Hoe is het dan erik?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik zal nog eens hier komen posten zeg...
Da's niet zo mooi, zeker niet wanneer het vrijdagavond isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveeeeel me.. En ik heb een ouderwetse moeheid/baalavond/humeurdowner.
.
Oh, had je wel ff een bakkie kunnen komen doen, ik woon er in de buurtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik een nacht goed slaap is het weer over. Ben vandaag sinds 6.00 al in de weer eigenlijk (stomme excursie naar Gouda![]()
).
Maar goes, eerst dus een nacht goed slapen, iets wat me ook niet zomaar lukt.
Hoe bedoel je?quote:
Ja, Limburgers en goede manieren...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik zal nog eens hier komen posten zeg...
Nee, daar krijg ik 'm toch niet van omhoogquote:
De theevoorraad aangevuld?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
Cool, ik heb nog even wat belangrijks gedaan voor het werk
Maar het past wel goed in deze SC.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, daar krijg ik 'm toch niet van omhoog
Goed bezig geweest!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
Dus ik heb mijn best gedaan, op vrijdagavond nog gewerkt.
Ik ben te goed voor deze maatschappij
Waarom mogen zij wel zo hard?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig geweest!![]()
Net een achtervolging bij wegmisbruikers. Ze zaten op een provinciale weg achter een Poolse motor aan.
Snelheden tegen 240 km/h. Rap wagentje hebben die surveillanten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |