Zo beginnend zijn die niet, hebben jaren terug al eens 1 of 2 bescheiden hitjes gehad, maar is daarna idd erg stil geworden...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:33 schreef Siegfried het volgende:
Ga er maar niet vanuit hoor. Het wordt waarschijnlijk een beginnend 3FM-bandje, en dan gaat mijn eerste gedachte dus naar Silkstone.
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar voor het gros zijn ze nog onbekend. Dus op die manier zijn ze een 'beginnend' 3FM bandje. Een beter woord zou 'opkomend' geweest zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo beginnend zijn die niet, hebben jaren terug al eens 1 of 2 bescheiden hitjes gehad, maar is daarna idd erg stil geworden...
Streep ze allebei maar door.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:15 schreef Gerbilking het volgende:
Hoe staat het met die geruchten over Babyshambles en the Offspring? Ik zou Pete Doherty nog graag een keer zien voordat hij doodgaat
wilde ik net vragenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:15 schreef Gerbilking het volgende:
Hoe staat het met die geruchten over Babyshambles en the Offspring? Ik zou Pete Doherty nog graag een keer zien voordat hij doodgaat
Dat zou ook wel tof zijn jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:45 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zou Offspring misschien anders een concert geven in Nederland? Ik wil er heel graag naartoe..
Ik moest lachen. Dank je voor dit moment!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:16 schreef Rubbish11 het volgende:
Babyshambles hoop ik niet, heb ze een tijdje terug live gezien.. Dat was best rampzalig
Als ze nou eens Massive Attack, Sigur Ros, Portishead oid boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |