Nope, Djoko.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een stream van Haase?
Hij kan de wedstrijd nog wegchoken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:46 schreef wimderon het volgende:
Niet zo flauw doen Mathieu, verlies nou maar gewoon
Zulke tactieken moeten ook alleen door een op en top professional worden gebruikt..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef TheArt het volgende:
Eerst dacht ik nog dat Robin de Martin 'wereldheld' Verkerk-tactiek toepaste door eerst de tegenstander te laten geloven dat er iets te rapen valt, en dan daarna genadeloos toe te slaan. Maar nu blijkt gewoon dat Robin een off-day heeft.
Niet opgeven, eindelijk een keer voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Robin heeft nog veel te leren, maar puik dat hij het hoofdtoernooi heeft gehaald.
Waar kijken jullie, op Unibet?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is geen topstream, maar beter dan niets.
Ik keek nergens.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Waar kijken jullie, TheGeneral en Ambrosius?
Ik kijk gewoon Sport 1. Djoko is daar te zien, hij is bijna klaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Waar kijken jullie, TheGeneral en Ambrosius?
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon Sport 1. Djoko is daar te zien, hij is bijna klaar.
Poging twee meteen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nice, Djokovic gebroken toen hij voor de wedstrijd serveerde!
Ja, helaas weer een break door Djokovic nu.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nice, Djokovic gebroken toen hij voor de wedstrijd serveerde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |