quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Andy moet bij de kanshebbers. Mooie OP
, op tijd ook
.
Nee, de maindraw vrouwen begint op woensdag, de mannen beginnen op donderdag. Voorafgaand aan beide toernooien 2 dagen kwalificatie.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
Is het WTA-toernooi van 10-16 maart en het herentoernooi van 17 t/m 23 maart?
Bedankt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, de maindraw vrouwen begint op woensdag, de mannen beginnen op donderdag. Voorafgaand aan beide toernooien 2 dagen kwalificatie.
Dank jequote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Mooie OP weer, complimenten
Roddick heeft nog net afgedwongen om in de OP te mogen
Haase speelt kwalificatie overigens.
In Dubai vond ik Roddicks groundstrokes in de laatste drie wedstrijden heel sterk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:25 schreef TheGeneral het volgende:
Maar ik zie hem toch niet winnen of iets. Dubai is sowieso veel sneller dan de banen op IW en Miami.
Dus zijn service is in Dubai extra effectief. Als ze de ballen terug krijgen is hij in de rally veel minder dan de meeste spelers.
Op Roddick?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb gestemd![]()
Jullie raden vast niet op wie
Ja, ga er nog even serieus op in.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:34 schreef Tim86 het volgende:
no shit Sherlock..
Ja, je hebt gelijk. Als het een grap was, vind ik hem leuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:37 schreef Tim86 het volgende:
en jij gaat er weer vanuit dat mijn reactie serieus is..Moet ik dan bij elke grap die ik maak een knipoog als PI gebruiken? Dat vind ik net alsof je een grap vertelt en erbij zegt 'Dit was een grap'.
Ja, ik zie het.quote:
Ok, zie het staan achter z'n naam !quote:Op zondag 9 maart 2008 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Donald is niet out..heeft een Wildcard voor Main Draw
Je hebt gelijkquote:Op zondag 9 maart 2008 23:28 schreef Tim86 het volgende:
niks mis met sport 1..nog geen 2 tientjes in de maand..als sportliefhebber is het al de moeite waard en voor jou als better is het helemaal een aanrader
Nee, nee, hij gaat niet winnenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:52 schreef Nalbandian het volgende:
(stomme opmerking die ik jullie zal besparen)
quote:
Ze beginnen morgenavond NLtijd pas te spelen?quote:2008 Main Draws To Be Posted Monday, March 10 (WTA) and Tuesday, March 11 (ATP)
Dat is de loting.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze beginnen morgenavond NLtijd pas te spelen?
quote:
Hmm zie nog niks op Eurosport staan voor vandaag.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:52 schreef Tim86 het volgende:
vandaag beginnen de vrouwenkwalificaties..morgen de mannen.
kwalificaties worden ook nooit uitgezondenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:38 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hmm zie nog niks op Eurosport staan voor vandaag.
Even voor de duidelijkheid Timmers: ik wil deze week geen Nalby avatar zien, anders.....quote:Op maandag 10 maart 2008 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kwalificaties worden ook nooit uitgezonden
Wil JIJ geen leuke Nalby ava ?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:53 schreef kevin_ het volgende:
Hoe kom je daar aan kleinzusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Hou je wel effe in de gaten dat Andy niet te veel aces gaat slaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:38 schreef Wopper1 het volgende:
En de mannen zijn ook begonnen.
* De banen lijken me aardig snel. Zal leuk zijn voor Andy.
Gaba wint de TBquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Gaba verliest set 1 van Mirnyi met 5-7, Huta Galung kansloos achter 2-6 0-2 tegen Capdeville.
Nadal komt Tsonga al vrij snel tegen, misschien gaat hij weer stunten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:49 schreef Wopper1 het volgende:
Roddick zit niet echt super.. Federer, Davydenko en Nadal zitten toch vrij ''eenvoudig''.
Yep, vanaf zaterdag 18:00 uur en daarna nog de avondsessie (dacht vanaf 2:00 uur) Sport 1quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Genieten, en dat allemaal vanaf 18.00 NL-tijd?
Sport 1.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:08 schreef suus21 het volgende:
wordt zeker nergens live uitgezonden..?
Als je fan van hem bent, moet je wel zijn naam goed spelen hea.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef hayrabet het volgende:
ik zag nalbandian op buenos aires en copa telmex wel goed spelen dus dat beloofd wat, maar die finale heeft almagro gwn verdient hij serveerde uitstekend!!.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je fan van hem bent, moet je wel zijn naam goed spelen hea.![]()
Wanneer speelt Federer?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:22 schreef hayrabet het volgende:
[..]
al verbeterd, federer heeft de eerste ronde een bye net als nalbandian
Wow nou pas afgelopenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Nishikori wint
set en een break achter maar toch gewonnen van Niemeyer
Idd, t lijkt wel graveltennisquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wow nou pas afgelopen
2 uur en 43 minuten. Lang potje...
En jawel, simpele game lijkt het te worden en dan gebroken wordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:29 schreef Tim86 het volgende:
bizar groot verschil...had wel gedacht dat hij beter was tegen een vermoeide (tot nu toe) eendagsvlieg maar dit is wel erg easy..aan de andere kant: zo begon het gisteren ook..
*klop klop*
Ze doen het expresquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:36 schreef Tim86 het volgende:
ik wilde gaan slapen..conjo's
Ik ook, nu wordt het weel later. Grrrrrr.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:36 schreef Tim86 het volgende:
ik wilde gaan slapen..conjo's
Zou nog steeds lekker zijn. Moet hij alleen wel nog ff winnen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:38 schreef Tim86 het volgende:
ik had deze post al onder CTRL+V staan
zou lekker zijn als hij in dat stuk van Bagdatis komt...
Baghdatis vs QUALIFIER
QUALIFIER VS QUALIFIER
Ik vond dit sterk.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:32 schreef Tim86 het volgende:
conjo
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die was idd wel heul droog, ik schoot ook in de lach
Die Anderson was toch wel redelijk in vorm toch, na z'n finaleplek vorige week.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:03 schreef Ambrosius het volgende:
Goede prestatie, maar eigenlijk was die tweede set weer niet nodig zou je zeggen. Net als in de eerste ronde de eerste set dik winnen en dan de tweede lijkt 'ie z'n concentratie te verliezen.
Canas komt er alweer aan hoor, maart is zijn maand.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:49 schreef BVO het volgende:
Nou inderdaad, zeker gezien Monaco en Cañas - naar mijn mening - nog verre van hun niveau zitten.
Geen idee eigenlijk. Kiefer was al niet top en Llodra heeft weleens van die dagen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:27 schreef Tim86 het volgende:
trage baan dus wopper?
Lee eats serve volleyers for breakfastquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:31 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Kiefer was al niet top en Llodra heeft weleens van die dagen...
7-5, hij is halverwegequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef kleinzusje het volgende:
Pulease laat Stan winnen !!!
2e set verlorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu wel![]()
PestpukkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Wawa wint toch nog..gelukkig maar..ben na het terugtrekken van Frank the Tank (raden maarrrrrr) al een avatar held kwijt
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Doe dat dan meteen goed bij de aangifte.
All I need is for my man to live up to his role
5 uur geen reactie en dan in dezelfde minuutquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:37 schreef TheArt het volgende:
Haase wint met 3-6, 6-3, 6-2 van Vemic.
Dancevic neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Wawa wint toch nog..gelukkig maar..ben na het terugtrekken van Frank the Tank (raden maarrrrrr) al een avatar held kwijt
Knap hèquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5 uur geen reactie en dan in dezelfde minuut.
Volgens mij worden alle tweede ronde-partijen vrijdag en zaterdag afgewerkt. Zo spelen ook Krajicek en Haase zaterdag pas, aangezien ze niet in de OOP van vandaag staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:06 schreef Tim86 het volgende:
kan ook zondag worden..hangt van de OOP af..ze kunnen moeilijk iets van 48 wedstrijden inplannen zaterdag..
Bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:09 schreef Mindlight het volgende:
Huh? Nee hoor, tweede ronde is zaterdag en zondag voor mannen, en Federer zondag (zeer waarschijnlijk).
quote:
Oké. Ik vind de wedstrijden die vandaag op het programma staan, net als die van gisteren, niet echt spectaculair. Maar goed, dat zal komen doordat de toppers een bye hebben in de eerste ronde. Kijk ernaar uit om Federer weer te zien spelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:25 schreef APK het volgende:
Unibet gaat vanaf morgen ook streams uitzenden.
Ik zie nergens staan dat je geld op je rekening moet hebben, dus misschien is het voor geïnteresseerden de moeite om een account te maken.
Als er geld op moet is het nog geen probleem voor mij, cool dat Unibet ermee komt! (al hoop ik dat je ook zonder geld op een account kan kijken)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:25 schreef APK het volgende:
Unibet gaat vanaf morgen ook streams uitzenden.
Ik zie nergens staan dat je geld op je rekening moet hebben, dus misschien is het voor geïnteresseerden de moeite om een account te maken.
Ik ben ook benieuwd, de stream is 500kb, moet te doen zijn en anders kijk ik wel via betfair.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er geld op moet is het nog geen probleem voor mij, cool dat Unibet ermee komt! (al hoop ik dat je ook zonder geld op een account kan kijken)
Ik hoop dat je als aankomend journalist beter kunt schrijven dan je kunt lezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef suus21 het volgende:
waar is een gratis live stream te vinden?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef suus21 het volgende:
waar is een gratis live stream te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog wat streams ontdekt !!
Sop: Channel - 6029 ( Star Sports)
zonder downloads ( Makaiko)
Star Sports SEA from 21:00. Makaiko Sports from 23:30
[ Bericht 31% gewijzigd door kleinzusje op 15-03-2008 16:32:54 ]All I need is for my man to live up to his role
ik ben geen aankomend journalist en ik ben te lui om alle reacties te lezen, make a big deal of it..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je als aankomend journalist beter kunt schrijven dan je kunt lezen.
Ja, in elk geval vanaf vandaag. Maar ik ga pas vanaf morgen kijken. Ben echt benieuwd naar Federer.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:31 schreef Denewar het volgende:
sport 1 zou dit tpch ook uitzenden!
Op love gebroken in de eerste game, wat een startquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:13 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Haase.
FF warmdraaien. Hij is waarschijnlijk nog teveel opgewonden van Martins overwinning van net.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op love gebroken in de eerste game, wat een start.
Nope, Djoko.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een stream van Haase?
Hij kan de wedstrijd nog wegchoken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:46 schreef wimderon het volgende:
Niet zo flauw doen Mathieu, verlies nou maar gewoon
Zulke tactieken moeten ook alleen door een op en top professional worden gebruikt..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef TheArt het volgende:
Eerst dacht ik nog dat Robin de Martin 'wereldheld' Verkerk-tactiek toepaste door eerst de tegenstander te laten geloven dat er iets te rapen valt, en dan daarna genadeloos toe te slaan. Maar nu blijkt gewoon dat Robin een off-day heeft.
Niet opgeven, eindelijk een keer voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Robin heeft nog veel te leren, maar puik dat hij het hoofdtoernooi heeft gehaald.
Waar kijken jullie, op Unibet?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is geen topstream, maar beter dan niets.
Ik keek nergens.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Waar kijken jullie, TheGeneral en Ambrosius?
Ik kijk gewoon Sport 1. Djoko is daar te zien, hij is bijna klaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Waar kijken jullie, TheGeneral en Ambrosius?
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon Sport 1. Djoko is daar te zien, hij is bijna klaar.
Poging twee meteen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nice, Djokovic gebroken toen hij voor de wedstrijd serveerde!
Ja, helaas weer een break door Djokovic nu.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nice, Djokovic gebroken toen hij voor de wedstrijd serveerde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |