Of Korn...quote:Op zondag 9 maart 2008 11:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat moet haast wel van Run DMC zijn.
Lijkt me ook zijn laatste kans... anders mag ie wat mij betreft in de OP vermeld worden!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:39 schreef belsen het volgende:
Misschien is het handig als je de uitgebreide spelregels even doorneemt iuvenis?
Nope. Band komt uit Staines. Ik heb ze wel eens eerder gevraagd.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:01 schreef ranja het volgende:
Art Brut - Good Weekend?
Ik heb ze doorgenomen.... Mijn excuses voor mijn gedrag, zal ik vanaf nu dan maar braaf zijn?quote:Op zondag 9 maart 2008 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt me ook zijn laatste kans... anders mag ie wat mij betreft in de OP vermeld worden!
Graagquote:Op zondag 9 maart 2008 14:00 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik heb ze doorgenomen.... Mijn excuses voor mijn gedrag, zal ik vanaf nu dan maar braaf zijn?
bartrid + 1quote:Op zondag 9 maart 2008 09:37 schreef bartrid het volgende:
Don't believe the hype.
Ik ga ze in mei zien als ze It takes a nation in z'n geheel spelen.
Vertaling van wat van wie?quote:'Gekken' zei ik, 'Jullie weten niet
Dat stilte als kanker groeit.
Hoor mijn woorden ze leren je misschien iets,
Pak mijn armen ze kunnen je misschien aanraken.'
Maar mijn woorden vielen als stille regendruppels,
knars +1quote:Op maandag 10 maart 2008 00:03 schreef knars het volgende:
simon + garfunkel - sound of silence
Mijn favoriete thema bij de Nationale Popquiz en ook nu heb ik weer geen idee...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:31 schreef schaap001 het volgende:'morgeuh!
Een achterkant (letterlijk en figuurlijk)
Post de voorkant van dit album. Alleen de titel + artiest roepen levert geen punten op: post de voorkant.
Da's nou jammer, want die voorkant is er wel eentje om te onthouden!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn favoriete thema bij de Nationale Popquiz en ook nu heb ik weer geen idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |