Ook leukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:35 schreef Kaleddis het volgende:
Of Amanda niet een keertje langskomt om paal te dansen
Ik teken ervoor..mits genoeg drank!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Dementor het volgende:
Komt er nog een COS meeting?
Voor de poort van DGKquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik teken ervoor..mits genoeg drank!!!
'k Hoop echt een vriendje voor A.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef beequeen het volgende:
Barry, een van de spuitgasten, blijft dus echt. Vriendje voor B en A?
Jaap is superscherp!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef Ziet het volgende:
whahaha die jaap!
ga je nog een bedrijf oprichten
Das 1 van die gasten die toen samen met Quentin en die lelijke negert met die kerstbal in zijn oor en nog 1 dude al eens op bezoek zijn geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef Varen het volgende:
Barry blijft
Hij is van de vrouwen, 28 jaar, wilde ook miljonair worden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef Lobasca het volgende:
Ja hoooooooooooooooooooooooor!!! Spuit 11 mag echt blijven..2 weken..o, nee bepaalde tijd
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef Dementor het volgende:
Amanda: wat doe je in het dagelijks leven?
Brandweerman: Ik ben brandweerman.
Doh!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef Dark het volgende:
Ik blijf nu in deze COS, twas stil in die andere..............
Die danser ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:42 schreef Py het volgende:
[..]
Das 1 van die gasten die toen samen met Quentin en die lelijke negert met die kerstbal en ng 1 dude al eens op bezoek zijn geweest
kijkt een halfuurtje per dag...niet dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Hij is aardig gebekt en kijkt al vanaf het begin.Ben zeer benieuwd of hij ook streams kijkt.
Ja doei, dat zeggen ze allemaal.....BS dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Marieke_B het volgende:
kijkt een halfuurtje per dag...niet dus.
Het zal GVD weer eens niet waar zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef Varen het volgende:
Barry kent mensen die Amanda kent
Neeeh, dat is hem niet. Misschien zijn oudere lelijkere broer...quote:
Godzijdank dat deze bullshit 22 mei stopt, want hier erger ik me zo groen en geel aan. KUT AMANDA EN BRIAN!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
Barry heeft respect voor Brian en Mikey maar vindt Huub een dweil. Ik weet genoeg.
Relax babe! Brian is in zijn nopjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
Whaaaat kind of fuckery is this?
is Jimmy Woo niet eigendom van Johnny de Mol of zo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:51 schreef Marieke_B het volgende:
ja hoor alweer een Jimmy Woo gast...is Jimmy Woo een sponsor ofzo?
Doet me denken aan die 32 gaatjes van Mike, niet in zijn hoofd, maar in zijn gebit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Hahaha die tandjes dat moet wel nep zijn.. hoop ik echt voor hm trouwens
hetzelfde dacht ik van Nienke vanmiddagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef neehe het volgende:
Kijken of die mislukte brandweerman morgen nog steeds grote praat heeft.
Kom op Huub en Jaap terror op die gast.
Dit is ook zo'n sukkel die waarschijnlijk niets kan brengen. Hij lijkt me ook niet bijster slim...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef fredfik het volgende:
en ja hoor weer versterking voor de de del en de rat....febo het valt helemaaaaaaal niet op !!!!!!!!!
Niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Neeeh, dat is hem niet. Misschien zijn oudere lelijkere broer...
Zn gebit is niet t enige wat niet helemaal goed is aan Mike for sure.. Maar die tandjes van Barry.. zo klein.. bizarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doet me denken aan die 32 gaatjes van Mike, niet in zijn hoofd, maar in zijn gebit.
Goh, hij weet precies te vertellen wat er vanmiddag gebeurde. Ik word hier zo moe van, gasten die altijd maar beweren nooit te kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:52 schreef Varen het volgende:
Barry is geen streamer, zegt tie
Is Nienke er nog?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hetzelfde dacht ik van Nienke vanmiddag
zit er niet meer in denk ik
Ja, zo lekker om op die onvolkomenheden van anderen te pissen..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Zn gebit is niet t enige wat niet helemaal goed is aan Mike for sure.. Maar die tandjes van Barry.. zo klein.. bizar
Doei BQquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, hij weet precies te vertellen wat er vanmiddag gebeurde. Ik word hier zo moe van, gasten die altijd maar beweren nooit te kijken.
Ik haak af voor vanavond, veel plezier en succes voor de nachtploeg.
Gastspeler Barry, brandweerman in opleidingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Wie is die man die met huub door de tuin loopt?
Doet Skippydel ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
Die Nienke is wel leuk.
Bijt tenminste een beetje van zich af.
Ik dacht dat het tegen het einde de bedoeling was dat er steeds minder mensen in de kooi zouden wonen, maar er komen er steeds meer bij. Ik las ook al over een Nienke die vanaf maandag elke dag een radio-programma vanuit de kooi komt presenteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef Varen het volgende:
[..]
Gastspeler Barry, brandweerman in opleiding
Nienke Disco, voormalig belspelmiep, nu werkzaam bij 100% NL, een of andere radiozenderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |