Inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:10 schreef jassy het volgende:
Wat een kutscript
Ooit van een script gehoord?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef grazygirl het volgende:
wat doet huub nou? wil hij weggestuurd worden?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Py het volgende:
[..]
Sjees. Het was echt geen bluf dit keer. Heel de villa in de fik
Veel duidelijker dat dit kun je het inderdaad niet krijgen ...quote:
Alles voor TieViequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef avonne het volgende:
Brandweermannen spreken meteen Huub aan.
Stond niet in het script dat ze eerst moesten vragen wat er aan de hand is.
Huub noemt er eéntje Paul
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:14 schreef mootie het volgende:
Sjiek hendig, brandweer met microfoontjes.
Welnee. Het feit dat die cameraman steeds in beeld was en er duidelijk al voor klaar stond maakte het compleet nep. Was het spontaan geweest had ik de bewaking willen zien en een gillende Flens. Dat was pas mooi geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:15 schreef Ziet het volgende:
het probleem met huub is: als ie een idee heeft en het mag
dan kan ie het niet voor zich houden.
als ie nou gewoon niks had gezegd vanmiddag,
dan was het leuk geweest
speciale brandweer voor de gouden kooi.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:14 schreef mootie het volgende:
Sjiek hendig, brandweer met microfoontjes.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:18 schreef grazygirl het volgende:
huub en jaap in de brandweerwagen?
Alles beter dan die Bassie en Adriaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:19 schreef rooie3 het volgende:
Hup en nu zitten Jaap en Huub weer in de brandweerwagen.Ze zoeken de sirene.Stel kwajongens.
Balen man, van die streamsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:18 schreef loisie het volgende:
ben er weg van, heb nieuwe streams die het niet doen en mijn vader gaat dood........................tot later of nooit!
en een streamlockquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee. Het feit dat die cameraman steeds in beeld was en er duidelijk al voor klaar stond maakte het compleet nep. Was het spontaan geweest had ik de bewaking willen zien en een gillende Flens. Dat was pas mooi geweest
oh, dan de streams maar weer even aanzetten. Ik had het alweer uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:18 schreef Desii het volgende:
Huub en Jaap zitten in de brandweerauto.....
Snap dat het niet makkelijk is, maar zoek hier gewoon lekker wat afleiding.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:18 schreef loisie het volgende:
ben er weg van, heb nieuwe streams die het niet doen en mijn vader gaat dood........................tot later of nooit!
Ga dan naar een ander topic!quote:
Boring Bartquote:
Kijk ik ff naar die streams, staan 2 brandweermannen voorover gebukt naar Amanda's skippyballen te kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga dan naar een ander topic!![]()
Skippydel moet weer de rondleiding geven
Zogenaamd d'r kettinkje laten zien, die ze van een fan heeft gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kijk ik ff naar die streams, staan 2 brandweermannen voorover gebukt naar Amanda's skippyballen te kijken![]()
Duik er bovenop Amanda, je kan het !!!
Jajaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zogenaamd d'r kettinkje laten zien, die ze van een fan heeft gehad.
Wel PI checken volgende keer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga dan naar een ander topic!![]()
Skippydel moet weer de rondleiding geven
Tis gewoon een ordinaire slet, maar de brandweermannen zijn ook van vleesch en bloed..ze kwamen om te spuiten tenslotte..quote:
De voice-over kan zijn lol weer niet op in de uitzending hiervanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zogenaamd d'r kettinkje laten zien, die ze van een fan heeft gehad.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis gewoon een ordinaire slet, maar de brandweermannen zijn ook van vleesch en bloed..ze kwamen om te spuiten tenslotte..
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Lobasca het volgende:
Tis gewoon een ordinaire slet, maar de brandweermannen zijn ook van vleesch en bloed..ze kwamen om te spuiten tenslotte..
Ben benieuwd.Wat gaat dit brengen.,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef T-lex het volgende:
Gvd..ik wist het...gastspeler. De camera volgde die gast al wat meer als de rest.
spuitgastspelert dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef T-lex het volgende:
Gvd..ik wist het...gastspeler. De camera volgde die gast al wat meer als de rest.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
Ik zal hard lachen als amanda met die brandweerboy vreemd gaat.
Ook leukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:35 schreef Kaleddis het volgende:
Of Amanda niet een keertje langskomt om paal te dansen
Ik teken ervoor..mits genoeg drank!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Dementor het volgende:
Komt er nog een COS meeting?
Voor de poort van DGKquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik teken ervoor..mits genoeg drank!!!
'k Hoop echt een vriendje voor A.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
Barry, een van de spuitgasten, blijft dus echt. Vriendje voor B en A?
Jaap is superscherp!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef Ziet het volgende:
whahaha die jaap!
ga je nog een bedrijf oprichten
Das 1 van die gasten die toen samen met Quentin en die lelijke negert met die kerstbal in zijn oor en nog 1 dude al eens op bezoek zijn geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef Varen het volgende:
Barry blijft
Hij is van de vrouwen, 28 jaar, wilde ook miljonair worden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef Lobasca het volgende:
Ja hoooooooooooooooooooooooor!!! Spuit 11 mag echt blijven..2 weken..o, nee bepaalde tijd
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef Dementor het volgende:
Amanda: wat doe je in het dagelijks leven?
Brandweerman: Ik ben brandweerman.
Doh!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef Dark het volgende:
Ik blijf nu in deze COS, twas stil in die andere..............
Die danser ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:42 schreef Py het volgende:
[..]
Das 1 van die gasten die toen samen met Quentin en die lelijke negert met die kerstbal en ng 1 dude al eens op bezoek zijn geweest
kijkt een halfuurtje per dag...niet dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Hij is aardig gebekt en kijkt al vanaf het begin.Ben zeer benieuwd of hij ook streams kijkt.
Ja doei, dat zeggen ze allemaal.....BS dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Marieke_B het volgende:
kijkt een halfuurtje per dag...niet dus.
Het zal GVD weer eens niet waar zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef Varen het volgende:
Barry kent mensen die Amanda kent
Neeeh, dat is hem niet. Misschien zijn oudere lelijkere broer...quote:
Godzijdank dat deze bullshit 22 mei stopt, want hier erger ik me zo groen en geel aan. KUT AMANDA EN BRIAN!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
Barry heeft respect voor Brian en Mikey maar vindt Huub een dweil. Ik weet genoeg.
Relax babe! Brian is in zijn nopjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
Whaaaat kind of fuckery is this?
is Jimmy Woo niet eigendom van Johnny de Mol of zo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:51 schreef Marieke_B het volgende:
ja hoor alweer een Jimmy Woo gast...is Jimmy Woo een sponsor ofzo?
Doet me denken aan die 32 gaatjes van Mike, niet in zijn hoofd, maar in zijn gebit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Hahaha die tandjes dat moet wel nep zijn.. hoop ik echt voor hm trouwens
hetzelfde dacht ik van Nienke vanmiddagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef neehe het volgende:
Kijken of die mislukte brandweerman morgen nog steeds grote praat heeft.
Kom op Huub en Jaap terror op die gast.
Dit is ook zo'n sukkel die waarschijnlijk niets kan brengen. Hij lijkt me ook niet bijster slim...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef fredfik het volgende:
en ja hoor weer versterking voor de de del en de rat....febo het valt helemaaaaaaal niet op !!!!!!!!!
Niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Neeeh, dat is hem niet. Misschien zijn oudere lelijkere broer...
Zn gebit is niet t enige wat niet helemaal goed is aan Mike for sure.. Maar die tandjes van Barry.. zo klein.. bizarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doet me denken aan die 32 gaatjes van Mike, niet in zijn hoofd, maar in zijn gebit.
Goh, hij weet precies te vertellen wat er vanmiddag gebeurde. Ik word hier zo moe van, gasten die altijd maar beweren nooit te kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:52 schreef Varen het volgende:
Barry is geen streamer, zegt tie
Is Nienke er nog?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hetzelfde dacht ik van Nienke vanmiddag
zit er niet meer in denk ik
Ja, zo lekker om op die onvolkomenheden van anderen te pissen..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Zn gebit is niet t enige wat niet helemaal goed is aan Mike for sure.. Maar die tandjes van Barry.. zo klein.. bizar
Doei BQquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, hij weet precies te vertellen wat er vanmiddag gebeurde. Ik word hier zo moe van, gasten die altijd maar beweren nooit te kijken.
Ik haak af voor vanavond, veel plezier en succes voor de nachtploeg.
Gastspeler Barry, brandweerman in opleidingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Wie is die man die met huub door de tuin loopt?
Doet Skippydel ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
Die Nienke is wel leuk.
Bijt tenminste een beetje van zich af.
Ik dacht dat het tegen het einde de bedoeling was dat er steeds minder mensen in de kooi zouden wonen, maar er komen er steeds meer bij. Ik las ook al over een Nienke die vanaf maandag elke dag een radio-programma vanuit de kooi komt presenteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef Varen het volgende:
[..]
Gastspeler Barry, brandweerman in opleiding
Nienke Disco, voormalig belspelmiep, nu werkzaam bij 100% NL, een of andere radiozenderquote:
Schatje, kijk naar die kop, en je bent weer genezen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
Hij heeft wel een lekker lichaam.
Hij checkt de vluchtroutes ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef Varen het volgende:
[..]
Gastspeler Barry, brandweerman in opleiding
Nogal jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
Hij heeft wel een lekker lichaam.
misschien valt het mee.quote:
Die probeer ik de hele tijd in beld te krijgen, maar hij werkt niet mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, kijk naar die kop, en je bent weer genezen!
Iemand die met zijn pik denkt (dellielover) heeft sowieso weinig hersensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die probeer ik de hele tijd in beld te krijgen, maar hij werkt niet mee.
Ze moeten wel. Net scriptbespreking gehad en anders zijn ze het zo weer kwijtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef schatje het volgende:
Gadverdamme, wat een gekloot van de regie, stelletje paupers van Brian en Amanda ineens weer in beeld![]()
![]()
.
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
Nu nog Huub zonder drankverbod en geen verplichte bedtijden meer!
Nienke in de villa, Claire eruit.
Jaap en Huub samen!
Kan jij aan zijn kop zien dat hij met zijn pik denktquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand die met zijn pik denkt (dellielover) heeft sowieso weinig hersens
Je bent het eens met mijn opzet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
![]()
![]()
Bedoel, de finale moet wel spetterend worden, dat zal zelfs RTLtoch wel begrijpen ?
Dat is dus de tv kijkers hun mening.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef Varen het volgende:
Lange brandweerman chef vondt Huub een misselijk mannetje, hij had hem allang de villa uitege... zei hij tegen Brian bij het keukeneiland
Ga door, de plannen zijn leuk. OK, Natasia is wat minder ...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent het eens met mijn opzet?
Extra toevoeging is Natasia als gastspeler en een Jaap die met al zijn terror los mag!
Jaap lekker rellen tegen natasia en brian gaat los.
Och zat ik maar wat dichter bij de knoppen!
Komt wel goed.Er is niemand van de normale mannen die dat gepraat van Brian trekt.Zelfs Bart viel op het laatst in slaap van Brian.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef B.Honderd het volgende:
Die fucking Brian begint weer over zijn no contest.
Tenzij je er dik voor betaald wordt om er geinteresseerd naar te luisterenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Komt wel goed.Er is niemand van de normale mannen die dat gepraat van Brian trekt.Zelfs Bart viel op het laatst in slaap van Brian.
Mikey heeft morgen nog vast nog wel een plekkie over in de container van het grof vuil...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Barry vond de tunnelvisie-reflex van Brian tegen Yuri logisch.
Kan Barry weer weg nu?
ja, maar 2 weken is wel te doen.... kweet niet heur, hij komt met een aardig vooroordeel binnen (al zegt tie van niet)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Komt wel goed.Er is niemand van de normale mannen die dat gepraat van Brian trekt.Zelfs Bart viel op het laatst in slaap van Brian.
Was ik effe vergetenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tenzij je er dik voor betaald wordt om er geinteresseerd naar te luisteren
Tasia is nodig om brian over de zeik te krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga door, de plannen zijn leuk. OK, Natasia is wat minder ...
Die spuitgast komt dus de hele boel opstokenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:28 schreef Disana het volgende:
Barry proeft het drankje van Amanda. 'Poeh. Geen wonder dat ze altijd dronken is na twee drankjes.'
Brian proeft er ook van en vindt het sterk.
Ik had niet anders verwacht, de naam barry deed al een belletje rinkelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Varen het volgende:
Barry had verwacht dat hij met Brian en Amanda geen problemen zou krijgen.Hij komt uit de Bijlmer en gaat met donkere jongens om.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Heb je broers of zussen? - zus, zou die niet aan Huub voor willen stellen
Wat is je sterrenbeeld? - kreeft
Wie is je favoriet in de kooi? - wie denk je?
Dan mag ze er van mij in komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tasia is nodig om brian over de zeik te krijgen.
quote:
Ik ga niet veel met donkere jongen om maar ik verwacht ook bij voorbaat geen problemen. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Varen het volgende:
Barry had verwacht dat hij met Brian en Amanda geen problemen zou krijgen.Hij komt uit de Bijlmer en gaat met donkere jongens om.
[ afbeelding ]
als je eens goed kijkt zie je dat Huubs huid donkerder is dan die van Brianquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
oprotten met dat kutwijf... als ik iemand nooit weer in dat huis hoef te zien is het die vieze hoer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tasia is nodig om brian over de zeik te krijgen.
Nou de meeste antilianen hebben een hekel aan Brian.Ze vinden hem een nep antilliaan .quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga niet veel met donkere jongen om maar ik verwacht ook bij voorbaat geen problemen. Wat een onzin.
Is dat weer een trap naar Huub. Moet weer die racist kaart gespeeld worden. Ik vind het gewoon erg dat mensen van zoiets beschuldigd worden omdat bepaalde uitspraken niet helemaal poltiek correct zijn. Zielige kortzichtige figuren.
Huhquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga niet veel met donkere jongen om maar ik verwacht ook bij voorbaat geen problemen. Wat een onzin.
Is dat weer een trap naar Huub? Moet weer die racist kaart gespeeld worden? Ik vind het gewoon erg dat mensen van zoiets beschuldigd worden omdat bepaalde uitspraken niet helemaal poltiek correct zijn. Zielige kortzichtige figuren.
Het kwam op mij over dat Huub daar wel problemen mee zou hebben. Of: Kijk mij eens ik heb geen problemen met donkere jongens... vind dat gewoon een vreemde uitspraak anno 2008..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:42 schreef Py het volgende:
[..]
HuhWat heeft Huub met die opmerking te maken?
Hij heeft wel een lekker lichaam, maar zijn kop en de troep die eruit komt staat me tegenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef MissSomebody het volgende:
Nienke........![]()
[ afbeelding ]
'k loop er niet warm van...![]()
Ofwel ze zetten een verbaal sterke Eric er in die niets mag zeggen.... Eric kan goed tekeer gaan en wat hebben we gezien? Precies 2 half zachte discussies....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef jacq2 het volgende:
het is alweer duidelijk.
breng een vijand van huub in DGK en er gebeurt weer eens wat. Vuurwerk, discussies etc, die uiteindelijk eindigen in een boete voor Huub.
Als er een vijand van brian ingebracht zou worden dan zou hij direct op tilt slaan en in een dwangbuis afgevoerd moeten worden (en de gastspeler mag dan nog blij zijn dat ie het overleefd heeft). (zelfde geldt overigens voor Amanda).
Oftewel, de regie ontziet brian, omdat deze de tegenstand niet kan handelen, en huub is wederom de lul en redt de show (en verliest weer een ton)
Kan me voorstellen dat je die indruk van Huub krijgt iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het kwam op mij over dat Huub daar wel problemen mee zou hebben. Of: Kijk mij eens ik heb geen problemen met donkere jongens... vind dat gewoon een vreemde uitspraak anno 2008..
"Ik ben zo openminded, ik zie donkere mensen gewoon als normale mensen."quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het kwam op mij over dat Huub daar wel problemen mee zou hebben. Of: Kijk mij eens ik heb geen problemen met donkere jongens... vind dat gewoon een vreemde uitspraak anno 2008..
Barry heeft veel geld geboden gekregen?? Dus toen Huub het "plan" vanmiddag "spontaan" indiende om een vuurtje te stoken toen wist de dienstdoende brandweerman al dat hij vanavond opgeroepen zou worden??quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:40 schreef Varen het volgende:
Nienke heeft met Amanda op het Leischenplein gewoont, Barry kent haar.
Barry heeft veel geld geboden gekregen om Huub een klap te geven.
Als Huub buiten komt...., sommige jongen zijn niet blij met Huub. Barry zou niet met Huub op stap willen
Zie de 2 posten boven jequote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:47 schreef chufi het volgende:
SL op 1&2 ! Iemand ? Waar ging het over?
ofquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
"Ik ben zo openminded, ik zie donkere mensen gewoon als normale mensen."
tja......lekker lichaam moet het hem dan doen.....alleen alssie dan zijn bekkie dicht houdt en een zak over zijn koppie trekt....dan zouden we er nog wat mee kunnen..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekker lichaam, maar zijn kop en de troep die eruit komt staat me tegen
daarin is die ene Stijn heel toevallig hoogleraar (bij de UvA, geloof ik)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:48 schreef Ziet het volgende:
volgens mij komt er volgend jaar een programma: "hoe john de mol speelde met streamers en tv kijkers"
met een hele analyse van psychologen erbij
Vanmiddag wisten Huub en Jaap dat ook al (van die Boulevard reporter) en toen lagen ze helemaal dubbel toen ze het hoorden, en wisten ze dus zeker dat Brian dan dus niet zou winnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:46 schreef Varen het volgende:
Huub weet dat John de Mol gezegd heeft, dat Brian zijn favoriet is en van hem mag winnen ennnn
SL
quote:
Japioooooo.....go for it.......terror Jaap..!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |