Nee dus want ook hier krakend geluid op 4quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik dacht al dat het aan mijn pc lag
Dat zou mooi zijn! Of dat Brian z'n gitaar ontploft tijdens het plengelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De matten van Mannie, met de stijltang? Febo, pwetty pwease?
trustequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:32 schreef kahaarin het volgende:Duf, ga mijn mandje opzoeken, veel plezier nog en vast welterusten!
Dat laatste is zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:29 schreef avonne het volgende:
[..]
blijkbaar toch buiten de poort gehoord van het plan om Amanda dronken te voeren.
Het is Netty toch gelukt om bij het kinderfeestje binnen te komen
Of ze waren vanmiddag op de golfbaan, kan ook....
edit: gelukkig drinkt amanda morgen er niet minder om
Aman heeft last van een geforceerde pijpkaak en kan daarom haar mond niet meer goed dicht doen. Is een alom bekend probleem onder pijpslettenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:33 schreef Sug4r het volgende:
Amanda weer met haar hand voor haar mond terwijl ze eet.
Welterusten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:32 schreef kahaarin het volgende:Duf, ga mijn mandje opzoeken, veel plezier nog en vast welterusten!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Aman heeft last van een geforceerde pijpkaak en kan daarom haar mond niet meer goed dicht doen. Is een alom bekend probleem onder pijpsletten
Oh.. is dat het...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Aman heeft last van een geforceerde pijpkaak en kan daarom haar mond niet meer goed dicht doen. Is een alom bekend probleem onder pijpsletten
brian ging lalalala in het publiek toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |