SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu wel![]()
PestpukkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Wawa wint toch nog..gelukkig maar..ben na het terugtrekken van Frank the Tank (raden maarrrrrr) al een avatar held kwijt
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Doe dat dan meteen goed bij de aangifte.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
5 uur geen reactie en dan in dezelfde minuutquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:37 schreef TheArt het volgende:
Haase wint met 3-6, 6-3, 6-2 van Vemic.
Dancevic neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Wawa wint toch nog..gelukkig maar..ben na het terugtrekken van Frank the Tank (raden maarrrrrr) al een avatar held kwijt
Knap hèquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5 uur geen reactie en dan in dezelfde minuut.
Volgens mij worden alle tweede ronde-partijen vrijdag en zaterdag afgewerkt. Zo spelen ook Krajicek en Haase zaterdag pas, aangezien ze niet in de OOP van vandaag staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:06 schreef Tim86 het volgende:
kan ook zondag worden..hangt van de OOP af..ze kunnen moeilijk iets van 48 wedstrijden inplannen zaterdag..
Bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:09 schreef Mindlight het volgende:
Huh? Nee hoor, tweede ronde is zaterdag en zondag voor mannen, en Federer zondag (zeer waarschijnlijk).
quote:
Oké. Ik vind de wedstrijden die vandaag op het programma staan, net als die van gisteren, niet echt spectaculair. Maar goed, dat zal komen doordat de toppers een bye hebben in de eerste ronde. Kijk ernaar uit om Federer weer te zien spelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:25 schreef APK het volgende:
Unibet gaat vanaf morgen ook streams uitzenden.
Ik zie nergens staan dat je geld op je rekening moet hebben, dus misschien is het voor geïnteresseerden de moeite om een account te maken.
Als er geld op moet is het nog geen probleem voor mij, cool dat Unibet ermee komt! (al hoop ik dat je ook zonder geld op een account kan kijken)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:25 schreef APK het volgende:
Unibet gaat vanaf morgen ook streams uitzenden.
Ik zie nergens staan dat je geld op je rekening moet hebben, dus misschien is het voor geïnteresseerden de moeite om een account te maken.
Ik ben ook benieuwd, de stream is 500kb, moet te doen zijn en anders kijk ik wel via betfair.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er geld op moet is het nog geen probleem voor mij, cool dat Unibet ermee komt! (al hoop ik dat je ook zonder geld op een account kan kijken)
Ik hoop dat je als aankomend journalist beter kunt schrijven dan je kunt lezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef suus21 het volgende:
waar is een gratis live stream te vinden?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef suus21 het volgende:
waar is een gratis live stream te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog wat streams ontdekt !!
Sop: Channel - 6029 ( Star Sports)
zonder downloads ( Makaiko)
Star Sports SEA from 21:00. Makaiko Sports from 23:30
[ Bericht 31% gewijzigd door kleinzusje op 15-03-2008 16:32:54 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
ik ben geen aankomend journalist en ik ben te lui om alle reacties te lezen, make a big deal of it..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je als aankomend journalist beter kunt schrijven dan je kunt lezen.
Ja, in elk geval vanaf vandaag. Maar ik ga pas vanaf morgen kijken. Ben echt benieuwd naar Federer.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:31 schreef Denewar het volgende:
sport 1 zou dit tpch ook uitzenden!
Op love gebroken in de eerste game, wat een startquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:13 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Haase.
FF warmdraaien. Hij is waarschijnlijk nog teveel opgewonden van Martins overwinning van net.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op love gebroken in de eerste game, wat een start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |