abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57224450

Had toch gelijk.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:48:30 #27
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_57224488
Het houdt ook nooit op bij Ajax. Wat is dit nu weer?
pi_57224496
Het is en blijft gewoon een teringzooi.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:49:26 #29
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_57224507
Zul je zien dat Jaakke nu toch blijft .
pi_57224550
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:49 schreef Mr.Mills het volgende:
Zul je zien dat Jaakke nu toch blijft .
Dat is niet door Cruijff bepaald maar door de commissie Coronel.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57224555
Cruijff
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:53:16 #32
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224575
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Again, op het moment dat Cruijff de hervormingen doorvoert is HIJ verantwoordelijk.
Dus als iets niet gaat zoals hij het voorstelt, wordt hij straks verantwoordelijk geacht voor iets wat ie zelf anders zou willen doen.
Ik vind het een moedig besluit van Cruijf.. Spijtig, dat wel. Maar als iemand tegen jou zegt dat je de vrije hand hebt en vervolgens gaat iemand er meteen tegenin, dan zou ik ook zeggen "dikke lul, 3 bier. Doe het dan lekker zelf."
Hier blijf ik bij.
Ik zou ook niet verantwoordelijk gehouden willen worden voor een beleid waar ik niet 100% achter sta. Dus in deze geef ik JC gelijk. Jammer dat Ajax weer te laf is om naar hem te luisteren. Bij Barca waren zijn adviezen ook al zo waardeloos. Ze wonnen maar 1x de CL daarna. Slecht. .
-
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:54:25 #33
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224594
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:37 schreef Againzender het volgende:
OK, ondertussen is er het nodige veranderd wat mijn inzichten betreft. Het eerste bericht had het over een verschil van inzicht met de technische staf, daarom dacht ik dat Van Basten er bij betrokken was.
Maar ondertussen zou het dus om de jeugdopleiding gaan, lijkt mij niet dat dat met Van Basten te maken heeft.

En ja, als het klopt dat hij een plan heeft, maar dat 'men' het niet wil uitvoeren, dan kan ik mij ook wel voorstellen dat je de opdracht weer teruggeeft.

Misschien doet hij dit ook wel weer met opzet, om zo de druk bij de huidige beleidsmakers op te voeren?
Er staat letterlijk "met Van Basten" in het artikel op VI.nl
-
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:55:33 #34
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224625
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:46 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Hij is gevraagd een advies te geven. Dat heeft hij gedaan, waarna de mensen die het moeten uitvoeren het naast zich neerleggen. Wat moet hij verder dan nog doen?
Hij is gevraagd hervormingen te bedenken! Als die dan niet uitgevoerd worden dan zit er idd nog maar weinig op wat je kan doen. Behalve opstappen dan.
-
pi_57224643
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:37 schreef Againzender het volgende:
OK, ondertussen is er het nodige veranderd wat mijn inzichten betreft. Het eerste bericht had het over een verschil van inzicht met de technische staf, daarom dacht ik dat Van Basten er bij betrokken was.
Maar ondertussen zou het dus om de jeugdopleiding gaan, lijkt mij niet dat dat met Van Basten te maken heeft.

En ja, als het klopt dat hij een plan heeft, maar dat 'men' het niet wil uitvoeren, dan kan ik mij ook wel voorstellen dat je de opdracht weer teruggeeft.

Misschien doet hij dit ook wel weer met opzet, om zo de druk bij de huidige beleidsmakers op te voeren?
Net op radio 1: het gaat wel om een verschil van inzicht met Van Basten. Van Basten vindt dat rigoreuze plan van Cruijff over de jeugdopleiding niet goed.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:57:26 #36
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_57224658
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat is niet door Cruijff bepaald maar door de commissie Coronel.
De commissie Coronel heeft helemaal niks bepaald.
pi_57224695
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:57 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

De commissie Coronel heeft helemaal niks bepaald.
Raad van commissarissen bedoelde ik
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:59:29 #38
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224697
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:37 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Geef toe, een hoop Ajacieden dachten dat Cruijff alles wel weer op orde zou krijgen. Helaas.
Ja. Bijna iedereen.
En dat had ie ook, dat weet ik zeker. Maar ja, als je eerste plan al van tafel wordt geveegd zou ik er verder ook nog weinig zin in hebben.
-
pi_57224713
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij is gevraagd hervormingen te bedenken! Als die dan niet uitgevoerd worden dan zit er idd nog maar weinig op wat je kan doen. Behalve opstappen dan.
Onzin, je moet draagvlak voor je hervormingen zien te verwerven. Zo werkt dat in een volwassen wereld.
pi_57224726
quote:
Stekelenburg tekent zijn nieuwe contract

Amsterdam, 07 mrt 2008
Maarten Stekelenburg ondertekende vrijdagmiddag zijn nieuwe contract. De doelman blijft tot medio 2012 aan Ajax verbonden. Vorige maand werd al overeenstemming bereikt over de verlenging.
Martin van Geel lichtte na de ondertekening toe waarom hij blij is dat Stekelenburg ook de komende vier jaar nog aan de club verbonden blijft. ,,Maarten is al jaren een betrouwbare keeper en heeft dit seizoen opnieuw progressie gemaakt”, aldus de technisch directeur. ,,Wellicht wordt hij binnenkort ook de vaste doelman van het Nederlands elftal. Natuurlijk zijn wij bij Ajax blij als we zulke spelers langer aan ons kunnen binden.”

Van Geel vindt ook dat deze contractverlenging onderstreept dat er bij Ajax goed aan de continuïteit van de selectie wordt gedacht. ,,Je hoort veel verhalen over een leegloop bij Ajax”, zegt Van Geel. ,,Maar bijna al onze spelers liggen nog voor meerdere jaren vast. Het zal voor andere clubs heel moeilijk worden om bij Ajax spelers weg te halen.”

Stekelenburg zelf legde ook nog even uit waarom hij zijn contract met twee jaar heeft laten verlengen. ,,Ik heb het gevoel dat ik nog niet klaar ben bij Ajax”, aldus de 25-jarige doelman.
Nieuwste nieuws op Ajax.nl, maarja al weken bekend
pi_57224744
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja. Bijna iedereen.
En dat had ie ook, dat weet ik zeker. Maar ja, als je eerste plan al van tafel wordt geveegd zou ik er verder ook nog weinig zin in hebben.
Ja, jij hebt ook slappe knieen. Kom op zeg, er roept 1 x iemand boe en je valt om. Dat jij het voor zo'n soort mentaliteit op neemt, zegt dan vooral veel over jezelf.

Je blijft maar de onwaarheid verkondigen dat hij alle vrijheid zou krijgen zonder daarvoor met een bron te komen. Doe dat of hou je grote woorden een beetje voor je. Ok?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:01:28 #42
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_57224745
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Net op radio 1: het gaat wel om een verschil van inzicht met Van Basten. Van Basten vindt dat rigoreuze plan van Cruijff over de jeugdopleiding niet goed.
Zag het ook bij AT5. De berichten hebben even nodig om netjes uit te kristaliseren kennelijk.

Nou ja, ze zoeken het maar ff uit

Maar wij kunnen waarschijnljik wel spelen zondag
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_57224748
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:00 schreef SCH het volgende:

Onzin, je moet draagvlak voor je hervormingen zien te verwerven. Zo werkt dat in een volwassen wereld.
En er was geen draagvlak, dus zit zijn taak er toch op?
Woo-loo-loo!
pi_57224752
Om half 6 komt er een statement op ajax.nl
pi_57224777
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:01 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

pi_57224838
Van Basten maakt zichzelf geweldig populair nu
pi_57224880
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:06 schreef Jasza het volgende:
Dat was ie toch al..
pi_57224893
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:03 schreef SCH het volgende:

Hij is gevraagd om advies te geven, niet om deel te nemen in de uitvoering. Hij heeft zijn advies kenbaar gemaakt en er wordt niet naar geluisterd. Dus wat moet hij verder dan nog doen? Gaan flipperkasten in de ArenA?

Kan je wel met je smileys gaan strooien als je daar blij van wordt, maar je kan ook gewoon antwoord geven.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:11:07 #49
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57224945
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:01 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Precies. Maar sommigen begrijpen dat niet helemaal.
His way or the high way, dat wist je toen je hem hiervoor aantrok, me dunkt.
-
pi_57224952
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:06 schreef Jasza het volgende:
Cruijff ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')