Aha. Die vraag zei me helemaal niks.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:52 schreef Z het volgende:
Er is een link met de vorige vraag.
Ik vroeg ook alleen naar de naamquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij is het Danni Minogue. Maar geen idee hoe ie heet.
Lijkt mequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:04 schreef lubje25 het volgende:
Daar zingen ze wel father father in maar is niet goed denk ik.
ook father father: Keep the faith-Jon Bon Jovi
quote:The neon light, of the "Open all night",
was just in time replaced by the magic appearance of a new day-while,
a melancholic Reno was crawling on his back just in,
front of the supermarket door-way child
Madmaster +1quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Het toepasselijke (waarom anders deze vraag) 'Saturday Night' van Herman Brood...
quote:She sips her wine without a flinching
She's in controll of it all the way
Looks so good pretending that she's listening
By the time I fall asleep she's gone away
Foutje van googlequote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:32 schreef iuvenis het volgende:
"Caught can I get a witness" van Public enemy?
cafca +1quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef cafca het volgende:
Weekend Love, Golden Earring
Wie ik?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Foutje van google
oftewel 'caught' bij het vals spelen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Foutje van google
En niet voor het eerst!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Foutje van google
quote:Out there tonight
Is the night of my last got my name on
Run down my street adidas on my feet
I'm on fire
Of Korn...quote:Op zondag 9 maart 2008 11:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat moet haast wel van Run DMC zijn.
Lijkt me ook zijn laatste kans... anders mag ie wat mij betreft in de OP vermeld worden!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:39 schreef belsen het volgende:
Misschien is het handig als je de uitgebreide spelregels even doorneemt iuvenis?
Nope. Band komt uit Staines. Ik heb ze wel eens eerder gevraagd.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:01 schreef ranja het volgende:
Art Brut - Good Weekend?
Ik heb ze doorgenomen.... Mijn excuses voor mijn gedrag, zal ik vanaf nu dan maar braaf zijn?quote:Op zondag 9 maart 2008 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt me ook zijn laatste kans... anders mag ie wat mij betreft in de OP vermeld worden!
Graagquote:Op zondag 9 maart 2008 14:00 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik heb ze doorgenomen.... Mijn excuses voor mijn gedrag, zal ik vanaf nu dan maar braaf zijn?
bartrid + 1quote:Op zondag 9 maart 2008 09:37 schreef bartrid het volgende:
Don't believe the hype.
Ik ga ze in mei zien als ze It takes a nation in z'n geheel spelen.
Vertaling van wat van wie?quote:'Gekken' zei ik, 'Jullie weten niet
Dat stilte als kanker groeit.
Hoor mijn woorden ze leren je misschien iets,
Pak mijn armen ze kunnen je misschien aanraken.'
Maar mijn woorden vielen als stille regendruppels,
knars +1quote:Op maandag 10 maart 2008 00:03 schreef knars het volgende:
simon + garfunkel - sound of silence
Mijn favoriete thema bij de Nationale Popquiz en ook nu heb ik weer geen idee...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:31 schreef schaap001 het volgende:'morgeuh!
Een achterkant (letterlijk en figuurlijk)
Post de voorkant van dit album. Alleen de titel + artiest roepen levert geen punten op: post de voorkant.
Da's nou jammer, want die voorkant is er wel eentje om te onthouden!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn favoriete thema bij de Nationale Popquiz en ook nu heb ik weer geen idee...
Pssst...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Berkery het volgende:
Ween - Chocolate & Cheese?
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:31 schreef schaap001 het volgende:'morgeuh!
Alleen de titel + artiest roepen levert geen punten op: post de voorkant.
Ja, ik moet streng zijn! Geen titel roepen, maar een plaatje*** posten!quote:
Deze had ik wel geweten, ik heb hem in de kast staan.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn favoriete thema bij de Nationale Popquiz en ook nu heb ik weer geen idee...
En jij denkt dat ik bij zo'n foto de vraag nog ga lezenquote:Op maandag 10 maart 2008 10:40 schreef schaap001 het volgende:
Ja, ik moet streng zijn! Geen titel roepen, maar een plaatje*** posten!![]()
En gij denkt toch niet dat ik alleen maar naar de titel ga vragen als ik weet welke foto erbij hoort?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik bij zo'n foto de vraag nog ga lezen
Snel een andere bedacht...quote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef schaap001 het volgende:
Overigens denk ik dat het antwoord op de volgende vraag is: Power van Ice-T.
bigshadow +1quote:Op maandag 10 maart 2008 11:20 schreef bigshadow het volgende:
sleevefacing oid dacht ik
Inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2008 11:53 schreef ranja het volgende:
Sons and Daughters toch?
close genoegquote:Op maandag 10 maart 2008 14:24 schreef cafca het volgende:
Mom & Dad?
Welk nummer, van wie?quote:When the group was just starting out in 1965, their friend Barry McGuire helped them get a contract with the label he was signed to, Dunhill Records. At first, they were going to be McGuire's backing band on this track, and it was going to be the follow up single to his hit, "Eve Of Destruction." Whensang it, it became clear that
should record it themselves, so Dunhill Records used it as their first single.
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:47 schreef ranja het volgende:
The Mama's & the Papa's - California Dreaming
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef ranja het volgende:
proberen jullie nou die handtekening te lezen? dan wil ik het goed gespeld ook
TheSilentEnigma +1quote:Op maandag 10 maart 2008 21:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Chynna?
quote:Offering a complex form of metal that combined the sweeping adverturism of math rock, the oddball tempos of experimental jazz, and the stunning brutality of thrash metal,raised the bar for metal bands everywhere upon their debut.
Zo hard staat het toch niet?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:40 schreef knars het volgende:
meshuggah? ik word er in ieder geval wel mesjokke van.
Luister eens Speedball van John Zornquote:Op maandag 10 maart 2008 21:44 schreef Gambolputty het volgende:
Ik vind jazz meestal volkomen ruk, benieuwd wat expirementele jazz daar dan weer aan toevoegt
ik deins niet terug van hard, maar zo halverwege de jaren '90 was mijn muzikale belevingswereld nog niet groot genoeg om Meshuggah te kunnen waarderen. Heb er eerlijk gezegd daarna ook nooit meer moeite voor gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:43 schreef bartrid het volgende:
[..]
Zo hard staat het toch niet?
Vandaag nieuwe album binnengekregen, ik vind hem weer erg fijn.
knars +1
Of Grace Jones met 'Victor Should Have Been A Jazz Musician'...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:38 schreef belsen het volgende:The Clash - Jimmy Jazz BFI - Why not jazz (doop doop doop)
Bijna.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:50 schreef Burnett het volgende:
Neerlands Hoop
Indien niet akkoord, Neerlands Hoop Express...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:50 schreef Burnett het volgende:
Neerlands Hoop
Dit is inderdaad de Neerlands Hoop Express, met Thé Lau en Harry Heeren.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indien niet akkoord, Neerlands Hoop Express...
Dat had ik vandaag ook wel eens...quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:30 schreef Burnett het volgende:
quick - rhythm of the jungle
gloria estefan & miami sound machine - rhythm is gonna get you
snap - rhythm is a dancer
janet jackson - rhythm nation
oleta adams - rhythm of life
debarge - rhythm of the night
O, die imitatie van Robert Palmer's 'Addicted To Love'...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:24 schreef belsen het volgende:
En dan vergeten jullie allemaal René Froger - Wild rhythm.
Gebouwd op samples van The Good Men's Give it up.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die imitatie van Robert Palmer's 'Addicted To Love'...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:49 schreef cafca het volgende:
Jeff Wayne?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:19 schreef cafca het volgende:
een Wire-reincarnatie?
eeeh nee.... kijk niet naar het woord GUNquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:22 schreef cafca het volgende:
Ah, the Sex Pistols
Ja, maar DAAR is het nu een vervolgvraag op: cafca vroeg Jeffrey Lee Pierce, frontman van The Gun Club.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef bigshadow het volgende:
The gun club??
Ah, dan haak ik afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, maar DAAR is het nu een vervolgvraag op: cafca vroeg Jeffrey Lee Pierce, frontman van The Gun Club.
Dusz.
Geen Rob Halford trouwens. Een stuk rustiger.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:58 schreef knars het volgende:
Garland Jeffreys?
Laat die rebus maar! Het isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:47 schreef bigshadow het volgende:
The american music club?
Nee, ik moest aan deze band denken nav de vorige vraag.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:10 schreef schaap001 het volgende:
Matchbox Twenty?
quote:Setting up their tunes on a creative territory amid American electric rock and indie rock's mellowest tunes,ultimately present melodious and inspiring compositions also enlightened by a set of influences, including country-rock and even British pop/rock. Originally coming from Ohio, the band eventually formed in New York in the late '90s, with a five-piece lineup, embodied by brothers Scott (guitar) and Bryan Devendorf (drums), Aaron (bass) and Bryce Dessner (guitar), and by vocalist Matt Berninger.
Ik heb toen de CD gekocht en er nog een lovende review over geschreven en daarna nog maar zelden geluisterd, eik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:37 schreef Z het volgende:
Daarom vielen ze me toen ook tegen Belsen, het was na The Arcade Fire.
Ik zie geen sterren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb toen de CD gekocht en er nog een lovende review over geschreven en daarna nog maar zelden geluisterd, eik.
Dat is geen Belg.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Flip Kowlier?
Thema = Eeuwig jong...quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:44 schreef Berkery het volgende:
Alphaville - Forever young?
Daarom vroeg ik hem eerst ook met pruik.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:06 schreef cafca het volgende:
Ja, zonder pruik had ik Flip wel herkend......
dat is een stuk verder dan ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom ook niet verder dan meneer A...
quote:
quote:I feel the rain getting to my feet
I like my clothes nice and neat
Hat down over my eyes
I feel the temperature starting to rise
Iets van Iggy Popquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:59 schreef ranja het volgende:
Het orgineel is van een zanger die 2 jaar geleden een groot deel van Lowlands nog aan het bewegen kreeg. Het nummer zelf is al uit 1980 overigens.
MadMaster +1quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Mark Foggo - New Shoes?
Volgens mij kennen sommige anderen (belsen?) wel de cover-versie van Klinkhamer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Het is dat dat plaatje van die geblokte Vans er stond in combinatie met die hint over z'n Nederlands, anders had ik het nooit geweten...
Vandaar dat de tekst me al bekend voorkwam...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:25 schreef ranja het volgende:
Volgens mij kennen sommige anderen (belsen?) wel de cover-versie van Klinkhamer.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:09 schreef Z het volgende:
Hong Kong Dong
The Hustle is van Van McCoy...quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:28 schreef Neleos het volgende:
Ik wou Do The Huzzle en Polonaise Hollandaise ook nog toevoegen, maar daar weet ik geen artiesten bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |