.
Brian in papiomento: de gouden kooi is klaar. (mike mag niet meer terrorisseren)
Ja dat kan kloppen, want volgens amanda is de overwinning aan hun toegezegd.
mooi, dan kan die nu naar huusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:57 schreef avonne het volgende:
marianna trog, is maar 11km diepquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:13 schreef ruby het volgende:
[..]
En dan wordt ie gedropt in de Noordzee...oh nee, ietwat verder; Atlantische Oceaan.
Weer een beroep dat hij zonder problemen uit kan oefenen. Het rijtje wordt wel erg lang zo.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
Py, ksssst! Ben al veel te laat met de meditatie voor vanavond.
knettergek... allebei... geen touw aan vast te knopen die gedachtengang van die simplequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
-----
Brian: we zijn goed aan het anticiperen hoe we Eric hebben weggewerkt.
Amanda: we hebben 2x een ruzie gehad de laatste 2 weken.
Brian: we zitten in een crisissituatie en ik ga niet meer op Mike's drankgebruik letten.
Amanda: ik zie in dit feestje weer een poging om ons aan te vallen.
-----
Ik postte het net, maar ik heb het van Jezus gejat (geloof ik).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef yellowfirst het volgende:
Wie zei dat ook al weer? "Laat de kinderen tot mij komen."
Ik weet het al weer, het was in ieder geval niet Brian..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |