Hier verder graag: Geen reet te doen op je werk #178quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:58 schreef Houniet het volgende:
Live vanuit me werk, waar geen reet te doen is.
38.9 km – ca. 36 min.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
NouNiemand berekent de afstand met mij
Je kunt ook zelf aan het rekenen gaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het geheugen werkt prima.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:31 schreef Pheno het volgende:
Ik moet schijten.
Het is gelukt.quote:
Goedzoquote:
Keurig, dat is dan mijn vrijbrief om ook te bestellen. Even bedenken nog of ik ze ga halen of dat ik het laat opsturen. Ligt het een beetje in de buurt van het station? Oh, nee dat is Ede/Wageningen natuurlijk. Ik zie het welquote:
google mapsquote:
Ooooh, man dat deed ik vorig jaar ook alquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
google maps
tik je bijvoorbeeld Venlo in, en dan plan route naar deze bestemming, en dan vul je je eigen adres in, en dan berekent google dat
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ooooh, man dat deed ik vorig jaar ook al
Hoe is het dan erik?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik zal nog eens hier komen posten zeg...
Da's niet zo mooi, zeker niet wanneer het vrijdagavond isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveeeeel me.. En ik heb een ouderwetse moeheid/baalavond/humeurdowner.
.
Oh, had je wel ff een bakkie kunnen komen doen, ik woon er in de buurtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik een nacht goed slaap is het weer over. Ben vandaag sinds 6.00 al in de weer eigenlijk (stomme excursie naar Gouda![]()
).
Maar goes, eerst dus een nacht goed slapen, iets wat me ook niet zomaar lukt.
Hoe bedoel je?quote:
Ja, Limburgers en goede manieren...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik zal nog eens hier komen posten zeg...
Nee, daar krijg ik 'm toch niet van omhoogquote:
De theevoorraad aangevuld?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
Cool, ik heb nog even wat belangrijks gedaan voor het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |