quote:
Ik ga niet veel met donkere jongen om maar ik verwacht ook bij voorbaat geen problemen. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Varen het volgende:
Barry had verwacht dat hij met Brian en Amanda geen problemen zou krijgen.Hij komt uit de Bijlmer en gaat met donkere jongens om.
[ afbeelding ]
als je eens goed kijkt zie je dat Huubs huid donkerder is dan die van Brianquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Varen het volgende:
Barry had verwacht dat hij met Brian en Amanda geen problemen zou krijgen.Hij komt uit de Bijlmer en gaat met donkere jongens om.
[ afbeelding ]
oprotten met dat kutwijf... als ik iemand nooit weer in dat huis hoef te zien is het die vieze hoer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tasia is nodig om brian over de zeik te krijgen.
Nou de meeste antilianen hebben een hekel aan Brian.Ze vinden hem een nep antilliaan .quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga niet veel met donkere jongen om maar ik verwacht ook bij voorbaat geen problemen. Wat een onzin.
Is dat weer een trap naar Huub. Moet weer die racist kaart gespeeld worden. Ik vind het gewoon erg dat mensen van zoiets beschuldigd worden omdat bepaalde uitspraken niet helemaal poltiek correct zijn. Zielige kortzichtige figuren.
Huhquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga niet veel met donkere jongen om maar ik verwacht ook bij voorbaat geen problemen. Wat een onzin.
Is dat weer een trap naar Huub? Moet weer die racist kaart gespeeld worden? Ik vind het gewoon erg dat mensen van zoiets beschuldigd worden omdat bepaalde uitspraken niet helemaal poltiek correct zijn. Zielige kortzichtige figuren.
Het kwam op mij over dat Huub daar wel problemen mee zou hebben. Of: Kijk mij eens ik heb geen problemen met donkere jongens... vind dat gewoon een vreemde uitspraak anno 2008..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:42 schreef Py het volgende:
[..]
HuhWat heeft Huub met die opmerking te maken?
Hij heeft wel een lekker lichaam, maar zijn kop en de troep die eruit komt staat me tegenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef MissSomebody het volgende:
Nienke........![]()
[ afbeelding ]
'k loop er niet warm van...![]()
Ofwel ze zetten een verbaal sterke Eric er in die niets mag zeggen.... Eric kan goed tekeer gaan en wat hebben we gezien? Precies 2 half zachte discussies....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef jacq2 het volgende:
het is alweer duidelijk.
breng een vijand van huub in DGK en er gebeurt weer eens wat. Vuurwerk, discussies etc, die uiteindelijk eindigen in een boete voor Huub.
Als er een vijand van brian ingebracht zou worden dan zou hij direct op tilt slaan en in een dwangbuis afgevoerd moeten worden (en de gastspeler mag dan nog blij zijn dat ie het overleefd heeft). (zelfde geldt overigens voor Amanda).
Oftewel, de regie ontziet brian, omdat deze de tegenstand niet kan handelen, en huub is wederom de lul en redt de show (en verliest weer een ton)
Kan me voorstellen dat je die indruk van Huub krijgt iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het kwam op mij over dat Huub daar wel problemen mee zou hebben. Of: Kijk mij eens ik heb geen problemen met donkere jongens... vind dat gewoon een vreemde uitspraak anno 2008..
"Ik ben zo openminded, ik zie donkere mensen gewoon als normale mensen."quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het kwam op mij over dat Huub daar wel problemen mee zou hebben. Of: Kijk mij eens ik heb geen problemen met donkere jongens... vind dat gewoon een vreemde uitspraak anno 2008..
Barry heeft veel geld geboden gekregen?? Dus toen Huub het "plan" vanmiddag "spontaan" indiende om een vuurtje te stoken toen wist de dienstdoende brandweerman al dat hij vanavond opgeroepen zou worden??quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:40 schreef Varen het volgende:
Nienke heeft met Amanda op het Leischenplein gewoont, Barry kent haar.
Barry heeft veel geld geboden gekregen om Huub een klap te geven.
Als Huub buiten komt...., sommige jongen zijn niet blij met Huub. Barry zou niet met Huub op stap willen
Zie de 2 posten boven jequote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:47 schreef chufi het volgende:
SL op 1&2 ! Iemand ? Waar ging het over?
ofquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
"Ik ben zo openminded, ik zie donkere mensen gewoon als normale mensen."
tja......lekker lichaam moet het hem dan doen.....alleen alssie dan zijn bekkie dicht houdt en een zak over zijn koppie trekt....dan zouden we er nog wat mee kunnen..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekker lichaam, maar zijn kop en de troep die eruit komt staat me tegen
daarin is die ene Stijn heel toevallig hoogleraar (bij de UvA, geloof ik)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:48 schreef Ziet het volgende:
volgens mij komt er volgend jaar een programma: "hoe john de mol speelde met streamers en tv kijkers"
met een hele analyse van psychologen erbij
Vanmiddag wisten Huub en Jaap dat ook al (van die Boulevard reporter) en toen lagen ze helemaal dubbel toen ze het hoorden, en wisten ze dus zeker dat Brian dan dus niet zou winnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:46 schreef Varen het volgende:
Huub weet dat John de Mol gezegd heeft, dat Brian zijn favoriet is en van hem mag winnen ennnn
SL
quote:
Japioooooo.....go for it.......terror Jaap..!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |