abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57282470
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:56 schreef rival het volgende:

[..]

rot toch gewoon van de weg malloot je lost niks op je maakt alles erger!
Omdat ik me gewoon aan de regels wil houden?
Jij (en je medestanders) weet zelf ook best dat je fout bezig bent als je je niet aan de regels wilt houden.
Die discussie over eigen regels maken moet je maar met oom agent houden als je weer eens aangehouden wordt.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_57282544
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:53 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Omdat ik me gewoon aan de regels wil houden?
Jij (en je medestanders) weet zelf ook best dat je fout bezig bent als je je niet aan de regels wilt houden.
Die discussie over eigen regels maken moet je maar met oom agent houden als je weer eens aangehouden wordt.
whahaha

jioj houd je juist niet aan de regels, je gaat expres ander verkeer hinderen. dat zeg je zelf. je gaat uiterst links blijven rijden zodat ze achter je langs moeten bij afritten en meer van dat!

daarom moeten ze jou van de weg halen
pi_57282574
als je zo graag wilt dat iederene zich aan de regels houd.

dat je geen gevaar mag veroorzaken is REGEL 1 in het verkeer. (anderen opzettelijk hinderen valt best wel onder gevaar veroorzaken)

REGEL 2!!!! is dat je rechts hoort te rijden!

denk daar eens over na met je gezeur over dat wij fout zitten!
  maandag 10 maart 2008 @ 13:21:37 #229
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57282882
Jullie zijn allemaal fout? Dus jullie moeten allemaal tegen een muur parkeren? Zoiets?

Als jullie allemaal nou gewoon zo asociaal mogelijk rijden op plekken waar ik niet ben, dan vind ik het allemaal oke. Goed? Blij? Joepie! En nu gewoon weer lief spelen in de zandbak.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_57283997
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef rival het volgende:

[..]

whahaha

jioj houd je juist niet aan de regels, je gaat expres ander verkeer hinderen. dat zeg je zelf. je gaat uiterst links blijven rijden zodat ze achter je langs moeten bij afritten en meer van dat!

daarom moeten ze jou van de weg halen
Dat is geen hinderen. Want dat linksrijden is in dat geval met 120km/u. En als jij achter mij rijdt, dan mag je enkel harder dan 60km/u en niet sneller dan 120. Dus kan je er nooit last van hebben.

Zo zou ik ook kunnen zeggen dat jij hinder veroorzaakt door met 150 op de rechterbaan te rijden. Want stel dat iemand nou net met 170 over diezelfde rechterbaan had willen rijden....dan ben jij ook hinder aan t veroorzaken..... Is natuurlijk onzin, maar het is net zoveel onzin als wat je zelf zegt.
[ afbeelding ]
  maandag 10 maart 2008 @ 15:47:15 #231
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_57285374
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:01 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Ja hij kwam mij inhalen met 1 km/u verschil. Toen liet ik even m'n gas los om hem voorbij te laten gaan. Daarop liet deze vriendelijke meneer ook zijn gas los, en bleef zo continu naast mij rijden.
Dit was bijna nog irritanter (en gevaarlijker ivm uitwijkmogelijkheden) dan het kleven, dat ik besloot terug te schakelen en flink gas bij te geven.

Maar volgens mij stond dit ook al duidelijk in de OP .
In dat soort gevallen is hij degene die een andere auto tegenkomt niet jij laat hem dus maar lekker nasst je rijden, hij is degene die een probleem krijgt niet jij.

Oh en als ze uitstappen:

+

=

Voor de volgende keer
pi_57285682
Whehe, dat is pas kort rijden..... Van a8 naar a6.
pi_57285732
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:47 schreef MewBie het volgende:

[..]

In dat soort gevallen is hij degene die een andere auto tegenkomt niet jij laat hem dus maar lekker nasst je rijden, hij is degene die een probleem krijgt niet jij.
Ja leuk, maar in die andere auto zit ook iemand die hoogstwaarschijnlijk nog niet dood wil.
pi_57285904
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:30 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Dat is geen hinderen. Want dat linksrijden is in dat geval met 120km/u. En als jij achter mij rijdt, dan mag je enkel harder dan 60km/u en niet sneller dan 120. Dus kan je er nooit last van hebben.

Zo zou ik ook kunnen zeggen dat jij hinder veroorzaakt door met 150 op de rechterbaan te rijden. Want stel dat iemand nou net met 170 over diezelfde rechterbaan had willen rijden....dan ben jij ook hinder aan t veroorzaken..... Is natuurlijk onzin, maar het is net zoveel onzin als wat je zelf zegt.
ik herhaal alleen wat je zelf zegt, dat je EXPRES mensen hinderd. dat hele science fiction verhaal wat je nu neerzet bewijst wel hoe gek je in je kop bent
  maandag 10 maart 2008 @ 16:21:27 #235
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57285990
Walter81, ik hoop dat ik jou nooit tegenkom op de snelweg, want dan ben ik er echt binnen twee seconden rechts langs. Malloten als jou zouden ze hun rijbewijs af moeten pakken. .
Kill the fish.
  maandag 10 maart 2008 @ 16:58:30 #236
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_57286735
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:06 schreef -0- het volgende:

[..]

Ja leuk, maar in die andere auto zit ook iemand die hoogstwaarschijnlijk nog niet dood wil.
En dus moet ie wel remmen
pi_57286785
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:21 schreef SuperShark het volgende:
Walter81, ik hoop dat ik jou nooit tegenkom op de snelweg, want dan ben ik er echt binnen twee seconden rechts langs. Malloten als jou zouden ze hun rijbewijs af moeten pakken. .
Ik zal naar je zwaaien als je achter me rijdt en er niet langs kan
[ afbeelding ]
  maandag 10 maart 2008 @ 17:37:01 #238
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57287356
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:01 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Ik zal naar je zwaaien als je achter me rijdt en er niet langs kan
Deal, dan zal ik een foto maken van je laatste seconden, als er een Poolse chauffeur achter je zit met haast en een slaapkop, die met 125 in aan het halen is.
Kill the fish.
pi_57288454
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:37 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Deal, dan zal ik een foto maken van je laatste seconden, als er een Poolse chauffeur achter je zit met haast en een slaapkop, die met 125 in aan het halen is.
Daar hoef het geen Pool voor te zijn hoor.. Er zijn genoeg gekken op de weg te vinden met de Nederlandse nationaliteit.
[ afbeelding ]
pi_57290171
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:30 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Als dat zou voorkomen zou ik netjes even naar rechts gaan om hem te laten passeren om vervolgens zelf lekker door te cruisen met 150..

Sorry als ik het zo zeg maar ik mag jou nu al niet meer.. Je komt behoorlijk egoistisch over.. Iedereen moet maar rekening houden met JOU..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_57291576
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef deepart het volgende:

[..]

Als dat zou voorkomen zou ik netjes even naar rechts gaan om hem te laten passeren om vervolgens zelf lekker door te cruisen met 150..

Sorry als ik het zo zeg maar ik mag jou nu al niet meer.. Je komt behoorlijk egoistisch over.. Iedereen moet maar rekening houden met JOU..
* Daeron mompelt iets over potten en ketels...

Ik geef hem groot gelijk, als ik een stoet vrachtwagens ofzo inhaal doe ik dat ook met 120, of er nu wel of niet een of andere halve zool met 120+ aan komt scheuren omdat die te laat is vertrokken.

Ik hou me aan de regels, als jij die wil overtreden moet je dat zelf weten, maar je hoeft mij er niet toe te dwingen.

Meestal laat ik ook gewoon direct het gas los als er een bumperklever achter me hangt, ik heb geen zin om, als ik een noodstop moet maken, die persoon achter in mijn kofferbak te hebben.

En dan kan je wel vrolijk roepen dat die persoon misschien wel goed oplet en door mijn auto kijkt, maar ik heb toch meer overzicht over de situatie voor mijn auto dan die persoon. En dan heb je ook nog het standaard antwoord dat je op de snelweg allemaal 120 rijdt en het wel even duurt voor je stil staat, dat mag misschien wel zijn, maar als je <10 meter achter mij hangt en ik moet remmen hang je alsnog in mijn kofferbak, hoe goed je remmen wel niet zijn en hoe goed je wel niet oplet.
pi_57292296
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef deepart het volgende:

[..]
Jij hoeft mij ook niet te mogen hoor. Ik zal er niet wakker van liggen. Ik heb naast Fok in ieder geval ook een echt leven, met mensen die mij wel mogen om wie ik ben. Jij kent mij niet en ik ken jou niet, dus hebben we verder niks met elkaar te maken. Ik zie het probleem niet.

Men hoeft niet speciaal met MIJ rekening te houden, maar als je samen op dezelfde weg rijdt, moet je rekening met ELKAAR houden. Niet ieder voor zich.

En precies wat Daeron zegt, wij hoeven ons niet op te laten jagen door een ander.
Kijk, als ik links 120 rij, en ik zou naar rechts gedwongen worden om iemand ruimte te geven die 120+ rijdt, dan word ik door je verplicht iets te doen wat ik eigenlijk niet wil doen... dus hinder je mij in het 120 links rijden. Dus wie hindert er nu wie??

Vertrek gewoon 2 minuten eerder als je zoveel haast hebt....

[ Bericht 12% gewijzigd door Walter81 op 10-03-2008 21:31:43 ]
[ afbeelding ]
pi_57294397
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:26 schreef Walter81 het volgende:

[..]

ja nerd dan heb je toch ook geen haast meer als je op tijd vertrekt
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_57294741
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:47 schreef Pharell het volgende:

[..]

ja nerd dan heb je toch ook geen haast meer als je op tijd vertrekt
JOH!!! Hoe kóm je erbij
Ik zal m speciaal voor jou uitleggen : Als je daardoor geen haast meer hebt, dan hoef je ook niet te hard te gaan rijden, bumperkleven en last hebben van mensen die zich wél gedragen
[ afbeelding ]
pi_57295598
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:26 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Jij hoeft mij ook niet te mogen hoor. Ik zal er niet wakker van liggen. Ik heb naast Fok in ieder geval ook een echt leven, met mensen die mij wel mogen om wie ik ben. Jij kent mij niet en ik ken jou niet, dus hebben we verder niks met elkaar te maken. Ik zie het probleem niet.

Men hoeft niet speciaal met MIJ rekening te houden, maar als je samen op dezelfde weg rijdt, moet je rekening met ELKAAR houden. Niet ieder voor zich.

En precies wat Daeron zegt, wij hoeven ons niet op te laten jagen door een ander.
Kijk, als ik links 120 rij, en ik zou naar rechts gedwongen worden om iemand ruimte te geven die 120+ rijdt, dan word ik door je verplicht iets te doen wat ik eigenlijk niet wil doen... dus hinder je mij in het 120 links rijden. Dus wie hindert er nu wie??

Wat ik daarme wil zeggen is dat jij en ik op de weg nooit vrienden zullen worden, je hoeft je niet zo te verdedigen met dat je vrienden hebt in het echte leven..

En ik heb trouwens ook helemaal geen zin om nog op dit onderwerp in te gaan, we zullen het waarschijnlijk toch nooit eens worden.

Je hebt het over rekening houden met elkaar, doe dat dan ook en ga de volgende keer even opzij als ik graag met 140 op de snelweg wil rijden. Als je even naar rechts gaat ben ik binnen een paar seconden voorbij en kan je zonder je voet van het gas te halen weer lekker naar links.

Het word anders een kat en muis spelletje en daar is niemand bij gebaat.
Diepzinnige deepart.
pi_57296155
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:26 schreef deepart het volgende:
Het word anders een kat en muis spelletje en daar is niemand bij gebaat.
Vooral dat laatste is belangrijk, dat beiden in zo'n geval geen idiote acties beginnen uithalen. Ik heb zelf ook al eens gehad dat er iemand links 120 bleef rijden met het middenvak vrij, en als ik opschoof naar het middenvak om hem in te halen kwam hij ook mee, tot we uiteindelijk in een situatie zaten waarin hij midden op de 2 rijstroken reed om mij toch maar niet voor te laten

Dan kàn verkeersveiligheid toch niet zijn prioriteit geweest zijn, en komt het er gewoon op aan dat hij eigen rechtertje wou spelen, zelfs ten koste van de verkeersveiligheid. Die had wss iets te compenseren, en kon zich zo ook eens belangrijk voelen in het verkeer

(uiteindelijk ben ik er toch langs geraakt door een afrit op te rijden, goed door te trekken & op het einde van de afrit me er voor te schieten )
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_57296445
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Vooral dat laatste is belangrijk, dat beiden in zo'n geval geen idiote acties beginnen uithalen. Ik heb zelf ook al eens gehad dat er iemand links 120 bleef rijden met het middenvak vrij, en als ik opschoof naar het middenvak om hem in te halen kwam hij ook mee, tot we uiteindelijk in een situatie zaten waarin hij midden op de 2 rijstroken reed om mij toch maar niet voor te laten

Dan kàn verkeersveiligheid toch niet zijn prioriteit geweest zijn, en komt het er gewoon op aan dat hij eigen rechtertje wou spelen, zelfs ten koste van de verkeersveiligheid. Die had wss iets te compenseren, en kon zich zo ook eens belangrijk voelen in het verkeer

(uiteindelijk ben ik er toch langs geraakt door een afrit op te rijden, goed door te trekken & op het einde van de afrit me er voor te schieten )
Dat is ook vrij kansloos je, iemand er niet doorlaten

Vanmiddag nog een soort kat en muis spel gehad ook inderdaad.. een 2 baans weg voegde samen naar 1 baan, om vervolgens een 2 richtings weg te worden..

Dus ik rij links en geef richting aan naar rechts, en een flikker in een SUV mij er maar niet tusen laten, terwijl mijn neus 2 meter verder was als zijn neus..

Inmiddels over het verdrijvingsvlak, ik dacht het is goed, ik stuur mooi langzaam naar rechts.. en ik zat denk ik nog maar 20 cm van hem af en toen liet hij gelukkig zijn gas los.

Ik denk dan... WAAROM breng je iemand in gevaar? Ik had ook kunnen remmen maar dan had ik een snelheids verschil gehad met de autos achter de SUV dus had ik een ander probleem gehad..

Even iets wat los staat van de rest, ik merk dat SUV bestuurders het meest egoistisch en asiociaal zijn van alle bestuurders op de weg.
Diepzinnige deepart.
pi_57299772
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Dat is ook inderdaad een idiote actie van jouw voorganger, en zo iets zie je mij dan ook nooit doen hoor, om iemand niet door te laten. Áls ik iemand er niet doorlaat (in het eerder besproken geval van voorkomen van snijden bij een splitsing op de snelweg), dan zal ik sowieso geen gevaarlijke acties uithalen.

In andere gevallen blijf ik toch al nooit onnodig links rijden, maar het ging dan om inhalen met 120 km/u van bv vrachtauto's, dan zal ik geen gas bij geven (of afnemen) omdat diegene achter mij per se harder wil. Afnemen hoogstens als ze bovenop mn achterbumper gaan rijden (om weer wat terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp van dit topic: de klever)
[ afbeelding ]
pi_57299791
TVP, dit is te smeuig
A little bit hateful
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:30:37 #250
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_57299849
deaud aan bumperklevers zeg ik, bij die lui zit echt een steekje los.
Wel laf dat ie je niet gewoon inhaald en doorgast.

Ik zeg nummerbord noteren en hard dissen die kale rugridder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')