Yep, heb al in het feedback topic gevraagd of ze dat ff willen veranderenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:49 schreef chansadres het volgende:
Nummer 9 alweer
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:05 schreef theKiD het volgende:
Kunnen ze meteen de nieuwe namen erbij zetten
Zijn er nog meer dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:05 schreef theKiD het volgende:
Kunnen ze meteen de nieuwe namen erbij zetten
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dan?Mis je nog iets....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
Deeltje 9, ff aangepast
Op welke dag dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er staan best wel wat gave bands dit jaar. Misschien dat ik toch maar ga.
Aldus Jan Smeets, heb em net even erover gebeldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:02 schreef Dupje het volgende:
Ben ik ook weer, nog 3 bands!
Niet op de vrijdag in de tent, want hier komen maar 2 bands (zoals op de persconferentie al aangegeven). De (onverwachte) extra plek is er een op zaterdag, namelijk een opener op voor het Noord-podium. Er spelen op zaterdag dus 5 bands op het Noord-podium in plaats van 4.
Dat zou misschien dus best nog eens een redelijk grote naam kunnen zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Aldus Jan Smeets, heb em net even erover gebeld
Dat is best interessant ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou misschien dus best nog eens een redelijk grote naam kunnen zijn
Mwa.. Het wordt een podium-opener. Dat zal niet extreem groot worden denk ik hoor. Vaak een NL/BE-band. (denk aan voorheen Novastar, VanKatoen e.d.)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou misschien dus best nog eens een redelijk grote naam kunnen zijn
Haha, zo hoop ik nog op NOFX en Danko Jones.. Maar voor wat betreft NOFX heb ik mijn hoop eigenlijk wel opgegevenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:46 schreef chansadres het volgende:
Ik smeek nog steeds voor Jamie Lidell... Nieuwe cd word vlak voor Pinkpop gereleased. Hij woont in Duitsland en tourt door Europa. Je zou toch verwachten...
Pssst, Lowlands komen ze vast!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Panic at the Disco zou ook kunnen, al zijn die live redelijk dramatisch... maar die nieuwe single is zoooo leuk
Ik heb chronische Danko Jonesmoeheid. Niet gezond meer!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, zo hoop ik nog op NOFX en Danko Jones.. Maar voor wat betreft NOFX heb ik mijn hoop eigenlijk wel opgegeven
Daar stonden ze toch vorig jaar alquote:
Dat bestaat nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb chronische Danko Jonesmoeheid. Niet gezond meer!
mijn defenitie van het begrip 'leuk' is blijkbaar totaal andersquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Panic at the Disco zou ook kunnen, al zijn die live redelijk dramatisch... maar die nieuwe single is zoooo leuk
Ik geloof een jaar eerder en wat ik van andere mensen heb gehoord waren ze in Paradiso juist weer erg goed. Daarnaast ben ik benieuwd naar het nieuwe materiaal. Laat maar komen. Zet maar in een rustige Alphaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar stonden ze toch vorig jaar al.... en dat was niet best volgens mij
De nieuwe single is echt tof. Toen ik hem voor de eerste keer aan een paar echte "Patd is voor emo's haha zuigttttt" mensen liet horen, zeiden ze " klinkt leuk". Toen ik zei dat het Panic was, vonden ze het pas minder leuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn defenitie van het begrip 'leuk' is blijkbaar totaal anders
Echt wel. Danko Jones maakt goede muziek maar als je in een jaar ze 5x hebt gezien, begint de pret te verzachten. Zeker die speeches die hij nooit veranderd...quote:
Tja.... ik zal dan maar toegeven dat ik het niet leuk vind....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
De nieuwe single is echt tof. Toen ik hem voor de eerste keer aan een paar echte "Patd is voor emo's haha zuigttttt" mensen liet horen, zeiden ze " klinkt leuk". Toen ik zei dat het Panic was, vonden ze het pas minder leuk.
Dat heb ik nou met Novastar... die heb ik ook teveel in een korte tijd gezien destijds... hopelijk ben ik voor Pinkpop hersteldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Echt wel. Danko Jones maakt goede muziek maar als je in een jaar ze 5x hebt gezien, begint de pret te verzachten. Zeker die speeches die hij nooit veranderd...
Hehe ik zie ze in april voor de 7e keer en ben nog totaal niet Danko Jonesmoe.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Echt wel. Danko Jones maakt goede muziek maar als je in een jaar ze 5x hebt gezien, begint de pret te verzachten. Zeker die speeches die hij nooit veranderd...
Zo beginnend zijn die niet, hebben jaren terug al eens 1 of 2 bescheiden hitjes gehad, maar is daarna idd erg stil geworden...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:33 schreef Siegfried het volgende:
Ga er maar niet vanuit hoor. Het wordt waarschijnlijk een beginnend 3FM-bandje, en dan gaat mijn eerste gedachte dus naar Silkstone.
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar voor het gros zijn ze nog onbekend. Dus op die manier zijn ze een 'beginnend' 3FM bandje. Een beter woord zou 'opkomend' geweest zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo beginnend zijn die niet, hebben jaren terug al eens 1 of 2 bescheiden hitjes gehad, maar is daarna idd erg stil geworden...
Streep ze allebei maar door.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:15 schreef Gerbilking het volgende:
Hoe staat het met die geruchten over Babyshambles en the Offspring? Ik zou Pete Doherty nog graag een keer zien voordat hij doodgaat
wilde ik net vragenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:15 schreef Gerbilking het volgende:
Hoe staat het met die geruchten over Babyshambles en the Offspring? Ik zou Pete Doherty nog graag een keer zien voordat hij doodgaat
Dat zou ook wel tof zijn jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:45 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zou Offspring misschien anders een concert geven in Nederland? Ik wil er heel graag naartoe..
Ik moest lachen. Dank je voor dit moment!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:16 schreef Rubbish11 het volgende:
Babyshambles hoop ik niet, heb ze een tijdje terug live gezien.. Dat was best rampzalig
Als ze nou eens Massive Attack, Sigur Ros, Portishead oid boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |