Ja, dat kun je wel stellen ja. Ze wilde ook al onbaatzuchtig koffie drinken, dus dan is de kans groot dat ze ook wel onbaatzuchtig met haar lippen rond mijn (enorme) pé-nis zal glijden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Is het realistisch gezien ook een mogelijk onbaatzuchtige pijpster?
Als ik het in Er en Pee had geplaatst, hadden de humorvolle mods het waarschijnlijk gewoon op slot gegooid.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:43 schreef Martinoss het volgende:
alleen jammer dat het in onzin staat en het dus wss ook wel onzin is
Daar LOLde ikquote:Ik zeg tegen haar 'ja, ik kreeg zoiets mee en vond het al zo raar want ik zag dat je vriend die reep in het karretje legde toen je even niet keek..'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love's a loaded gun....
Onbaatzuchtig koffiedrinken is dus een herkenningspunt. Goed om te weten. Laat ons weten hoe het vergaat met je supermarktavontuur.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef Kreator het volgende:
Ja, dat kun je wel stellen ja. Ze wilde ook al onbaatzuchtig koffie drinken, dus dan is de kans groot dat ze ook wel onbaatzuchtig met haar lippen rond mijn (enorme) pé-nis zal glijden.
Hoi,quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:55 schreef iuvenis het volgende:
Is Krea misschien gewoon niet een no-lifende internetverslaafde die nu al dagen bezig is geweest met het bedenken van het begin van een spannend, komisch en romantisch (erotisch voor mijn part) avontuurtje?
...wil je soms dat niemand het leest?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:02 schreef l3laster het volgende:
dit soort verhalen zijn nou colum waardig..
Als jij mijn vriendin bent, waarom pijp je me dan niet onbaatzuchtig?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Insomaniac het volgende:
Heb je me daarom zo lang laten wachten?!? "Ja lief, het was heel erg druk in de supermarkt". Je loopt gvd gewoon te flirten!.
Deed ze bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als jij mijn vriendin bent, waarom pijp je me dan niet onbaatzuchtig?
Uhuhquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:23 schreef beverton het volgende:
mooie lemming is dat trouwens
Point taken...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
...wil je soms dat niemand het leest?
Ze zal er wel bijna dagelijks zijn nu, hopend en wachtend tot ze je weer tegenkomt.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:48 schreef Kreator het volgende:
Ik kon woensdag trouwens niet, dus het is afwachten of ik der nog een keer zie.
Matig Krea, heel matigquote:Op maandag 10 maart 2008 12:48 schreef Kreator het volgende:
hihiquote:
Ben je nou echt zo dom, of wil je graag zo overkomen?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:33 schreef WeebI het volgende:
hihi
Allebei!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of wil je graag zo overkomen?
Ik had iets anders te doen.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:06 schreef Trigalti het volgende:
En waarom geen kop koffie genomen?
Üpdate is anders niet de goede schrijfwijze, slimmerik.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of wil je graag zo overkomen?
Niet?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:39 schreef WeebI het volgende:
Üpdate is anders niet de goede schrijfwijze, slimmerik.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:11 schreef Flatline____ het volgende:
Dat jij geen extra accounts geregistreerd krijgt is één ding.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:44 schreef Kreator het volgende:
Kutnewbie.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:39 schreef valek het volgende:
Nou, waar blijft het vervolg?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:59 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
Goed topic god. Je bent een Krea.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:25 schreef Chewie het volgende:
Was haar naam Rondje?
slappe anticlimax...quote:Op maandag 10 maart 2008 12:48 schreef Kreator het volgende:
Half verhaal. De climax moet nog komenquote:
Van de rest van het verhaal weet ik het niet, maar mijn eierstokken en ik kunnen dit bevestigenquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
(voordat je denkt van jaja, dat zal allemaal wel....ik heb dus echt een 'mij kun je alles vertellen' hoofd en dat doen vrouwen dus ook dagelijks..
Heej!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:18 schreef Kreator het volgende:
helaas).
Zucht ik heb ook zo'n hoofd en ik en mijn hoofd zijn zo naief om er geen gebruik van te makenquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Van de rest van het verhaal weet ik het niet, maar mijn eierstokken en ik kunnen dit bevestigen![]()
[..]
Heej!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |