Schatje, kijk naar die kop, en je bent weer genezen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
Hij heeft wel een lekker lichaam.
Hij checkt de vluchtroutes ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef Varen het volgende:
[..]
Gastspeler Barry, brandweerman in opleiding
Nogal jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
Hij heeft wel een lekker lichaam.
misschien valt het mee.quote:
Die probeer ik de hele tijd in beld te krijgen, maar hij werkt niet mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, kijk naar die kop, en je bent weer genezen!
Iemand die met zijn pik denkt (dellielover) heeft sowieso weinig hersensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die probeer ik de hele tijd in beld te krijgen, maar hij werkt niet mee.
Ze moeten wel. Net scriptbespreking gehad en anders zijn ze het zo weer kwijtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef schatje het volgende:
Gadverdamme, wat een gekloot van de regie, stelletje paupers van Brian en Amanda ineens weer in beeld![]()
![]()
.
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
Nu nog Huub zonder drankverbod en geen verplichte bedtijden meer!
Nienke in de villa, Claire eruit.
Jaap en Huub samen!
Kan jij aan zijn kop zien dat hij met zijn pik denktquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand die met zijn pik denkt (dellielover) heeft sowieso weinig hersens
Je bent het eens met mijn opzet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
![]()
![]()
Bedoel, de finale moet wel spetterend worden, dat zal zelfs RTLtoch wel begrijpen ?
Dat is dus de tv kijkers hun mening.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef Varen het volgende:
Lange brandweerman chef vondt Huub een misselijk mannetje, hij had hem allang de villa uitege... zei hij tegen Brian bij het keukeneiland
Ga door, de plannen zijn leuk. OK, Natasia is wat minder ...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent het eens met mijn opzet?
Extra toevoeging is Natasia als gastspeler en een Jaap die met al zijn terror los mag!
Jaap lekker rellen tegen natasia en brian gaat los.
Och zat ik maar wat dichter bij de knoppen!
Komt wel goed.Er is niemand van de normale mannen die dat gepraat van Brian trekt.Zelfs Bart viel op het laatst in slaap van Brian.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef B.Honderd het volgende:
Die fucking Brian begint weer over zijn no contest.
Tenzij je er dik voor betaald wordt om er geinteresseerd naar te luisterenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Komt wel goed.Er is niemand van de normale mannen die dat gepraat van Brian trekt.Zelfs Bart viel op het laatst in slaap van Brian.
Mikey heeft morgen nog vast nog wel een plekkie over in de container van het grof vuil...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Barry vond de tunnelvisie-reflex van Brian tegen Yuri logisch.
Kan Barry weer weg nu?
ja, maar 2 weken is wel te doen.... kweet niet heur, hij komt met een aardig vooroordeel binnen (al zegt tie van niet)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Komt wel goed.Er is niemand van de normale mannen die dat gepraat van Brian trekt.Zelfs Bart viel op het laatst in slaap van Brian.
Was ik effe vergetenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tenzij je er dik voor betaald wordt om er geinteresseerd naar te luisteren
Tasia is nodig om brian over de zeik te krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga door, de plannen zijn leuk. OK, Natasia is wat minder ...
Die spuitgast komt dus de hele boel opstokenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:28 schreef Disana het volgende:
Barry proeft het drankje van Amanda. 'Poeh. Geen wonder dat ze altijd dronken is na twee drankjes.'
Brian proeft er ook van en vindt het sterk.
Ik had niet anders verwacht, de naam barry deed al een belletje rinkelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Varen het volgende:
Barry had verwacht dat hij met Brian en Amanda geen problemen zou krijgen.Hij komt uit de Bijlmer en gaat met donkere jongens om.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Heb je broers of zussen? - zus, zou die niet aan Huub voor willen stellen
Wat is je sterrenbeeld? - kreeft
Wie is je favoriet in de kooi? - wie denk je?
Dan mag ze er van mij in komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tasia is nodig om brian over de zeik te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |